Apua :( mieheni ei suostu käymään Lidlissä
Olen itse huomannut hintoja vertailemalla, että rahalle huomattavasti parempaa vastiketta saan käymällä Lidlissä. En myöskään haluaisi tukea tätä suomalaista kahden jätin ruokamonopolia, sillä ruoan hinta on noussut mielestäni jo lähes kestämättömälle tasolle. Itse vielä opiskelen, minkä vuoksi rahasta muutenkin on tiukkaa. Haluan kuitenkin syödä laadukasta ruokaa, jota Lidlistä kohtuullisen hyvin löytyy.
Ongelma on se, että vaikka yksin hoitaessani ruokaostokset käyn aina Lidlissä, niin yhdessä kaupoilla käydessä mies ei suostu laittamaan jalkaansakaan kyseiseen myymälään. Hän vaatii että teemme ostokset aina K-ketjun tai vähintään S-ryhmän kaupoissa, mikäli sellainen on tarjolla. Perusteina on laajempi valikoima sekä "kotimaisuuden tukeminen". Ei halua kuulemma laittaa rahojaan ulkomaille, saksalaisten taskuun. Itse katson kauhistellen kaupassa käynnin jälkeen kuttia, kun tiedän että olisimme päässeet puolet halvemmalla Lidlissä.
Kysymys kuuluukin, onko teillä jakaa järkiargumentteja kaupan vaihtoon? Mieheni on valitettavan jääräpäistä sorttia.
Kommentit (7)
Sun mies on niin kun se idiootti-aviomies niistä vanhoista Lidl-mainoksista :D
Onpa paska provo. Lidlsistä saa paljon kotimaista tavaraa, tosin paketissa lukee jotain muuta kuin esim. Valio.
Sama kai se on, missä kaupassa käy.
Lidlissä on paljon kotimaista, ja muissa on myös ulkomaisia tuotteita. Kehota valikoimaan tuotteet hyvin. Esim maito on suomalaista maitoa.
Mitä väliä sillä on missä kaupassa käy? Ei se lopullinen hintaero niin suuri ole. Itsekään en käy Lidlissä, kun se on aika kaukana. K-kaupat, S-market ja Alepa kelpaavat kaikki mulle. Joskus harvoin käyn Siwassa, kun siellä on niin huono valikoima.
Oletko näyttänyt eri kuitit??