Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peseydyttekö sairaana yhtä usein kuin muulloin?

Vierailija
04.02.2014 |

Esim. jos kuumetta on yli 38,5? Jaksatteko peseytyä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaana peseydyn useammin kuin terveenä. Hikoilen ainoastaan sairaana tai siis silloin, kun kuume laskee, joten pakko on peseytyä päivittäin. Olen kyllä tosi harvoin kuumeessa, ehkä kerran 10 vuodessa.

Vierailija
2/8 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viimeki suikussa käynti jä pariksi päiväksi väliin kun kuume pyöri 39 asteen tienoilla. Ei jaksanut kuin nukkua ja välilä herätessä käydä vessassa sekä juoda. Kun kuume laski ja menin suikuun hiukset olivat pystyssä joka suuntaan:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/8 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeenä suihku saa aina olon paremmaksi, vaikka paleleekin kuivattaessa tai jalat ei meinaa kantaa.

Vierailija
5/8 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen pystynyt sairaanakin menemään suihkuun...hitaasti mutta varmasti...en voisi olla hikisenä/likaisena koko päivää.

Eihän sitä edes parane jos ei huolehdi hygieniasta.

Esim. influenssassa makasin monta tuntia 40 asteen kuumeessa vessan lattialla välillä pää pöntössä. Ja heti kun vähän tokenin niin menin suihkuun viimeisillä voimilla.

Vierailija
6/8 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaana menen kun jaksan. Harvemmin petipotilaana paria päivää pidempään. Saa toli olon hetkellisesti paremmaksi. Kun olen tervehtynyt niin sit kunnon suihku ja hiusten pesu. Tuolloin myös lakanoiden vaihto.

Normaalisti suihkuun kerran päivässä.

Vierailija
7/8 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yleensä, mutta jos on yskää tai tukkosuutta, niin sitten käyn useasti höyryhengittelemässä kosteassa löylyssä ja suihkussa.,

Vierailija
8/8 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovassa kuumeessa teen vain pikkupesut. Minusta on mukavaa käydä kunnolla pesulla vasta silloin, kun koen olevani paranemaan päin. Sairaana menee pari päivää ilman suihkuakin. Terveenä peseydyn joka päivä. Suihku on sairastamisen jälkeen minulle kuin tervehtymisriitti. Lopetan syömisenkin, kun olen kuumeessa. Juon jotain energiapitoista esim marjamehua ja vain imeksin jotain suolaista. Paranen yleensä nopeasti. Jos olen sairastumassa, menen nukkumaan ja aamulla voin monesti ollakin jo terve ja suihkun tarpeessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme