Varoituksen sana Klarnasta ja Zarasta!!!!!
Eli tilasin Zarasta alkusyksystä Klarnan maksutavalla vaatteita. Pidin osan ja palautin osan. Nyt ilmeisesti Zara hukannut palautuspakettini ja joudun maksamaan koko summan Klarnalle vaikka pidin vain osan. Eli ei kannata Zarasta tilata Klarnan kautta.....
Kommentit (22)
Eikö sinulla ole lähetyksen seurantakoodia?
Sinällään oli kyllä oma vikasi. Osta jatkossa suoraan kaupasta kuten muutkin äläkä käytä nettitilaamista niin ei tule tätä ongelmaa ja saat ostamasi tuotteet heti käteen.
Se kuitti palautuksesta pitää säilyttää. Miten muuten pystyt todistamaan että olet palauttanut tuotteet, jos paketti katoaa. Opin tämän itsekin kyllä esimerkin kautta, kun eräällä firmalla meni todella kauan rekisteröidä palautus ja Klarna karhusi jo rahoja, eikä minulla ollut tallessa palautuskuittia. Onneksi palautus rekisteröityi melko pian Klarnan yhteydenoton jälkeen heille ja asia päättyi ok.
Klarna on kyllä syytön tuohon, ei se tiedä sinun ja Zaran välisestä pakettiliikenteestä.
Mulla on kuitti palautuksesta. Juuri katsoin että Postnordin mukaan palautunut Zaralle paketti. Laitoin viestiä Klarnalle. En tiedä hyväksyvätkö enää kuittia.
Ap
Tottakai hyväksyy, jos sulla on kuitti todisteena.
Itse säilytän kaikki palautuskuitit, kun kerran palautettu paketti hävisi matkalla.
Mä en kyllä netistä tilais mitään muutamaa kymppiä kalliimpaa. Sen verran vain minkä häwiön olisin valmis kärsimään.
Mielummin suoraan liikkeestä, niin ei tarvi sitten velkoa joltain Anttilalta rahojaan takaisin. Joita ei koskaan saa.
-Sinkkiş
Klarna on pop.
AINA kannattaa säilyttää palautuskuitti. Lähtökohtaisesti koskaan ei kannata luottaa, että kaikki sujuisi mallikkaasti.
Tilaan paljon netistä ja lähes aina kaikki on mennyt hyvin. Klarnalla on app mihin voi kirjata palautuksen, toimii.
T.7
Yhteyttä Reformi Studioon niin joutuu kepuli firmat julkisuuteen ja ikuiseen häpeään!
Vierailija kirjoitti:
Se kuitti palautuksesta pitää säilyttää. Miten muuten pystyt todistamaan että olet palauttanut tuotteet, jos paketti katoaa. Opin tämän itsekin kyllä esimerkin kautta, kun eräällä firmalla meni todella kauan rekisteröidä palautus ja Klarna karhusi jo rahoja, eikä minulla ollut tallessa palautuskuittia. Onneksi palautus rekisteröityi melko pian Klarnan yhteydenoton jälkeen heille ja asia päättyi ok.
Klarnalle voi ainakin heidän sovelluksen kautta ilmoittaa (yksi klikkaus vain) että on tehnyt palautuksen, jolloin mitään maksuja ei tarvitse maksaa ennen kuin yritys on käsitellyt palautuksen ja saat uuden laskun.
Klarna varastaa rahanne.
Ei palauta kiistattomastakaan saatavasta ilman henkilö- ja pankkitietojen luovutusta ulkomaille netissä!
Horror! Poliisikin neuvoo ehdotonta eitä.
Klarna on just hyvä. Klarnalla uskaltaa tilata mistä vain. Kannattaa myös asentaa se heidän appinsa, helpottaa laskujen seurantaa. Kyllä se kuitti ap riittää, jos käytit heidän palautuslappuaan etkä lähettänyt itse maksaen. Ne palautukset mitä ihmiset lähettää ilman firman palautuslappua menee minne sattuun ja se on asiakkaan omalla vastuulla.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä netistä tilais mitään muutamaa kymppiä kalliimpaa. Sen verran vain minkä häwiön olisin valmis kärsimään.
Mielummin suoraan liikkeestä, niin ei tarvi sitten velkoa joltain Anttilalta rahojaan takaisin. Joita ei koskaan saa.
-Sinkkiş
Joo mutta sä olet joku boomer. Ei kivijalkakaupoista löydy mitään.
Ei ole Klarnasta valittamista. Kallis toki.
Kyllä epäilisin ennemminkin postnordin toimia. Mullekin valehdelleet, että pakettia yritetty toimittaa osoitteeseen päivän aikana, mutta ei tasan tarkkaan olleet. Muutenkin ihan konkurssikypsä yritys.
Vierailija kirjoitti:
Sinällään oli kyllä oma vikasi. Osta jatkossa suoraan kaupasta kuten muutkin äläkä käytä nettitilaamista niin ei tule tätä ongelmaa ja saat ostamasi tuotteet heti käteen.
Minä tilaan kaikki netistä, koska on koronaa liikkeellä. En todellakaan lähde pyörimään tuonne kaupoille.
Vierailija kirjoitti:
-Sinkkiş
No sä oletkin jo vanha pieru ja toinen jalka haudassa. Anttila... LOL.
Pakko tilata netistä, jos tarvitsee uusia vaatteita, koska täällä ei ole kivijalkakauppoja.
Eikö sinulla ole lähetyksen seurantakoodia?