Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies herätti aamulla

Vierailija
27.10.2020 |

"Sun on äkkiä herättävä keittämään kahvia" vaikka yöllä vuosin kuin seula, juoksin vessasss ja otin kaksi kertaa caprilonia. Miten saada miehelle empatiaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pään siirre ? Miksi toinen pitäisi herättää keittämään kahvia yleensäkään ? Eikö se osaa itse keittää?

Vierailija
2/10 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pään siirre ? Miksi toinen pitäisi herättää keittämään kahvia yleensäkään ? Eikö se osaa itse keittää?

6 ekaa vuotta se osasi aamulla itse keittää kahvia, sitten se loppui. Nykyään pitää aina minun keittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo jotain halveksuntaa on. ap

Vierailija
4/10 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suostut siihen? Miksi?

Minä olen työttömänä kotona. Mies pyrkii omasta halustaan varaamaan vaatteet jo illalla eteiseen valmiiksi ettei tarvi kolistella aamulla kamarin vaatekaapilla ja vahingossa herättää minua. Yrittää aina lähteä niin hiljaa että saisin jatkaa unia rauhassa. Joskus onnistuu mutta usein herään miehelle seuraksi aamupalalle. Ja jos nukun niin mies osaa ottaa valmiiksi tekemäni eväsrasian jääkaapista kun lähtee.

Haluamme hemmotella toisiamme ja auttaa missä voi.

Onko mies kateellinen sinulle jos saat nukkua aamusta pitkään ja hänen pitää herätä? Kostaako jotain vai miksi herättelee sinua turhan takia?

Voithan ladata kahvinkeittimen illalla valmiiksi ja opetat miehen painamaan sen päälle. Tai sitten laitat sen käynnistymään ajastimella. Tosin veikkaan että mies keksii jonkun muun syyn minkä takia herättää sinut aamulla kuitenkin.

Vierailija
5/10 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muuten kysynyt mieheltä suoraan miksi haluaa herättää sinut?

Ehkä pelkää että nukut koko päivän jos olet masentunut?

Vierailija
6/10 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie toteaisin et soita äitilles et tulee keittää jos herra ei kerta ite osaa.

Vierailija
7/10 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen työttömänä kotona. Mies pyrkii omasta halustaan varaamaan vaatteet jo illalla eteiseen valmiiksi ettei tarvi kolistella aamulla kamarin vaatekaapilla ja vahingossa herättää minua. Yrittää aina lähteä niin hiljaa että saisin jatkaa unia rauhassa. Joskus onnistuu mutta usein herään miehelle seuraksi aamupalalle. Ja jos nukun niin mies osaa ottaa valmiiksi tekemäni eväsrasian jääkaapista kun lähtee.

Onko mies kateellinen sinulle jos saat nukkua aamusta pitkään ja hänen pitää herätä? Kostaako jotain vai miksi herättelee sinua turhan takia?

Voithan ladata kahvinkeittimen illalla valmiiksi ja opetat miehen painamaan sen päälle. Tai sitten laitat sen käynnistymään ajastimella. Tosin veikkaan että mies keksii jonkun muun syyn minkä takia herättää sinut aamulla kuitenkin.

Onhan se kateellinen. Minä saan jäädä kotiin, hän joutuu lähtemään raskaaseen työhönsä. Kyllä tuon kateuden tajuaa. ap

Vierailija
8/10 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie toteaisin et soita äitilles et tulee keittää jos herra ei kerta ite osaa.

Hänen äitinsä on kuollut.

Vierailija
9/10 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kateellinen. Minä saan jäädä kotiin, hän joutuu lähtemään raskaaseen työhönsä. Kyllä tuon kateuden tajuaa. ap

Oletko yhteisten lasten kanssa kotona? Jos olet niin haluaisiko mies vaihtaa rooleja jatkossa eli sinä töihin ja hän lasten kanssa kotiin? Jos näin niin anna miehelle mahdollisuus kokeilla yhden viikonlopun ajan lasten hoitoa täysin itsenäisesti 8 tuntia päivässä ja keskustelkaa sitten uudestaan.

Jos olet yksin kotona niin silti tuo miehen käytös on loukkaavaa. Siis vaikka harmittaakin herätä aamulla niin miksi pakottaa toinenkin heräämään. Ei kuulosta reilulta/terveeltä jos sinun vuorokausirytmi on kuitenkin suunnilleen normaali. Sitten ymmärtäisin jos toinen pelaisi tai muuten hilluisi yön ja nukkuisi päivän. Tosin silloinkaan tuollainen käytös tuskin ratkaisisi ongelmaa.

Miettisin tarkkaan miten mies muuten kohtelee minua. Jos muuten arvostava, hellä, huomioonottava niin voisin sietää tuota piirrettä. Muuten olettaisin että muutenkin taantuva laatua joten tuollaisen kanssa ei kannattaisi jatkaa yhdessä.

Vierailija
10/10 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko yhteisten lasten kanssa kotona? Jos olet niin haluaisiko mies vaihtaa rooleja jatkossa eli sinä töihin ja hän lasten kanssa kotiin? Jos näin niin anna miehelle mahdollisuus kokeilla yhden viikonlopun ajan lasten hoitoa täysin itsenäisesti 8 tuntia päivässä ja keskustelkaa sitten uudestaan.

Jos olet yksin kotona niin silti tuo miehen käytös on loukkaavaa. Siis vaikka harmittaakin herätä aamulla niin miksi pakottaa toinenkin heräämään. Ei kuulosta reilulta/terveeltä jos sinun vuorokausirytmi on kuitenkin suunnilleen normaali. Sitten ymmärtäisin jos toinen pelaisi tai muuten hilluisi yön ja nukkuisi päivän. Tosin silloinkaan tuollainen käytös tuskin ratkaisisi ongelmaa.

Miettisin tarkkaan miten mies muuten kohtelee minua. Jos muuten arvostava, hellä, huomioonottava niin voisin sietää tuota piirrettä. Muuten olettaisin että muutenkin taantuva laatua joten tuollaisen kanssa ei kannattaisi jatkaa yhdessä.

Lapsemme on jo koululainen ja olen työelämästä syrjäytynyt eli ymmärrän miehen paineen elättää yksin koko perheen. Tilanne ei tule sairauksieni takia koskaan muuttumaan parempaan suuntaan ellei tule lottovoittoa tms.