Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdinkö rantakuntoon?

Vierailija
04.02.2014 |

Olen 168 cm ja 68 kg. Ehdinkö laihtua kesäkuuhun mennessä yli 10 kg? Ruokatottumuksia muutan ja lisään hieman liikuntaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos laihdut kilon viikossa eli saat kulutat 7000 kcal vähemmän kuin syöt, niin lähtee 4 kg kuussa esim. Ota kiloklubi tai joku avuksesi ja ole rehellinen itsellesi määrissä.

Vierailija
2/4 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion ehtiä tuon 10kg ja luulen, että voin onnistua siinä nippa nappa, jos vielä hetken nutraan ja sen jälkeen pysyn 1200kcal dieetillä. Tiukkana saa olla.

Paino nyt 99kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuijota numeroita. Siis vaan laihtumista. Mitä "rantakunto" sulle merkitsee? Haluatko olla vaan laiha, vai hyväkroppainen mikä ainakin itselleni merkitsee sporttista olemusta. Olen samoilla mitoilla ja itselläni ei ole kymmentä kiloa pudotettavaa läskiä, tuossa painossa (58kg) lähtisi jo lihaksistakin. Mutta saattaa olla että sulla on, ihmiset ovat erilaisia. En suosittele mitään nopeaa laihdutusta jolla pilaat aineenvaihduntasi ja keräät sen jälkeen helpommin läskiä sekä menetät nopeassa laihdutuksessa myös lihaksia. Mutta kyllä ehdit vielä ennen kesää tehdä paljonkin, kun tiedät mitä teet. Ruokavalio kuntoon ja tavoitteesi mukainen treeniohjelma.

Personal trainer -opiskelija

Vierailija
4/4 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi