Kohtalontovereita? Supistelut ja pakkolepo
Jo viikolla 16 alkoi fyysisessä rasituksessa säännölliset supistelut ja tuolloin myös kovaa alamahakipua.Rauhoittui levolla ja saikulla. Rv 19 palasi supparit kuvioihin ja lopulta esiintyi myös veristä vuotoa, joka onneksi jäi yhteen kertaan. Levolla pysyy supparit kurissa. Liikunnalliselle ihmiselle alkaa käydä tympeäksi tämä pakkolepäily ja saikkuilu :( Löytyykö kohtalontovereita? Miten jaksoitte? Vauvan hyvinvointi on tietysti tärkein, mutta tämä liikkumattomuus alkaa ottaa päähään ja vertaistukea kaipailen.
Kommentit (3)
No minä makaan äitiyspoliklinikalla levossa, vessa ja suihku luvan kanssa. ennenaikaisen synnytyksen uhka on niin iso, supistelee johon saan nyt lääkettä ja kohdunkaula on tosi lyhyt ja sisäsuuauki:/ rv 29 menossa.. Tylsää on ja lieventää olla erossa isommista lapsista ja miehestä:(
Lieventää = hirveempää, puheli syöttelee omia sanoja
Hei, En nyt ihan sataprosenttisesti ole kohtalotoveri kun minulla ei ole noita supisteluja juurikaan ollut, mutta ymmärrän tilanteesi muuten. Olen itse tällä hetkellä sairaslomalla ja pakkolevossa heikon kohdunkaulan vuoksi. Sairasloma alkoi jo rv 20 ja nyt viikkoja kasassa jo 33+1. Aika käy kyllä pitkäksi, varsinkin alkuun kun totuttelee siihen ettei voi tehdä kaikkea mitä enne on tehnyt. Alkuun en oikein malttanutkaan noudattaa lepo ohjeita niin kirjaimellisesti ja se kyllä kostautui. Jos haluat vaihtaa ajatuksia aiheesta niin ota yhteyttä vaikka sähköpostilla :)