Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ja lapsenne aamupäivän keskenään, miten se sujuu?

Vierailija
04.02.2014 |

Meillä lapset saavat katsoa aamuohjelmia niin kauan kun niitä tulee, isi nuokkuu jossain kahvikupin kanssa. Hampaat harjataan joskus aamupalan jälkeen, lapset itse valitsevat vaatteensa ja tukat jää kampaamatta. Menevät ulos jos ehtivät, taikka sitten mies pyörii jotain omiaan ja lapset sotkevat kodin kaaokseen. Vitamiinit antaa, mikäli muistaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee. Lapsia neljä. Ikäerot isot.

Vierailija
2/8 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin et aplla on ongelma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 11:40"]

Näkisin et aplla on ongelma

[/quote]

Miksi?

Vierailija
4/8 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi oli tällainen tilanne viime perjantaina kun mulla aamuvuoro ja miehellä vapaa. Olivat käyneet avoimessa päiväkodissa ja siivonneet. Mies on myös säntillisempi vitamiineissa kuin minä. Monesti kyllä käy myös niin, että mies lukee aamun kirjaa ja juo kahvia ja lapset (2 kpl, 3- & 2-v) leikkii keskenään. Ei sekään ole mun mielestä haitallista koska varsinkin pienemmällä on vielä hankaluuksia liikkua toppahaalarissa eli enemmän liikettä tulee sisällä.

Vierailija
5/8 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille annetaan aamupalaa, pienempää autetaan sitten pukemisessa ja hampaidenpesussa. Isompi kouluun ja pienempi ulkoilemaan isin kanssa tai sisäleikkejä. Pienemmälle ruokaa ja päiväunille ja isi pistää pyykkikoneen laulamaan ja siivoaa keittiön ja olkkarin.

Vierailija
6/8 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, uskomatonta.  En jaksa vastata yksityiskohtaisesti, mutta jos kerron, että mies on ollut hoitovapaalla 3 vuotta putkeen kolmen lapsen kanssa, miten ap luulet aamupäivien, päivien ja iltapäivien sujuneen?

Vierailija
7/8 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin niillä menee. Kiroilinkin tuossa joulun aikaan,kun isä oli 2 viikkoa lasten kanssa kotona ja itse kävin töissä,niin eihän sitä osattu edes imuroida,pestä pyykkiä,ottaa kuivia telineeltä,ei mitään kotitöitä. Mukava se itsellä tehdä ne kaikki vielä töiden jälkeen 4.30 heränneenä.

Vierailija
8/8 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies herää ennen lasta. Kun lapsi herää, lukee sadun, auttaa aamutoimissa, antaa aamupalan (terveellisen, mies on tässä tarkempi kuin minä), leikkii lapsen kanssa sisällä ja vie sitten ulos leikkimään.

Lapsi 5v. Mies oli aikanaan hoitovapaalla reilun vuoden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä