Käytiin parisuhdeterapeutilla
Siis yhden kerran käytiin, meillä oli kommunikaatio ihan solmussa ja seksielämä lähes pysähtynyt. Oltiin kaksi tuntia (eka kerta) ja sen jälkeen ollaan oltu jatkuvalla honeymoonilla.
MIKSI me ei menty aikaisemmin??? Seksiä on ollut nyt kaksi kertaa illalla ja oikeasti kosketellaan toisiamme enemmän kuin vuosiin, jotain saatiin auki siellä terapiassa.. varmaan se kun sai sanottua asioita ilman syyttelyä ja toinen ymmärsi. Jos eka kerta teki meille tämän, niin en malta odottaa seuraavaa kertaa. Miehen aloitteesta hakeuduttiin terapiaan joten uskoisin että jos molemmat osapuolet ovat halukkaita menemään ja varsinkin jos mies on innostunut, niin ihmeitä tapahtuu.
Teille kaikille jotka koette että avioliitto on umpikujassa ja elämä on jatkuvaa riitaa mutta rakkautta silti on, hakeutukaa parisuhdeterapiaan oikeasti! Me oltais menty jo vuosia sitten jos olisi ymmärretty. <3
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 11:28"]
Mielenkiintoista. Me käytiin 3 kertaa jonka jälkeen terapeutti totesi ettei meidän avioliitolle taida olla enää jatkoa.
Päätettiin kuitenkin itse vielä yrittää, ja nyt ollaan onnellisempia kuin koskaan.
Go figure.
[/quote]
Se saattoi olla terapeutilta harkittu toteamus. Sai teidät taistelemaan yhdessä hänen mielipidettään vastaan.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 11:28"]
Mielenkiintoista. Me käytiin 3 kertaa jonka jälkeen terapeutti totesi ettei meidän avioliitolle taida olla enää jatkoa.
Päätettiin kuitenkin itse vielä yrittää, ja nyt ollaan onnellisempia kuin koskaan.
Go figure.
[/quote]
Ei terapeutti saisi ikinä sanoa noin...? Olette varmasti käyneet nk. ongelmanratkaisuun erikoistuneella terapeutilla joiden työnkuvaan kuuluu ratkoa ihmisten ongelmat muutamalla kerralla ja sieltä saattaa hyvinkin kuulua tuollaista, eikä se sovi tosiaankaan kaikille. Me otettiin selvää millainen terapia toimii meille ja mihin erikoistunut terapeutti osaa auttaa meitä. Mutta silti hyvä että selvisitte voittajina. <3
ap
Go figure.