Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ajattelet ystäväni isästä?

Vierailija
04.02.2014 |

Ystäväni on 23-vuotias ja asuu työsuhdeasunnossa. Muutti kotoaan vasta 22-vuotiaana. Ystäväni on kaunis ja sinkku. Hänen isänsä on hyvin kontrolloiva ja dominoiva. Jos saa tietoonsa, että ystävälläni joku mies, soittelee ja kuulustelee puhelimessa, onko seksiä harrastettu ja asia kuuluu hänelle. Ostelee myös ystävälleni vaatteita(huom. myös alusvaatteita). Tulee ns. tarkistuskäynneille ystäväni asuntoon ja haukkuu ystävääni esim. jos ystäväni iho on finninen tms.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraansanottuna kuullostaa siltä, että käyttää ystävääsi seksuaalisesti hyväkseen.

Vierailija
2/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on sekaisin ja ystävä puoli-sekaisin kun sallii sen tapahtuvan. Itse vetäisin luurit korvaan noihin kysymyksiin ja ovi ei todellakaan avautuisi tuollaisille tarkistuskäynneille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei _kuullosta_ hienolta mieheltä.

Vierailija
4/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

_kuulosta_

Vierailija
5/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsistisadisti

Vierailija
6/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on sairas, eli ystäväsi olisi hyvä kertoa kaikki jonnekin, mistä saa apua. Lukot vaihtoon ensimmäiseksi ja puhelinnumero salaiseksi.

Vierailija
7/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni ei uskalla. on jotenkin ihan paniikissa ja ahdistunut. isä kontrolloi ja dominoi ihan kaikkea. t.ap

Vierailija
8/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se isä ei tajua itse tilannetta, on ylisuojeleva ettei tytärtä käytetä hyväksi jne. Mutta sairaalta tuo kuulostaa. Sen sinun ystävän pitää itse tehdä selväksi, että raja on ylitetty ja on liian henkilökohtainen asia kysellä seksistä. Ehkä kirje auttaisi tai jos sinä esimerkiksi sanoisit sille isälle, että olet huomannut kaverin ahdistuksen.

Vierailija
9/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ekana mieleen, että lasten kasvattaminen aikuisiksi on tosi haastavaa ja vaikeaakin, mutta kaikkein vaikeinta on päästää irti että ne saa alkaa elämään omaa elämäänsä.

Isällehän se ei kuulu ollenkaan onko tyttä harrastanut seksiä vai ei. Se on lasten ihan oma asia, eivätkä ole tilivelvollisia vanhemmilleen.

Ei taida isä olla ihan niitä kaikkein terävimpiä tyyppejä, eikä osaa päästää irti. Tuossa ei hyvin tule käymään.

Vierailija
10/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassiset insesti-isän tuntomerkit. 

Vierailija
11/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsku

Vierailija
12/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äiti samanlainen, mutta auttaa taloudellisesti

Vierailija
13/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 08:24"]Klassiset insesti-isän tuntomerkit. 

[/quote]

Voi olla, mutta minun insesti-isäni päinvastoin oikein kannusti minua seurustelemaan ja oli hyvin innoissaan ensimmäisestä poikaystävästäni.

Yritä ap jutella ystäväsi kanssa, kerro että olet huolissasi ja että haluaisit auttaa. Kuulostaa siltä, että ystäväsi voisi olla valmis avautumaan, jos hän on kerran nuo aloituksessa mainitut asiatkin sinulle jo kertonut (sen sijaan, että piilottelisi omituista isäsuhdettaan sinulta).

Vierailija
14/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

välit poikki

Vierailija
15/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta

Vierailija
16/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 08:44"]

narsku

[/quote]

Vitut. Ei narsismi ole vastaus kaikkeen vaikka onkin muotia. Kyseessä voi olla ihan klassinen ylisuojeleva kusipää.

Vierailija
17/17 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 08:44"]

narsku

[/quote]

Vitut. Ei narsismi ole vastaus kaikkeen vaikka onkin muotia. Kyseessä voi olla ihan klassinen ylisuojeleva kusipää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä