Missä vaiheessa kannattaa kertoa miehelle, ettei aio harrastaa seksiä hänen kanssaan koskaan?
Ei nyt ainakaan ekoilla treffeillä, kun silloin tokatkin treffit ovat vielä epävarmat, mutta missä tapailuvaiheessa tämä asia kannattaisi tuoda ilmi?
Kommentit (57)
Puhutko nettideittailusta? Tuollainen asia täytyy kertoa jo ennen kuin olette tavanneet.
"Hei, halusin kertoa, että olen aseksuaali enkä harrasta seksiä ollenkaan. Toivottavasti tämä on sinulle ok."
Minä en tapaile sellaista naista, jonka kanssa en ole harrastanut seksiä, joten joutuisit kertomaan tuon väkisinkin ensitreffeillä.
Ja miten sen ilmaisee, jos mies ei edes ole ehdottanut mitään? Onko tökeröä heti jos mies pyytää ulos tokaista että seksiä ei tipu? En ole ap, mutta samaa miettinyt.
Ennen kontaktin ottamista, profiilissa.
Miksi ihmeessä menisit treffeille sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa et halua harrastaa seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Ja miten sen ilmaisee, jos mies ei edes ole ehdottanut mitään? Onko tökeröä heti jos mies pyytää ulos tokaista että seksiä ei tipu? En ole ap, mutta samaa miettinyt.
Tuo vain ilmi, että olet aseksuaali. On totta, että jotkut aseksuaalit kyllä harrastavat seksiä, mutta useimmille ihmisille aseksuaalisuus tarkoittaa, ettei seksiä ole luvassa.
Varmaan siinä vaiheessa, kun itse olet varma asiasta.
Mielestäni on ok sanoa: Hei! Mä olen ______ ja multa et tule pillua saamaan. Siis ensitapaamisella, heti esittäytymisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Puhutko nettideittailusta? Tuollainen asia täytyy kertoa jo ennen kuin olette tavanneet.
"Hei, halusin kertoa, että olen aseksuaali enkä harrasta seksiä ollenkaan. Toivottavasti tämä on sinulle ok."
Eikö ole vähän eri asia olla aseksuaali, kuin että ei aio harrastaa jonkun tietyn miehen kanssa koskaan seksiä?
Minä kerroin jo ennen ensitapaamista. Muutaman vuoden kuluttua harrastimme seksiä.
Kynnyksellä niin voi samantien kääntyä sitten takaisin.
Miehet kyllä käy prostituoiduissa joka tapauksessa antoi tai ei .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole vähän eri asia olla aseksuaali, kuin että ei aio harrastaa jonkun tietyn miehen kanssa koskaan seksiä?
Ainoastaan aseksuaali haluaa tapailla ihmistä, jonka kanssa ei aio harrastaa seksiä. Vai keksitkö jonkun muun syyn toimia näin?
Kerrot suoraan, että sinä et aio haarojasi levittää hänelle. Niin yksinkertaista.
En ole aseksuaali, mutta minulla on muita syitä siihen, miksi en halua harrastaa seksiä. Ap
Arvostaisin sitä heti alussa niin ei tarvitsisi jännittää haluatko seksiä ja kuinka paljon.
Minulle voisit sanoa vaikka ekoilla treffeillä. Minulle riittäisi pelkkä statuksen muutos sinkusta seurustelevaksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole aseksuaali, mutta minulla on muita syitä siihen, miksi en halua harrastaa seksiä. Ap
Ennen ensitreffejä joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan aseksuaali haluaa tapailla ihmistä, jonka kanssa ei aio harrastaa seksiä. Vai keksitkö jonkun muun syyn toimia näin?
Ei kai sitä heti tapailun alussa välttämättä tiedä, mitä haluaa.
Miksi edes tapailet tuota miestä?