Jos hakee spermapankista sperman, saako nähdä kuvan sperman luovuttajasta?
En halua että mies on töpselinenäinen timosoini.
Kommentit (95)
Minä kuulin lääkäri tutulta, joka hakee Tanskasta spermaa, että Klinikat sekoittavat Tanskassa miehen sperman sekaan uros sian spermaa. Tämä toimenpide aktivoi miehen spermaa liikkumaan nopeammin, joka taas helpottaa naisen raskautumista.
Vierailija kirjoitti:
Minä kuulin lääkäri tutulta, joka hakee Tanskasta spermaa, että Klinikat sekoittavat Tanskassa miehen sperman sekaan uros sian spermaa. Tämä toimenpide aktivoi miehen spermaa liikkumaan nopeammin, joka taas helpottaa naisen raskautumista.
Voi tätä ketjun vajukkitrollia...
Ottaako jotenkin koville?
Vierailija kirjoitti:
Koplissa Tallinnassa on ainakin keräyspiste ja on paikallisten suosiossa. Myös Narvan keräyspisteestä tulee paljon spermaa.
Eli köyhät venäläiskeskittymät, joissa ihan saa kelisti narkkareita ja alkkiksia.
Saavat rahaa spermasta. Onnea saajille!
Ei se kuvakaan välttämättä auta. Mies voi olla komea, mutta jompikumpi hänen vanhemmistaan ruma. Geenit voi hypätä sukupolven yli....
Vierailija kirjoitti:
Jos sais sperma-sekoituksen niin ottaisin pruiskut munasoluuni..Parhaat puolet kaikista eli vähän ruskee silmästä italiaanooo, suomalaista vaaleutta ihoon, englantilaista suuta ja thaimaalaista vartaloo ja iloisuutta
Englantilaista suuta? Tarkoitatko englannin kieltä? Vai suun muotoa? Englantilaiset yleensä aika rumia...
Vierailija kirjoitti:
Suomijunteille tekee tiukkaa, kun naiset hakevat laatuspermat muualta. Itse kyllä suuntaisin Tanskaan tai Viroon, johon saa myös tilaamansa sperman. Virossa on ihan asiallista väestöä ja isälinjat 40% eurooppalaista, eikä mitään töpselikärsäläskimongoloidiaa.
Kyllä mun mielestä tuleva lapsi ansaitsee kunnon eurooppalaiset geenit, eikä mitään mielenhäiriöistä keharia.
Ei mitenkään vältettävissä, jos munasolu tulee sinulta 🤔
Virossa isälinjat 40% eurooppalaista? Mitäs se 60% on? 😄😄😄 Venäläistä, kaukaasialaista ja herra ties mitä muuta.
Suomikin on muuten Eurooppaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kuvakaan välttämättä auta. Mies voi olla komea, mutta jompikumpi hänen vanhemmistaan ruma. Geenit voi hypätä sukupolven yli....
Tai voi olla komea mutta tyhmä. Kuten moni onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta tunsin kerran yhden käppänä savolaisen, joka oli myynyt spermapankille. Paperilla perusterve suomalainen, mutta kyllä oli ruma naamasta. Todella ruma.
Hyi saasta. Kiitos, en kyllä todellakaan ikimaailmassa hanki lasta suomalaisen spermapankin kautta.
ap
Kaveri kävi Virossa keinohedelmöityksessä. Hänen lapsensa on vasta vauva mutta tuli kyllä poikkeuksellisen kaunis hänestä. Siellä on huomattavasti halvempaa ja yksinkertaisempaa saada asia hoidettua. Suomessa yksi käyntikerta maksaa saman mitä siellä maksoi koko hoito. En tiedä saiko hän nähdä kuvia luovuttajista mutta käsittääkseni sai enemmän tietoja kuin Suomessa saa. Täällä todellakin ajatellaan että on suuri lahja kun joku vain antaa niitä siittiöitä tai munasoluja. Tunnen myös yhden munasoluja luovuttaneen naisen joka on, ikävä kyllä, poikkeuksellisen epämiellyttävän näköinen. Luonteena kyllä mukava mutta myönnän että hänellä on sellaisia niin voimakkaita fyysisiä ominaisuuksia joita en omalle lapselleni toivoisi.
Kaunis vauva ei tarkoita kaunista tai älykästä aikuista. Etkö ole ikinä pannut merkille, että poikkeuksellisen kauniit aikuiset ovat usein olleet aivan älyttömän rumia vauvoina?
Ihanaa että suomi on kansainvälistynyt reippaasti.
Sehän olisikin jännää odottaa 9kk nähdäkseen minkä värinen vauva tuleekaan.
USA :ssa saa valita kansiosta, jossa on paljon tietoja.Urheilja , musikaallinen, onko hyvä koulussa, taiteellinen, miten pitkiä miehet ovat luovuttajan suvussa. Suomalaine nainen , joka itse oli urheilija halusi mahdollisimman pitkän , koska itse oli pitkä. Vaaleat hiukset piti olla ja siniset silmät. Painokin oli tärkeä. En tiedä yhtään millainen lapsi tuli.
Monissa maissa on lupakäyttää myös vuokrakohtua. Siinä kyllä ehtii atpahtua vaikka mitä. Joskus on ollut lapsella pientä vikaa , eikä sitten kukaan ole ottanut lasta. Aika kamalaa.
Minä olen ymmärtänyt että Suomessakin käytetään tanskaista spermaa täydennyksenä. Ainakin kaksi kertaa on Hollannissa tullut " vaihingossa " pakastespermasta musta vauva.
Kaikki puolulkkisnaiset on_vitun rumia ruskeita paskasilmiä enkä ikinä antaisi täydellisiä suomigeenejäni näille geenivirheille. Huutonaurua apinanaamaisille puolukkiksille 🤣
Mikä puolukkisnainen? Millainen on siperianmongoloisidinen N1c isälinja. Tarkoittaa kai geeneiltään itäistä ihmistä. ?
Tanskalaisen cryosin sivuilla kuulet jopa äänen ja saat tietää taustat.
Kuvat pidetään salassa tietystä syystä.
Ja se syy on, että siellä on aina ollut vain 10 luovuttajaa, jonka spermat hyväksytään. Muut heitetään pois. Aikoinaan sovittiin salainen sopimus, jossa Suomeen saadaan tulevaisuuteen tietty geneettinen alkuperäis kanta.
Vierailija kirjoitti:
Siemen ku siemen. Kyl se itää.
Ymmärrät varmaan ettei miehen siittiö ole mikään kasvin siemen eikä ihmisalut "idä" mistään..? On tainut olla vihreä peukku persheessä biologian tunnilla;)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki puolulkkisnaiset on_vitun rumia ruskeita paskasilmiä enkä ikinä antaisi täydellisiä suomigeenejäni näille geenivirheille. Huutonaurua apinanaamaisille puolukkiksille 🤣
Jospa sinä penikka huutonauruinesi palaisit takasin sinne ulilaudalle mistä karkasitkin. Saatte poikien kanssa leikkiä kun aikuismaailma ei ole vielä ajankohtainen.
Väännetään rautalangasta. Virossa on myös samaista siperianmongoloidisia N1c- populaatiota, mitä Suomessa 60% isälinjoista. Itä-Suomessa tuota on peräti 80% ja noilla alueilla on myös eniten sairauksia ja mielenhäiriöitä. Suomessa naisiin kohdistuvaa väkivaltaa on toiseksi eniten EU:ssa. Juoppous ei myöskään ole mikään salaisuus, eikä siltojen alla asustelevat finne igen- spurgut Ruotsissa.
Virossa tuota mongoloidiaa on vähemmän kuin Suomessa, mutta invaasiossa sitä ryssitin sinnekin.
En vaan näe mitään syytä, miksi edellä mainittua saastaa pitäisi tehdä vielä lisää tänne, varsinkin, kun vaihtoehtojakin on.