Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei halua minun menevän iltalenkille metsään vaan pysyvän valaistuilla kävelyteillä

Vierailija
26.10.2020 |

"Ei tiiä mitä hulluja siellä on" , perustelee. Ai joku rais kari kykkisi umpipimeässä metsässä kyttäämässä että menisikö joku naisen oloinen otus ohi :D

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän siellä uhkaa nilkan murtaminen kuin sarjamurhaajat! Eikö miehesi voi tulla mukaan? 

Vierailija
2/23 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se inhottavaa, kun joku huolehtii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, kun minä nautin siitä pimeästä metsästä enemmän kuin katulamppujen alla asfaltilla tallustamisesta ja sitten puhutaan kuin lapselle että "Et mee metsään, siellä on pimeää ja voi olla pahoja setiä"..

Ap

Vierailija
4/23 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tagejä täyteen rustattu alikulkutunneli hieman huonolla valaistuksella vai metsäpolku?Menen metsään.

Vierailija
5/23 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tuollaisen huolehtivan miehen! <3

Vierailija
6/23 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun nuoruudessani joku teinityttö tapettiin juuri tuolla tavalla. Oli kävelemässä yksin jollain metsätiellä.

Vierailija
7/23 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, kun minä nautin siitä pimeästä metsästä enemmän kuin katulamppujen alla asfaltilla tallustamisesta ja sitten puhutaan kuin lapselle että "Et mee metsään, siellä on pimeää ja voi olla pahoja setiä"..

Ap

No senkus menet, tuskin se ukkos tietää, missä lopulta hölkkäät.

Vierailija
8/23 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen että miehesi välittää sinusta ja hyvinvoinnistasi, Suomi on täynnä yksinäisiä joista kukaan ei kanna huolta.

Vierailija
9/23 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin miehenä lähtisin mukaan lenkille.

Vierailija
10/23 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä  juoksin ennen aina saman reitin joka menee noin kilometrin valaisematonta metsätietä  ja ajattelin kuin ap ettei siellä ketään tarvitse pelätä kun ilman otsalamppua ei edes näe! Kunnes sitten kerran joku äijä lähti perään, tuli kirjaimellisesti puun takaa ja seurasi  kotipihaan asti.  Sen jälkee muutin reittiä.

Vierailija
11/23 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se, kun siinä huolessa ei ole päätä eikä häntää.

Muutenkaan aikuisia ihmisiä ei ole tapana kieltää menemästä yhtään mihinkään.

Vierailija
12/23 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin miehenä lähtisin mukaan lenkille.

Minä taas en määräile, missä puolisoni lenkkeilee.

-Normaaliälyinen mies.

Vierailija
13/23 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja vastauksia. Miten nämä jotkut mammat ovat sinkkuna pärjänneet, kun ei ole miestä kertomassa, missä sopii lenkkeillä? Kysyttekö isältänne tai naapurin sedältä?

Vierailija
14/23 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän siellä uhkaa nilkan murtaminen kuin sarjamurhaajat! Eikö miehesi voi tulla mukaan? 

Riippuu paikkakunnasta. Voi siellä olla ananatukkia ja muita olioita.

Vierailija
15/23 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan paikkakunnasta ja sen koosta. Osa on rauhallisia ja siellä ei ole muita metsässä, esim. epämääräistä porukkaa. Muut olosuhteet myös vaikuttavat ja matkan pituus. Voihan mukana olla joku turvasuihkehälytin taskussa ym. varusteita laukussa. Pimeällä pitäisi olla varalamppu ja muuta.

Vierailija
16/23 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kerran ahisteli mies kun olin hölkällä. Hän pyöräili viereeni ja yritti antaa jotain energiajuomaa. Sanoin ei monta kertaa mutta mies pakolla yritti antaa eikä millään lähtenyt pois. Sitten vihastuin ja karjaisin etten halua ja mies lähti menojaan että mutisten jotain sanoen että olen vosu. Oli aika random juttu. Oli ulkomaalainen mies muuten

Vierailija
17/23 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon "Patronaising stalker" siellä...

Vierailija
18/23 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä  juoksin ennen aina saman reitin joka menee noin kilometrin valaisematonta metsätietä  ja ajattelin kuin ap ettei siellä ketään tarvitse pelätä kun ilman otsalamppua ei edes näe! Kunnes sitten kerran joku äijä lähti perään, tuli kirjaimellisesti puun takaa ja seurasi  kotipihaan asti.  Sen jälkee muutin reittiä.

Olipa karmivaa. Olisi kiva jos joku saisi valaistua noiden tyyppien kasvot yhtäkkiä ja samalla valokuva /video (vaikka vaatteeseen kiinnitetty minikamera), näkisi kunnolla keitä ne seuraajat ovat. Miten mies oli sinne puun taakse pimeässä ilmaantunut, huh. Joku naapuri?

Vierailija
19/23 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kerran ahisteli mies kun olin hölkällä. Hän pyöräili viereeni ja yritti antaa jotain energiajuomaa. Sanoin ei monta kertaa mutta mies pakolla yritti antaa eikä millään lähtenyt pois. Sitten vihastuin ja karjaisin etten halua ja mies lähti menojaan että mutisten jotain sanoen että olen vosu. Oli aika random juttu. Oli ulkomaalainen mies muuten

Sillä oli jotain tainnuttavaa siinä sen juomassa.

Vierailija
20/23 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen paljon pimeissä metsissä ja metsäteillä - kahden 50-60 kg koiran kanssa, mutta sen takia, ettei MEITÄ joku säikähtäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan