Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisimmat kokemukset luonnossa kun kävit pissalla tai kakalla?

Vierailija
26.10.2020 |

Olin eräänä elokuun viikonloppuna retkellä saaressa. Oli jo pimeä ja tehtiin poislähtöä. Kävelin polulta vähän sivuun kuselle. Kun olin saanut vetskarin auki niin edessä välähti todella kirkas valo. Mitä hel.vettiä? Ensimmäiseksi tuli mieleen, että olinko nyt jonkun riistakamerassa pili kädessä. Etsiskelin taskulampulla mutta kameraa ei löytynyt. Hetken aikaa käveltyäni saaresta kotiinpäin rantaa pitkin valkeni, että kyseessä olikin syysukkonen. Olipa aikamoista salamointia.

Kommentit (5)

1/5 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kovinkaan erikoinen, mutta

olin lenkillä tyttären nuoren ja leikkisän koiran kanssa. Koirilla on tietty leikkiinkutsumisasento, jolla ne haastavat toisiaan. Koira tulkitsi kyykistymiseni iloiseksi leikkiinkutsuksi, juoksi päin ja tuuppasi kumoon. Toinen lahje märkänä jatkoin ulkoilua elukan kanssa.

Vierailija
2/5 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mustikassa ja paikka oli semmoisen todella laajan mäen päällä, jota ei siis mäenpäälliseksi mieltänyt koska oli niin iso. Menin vähän kauemmaksi poimintaseurasta, ja housut nilkoissa lirittäessäni havaitsin tulleeni sen kummun toisen reunan läheisyyteen siitä, että sieltä tuli mäkeä ylös semmoinen joku suunnistusjoukkue tms. Käännyin vaan suu auki minne paljas perseeni osoitti, ja sieltä ne sitten juoksi kohti, ihan yllättävän läheltä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lenkillä ja menin puskapissille, yllättäen hyvin laiha kettu ilmestyi ihan puolen metrin päähän tuijottamaan. Mietin että hienoa, vesikauhuinen kettu syö minut housut nilkoissa!

Vierailija
4/5 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissahätä yllättää aika useinkin, kun olet pitkällä lenkillä koiran kanssa. Poikkean johonkin pusikkoon pissaamaan, koira katsoo hienotunteisesti muualle, mutta käy sitten merkkaamassa saman paikan omalla pissallaan heti kun olen noussut. Ensimmäisellä kerralla yllätti, nyt se on jo normaali käytäntö :D

Vierailija
5/5 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joskus kyykkypissalla on kenkä kastunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan