Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tienaako lääkintävahtimestari enemmän kuin hoitaja?

Vierailija
03.02.2014 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan enemmän kuin sairaanhoitaja

Vierailija
2/6 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos lääkintävahtimestarin palkka on 2500, niin sairaanhoitaja tienaa n. 3000?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajan peruspalkka on 1490e HUS:illa. Lääkintävahtimestari on lähihoitajakoulutus tehohoitoon suuntautumisella. Lähihoitaja ei tienaa enemmän kuin sairaanhoitaja peruspalkkana

Vierailija
4/6 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 2490

Vierailija
5/6 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai lääkintävahtimestareita ole koulutettu enää yli 20 vuoteen, kun lähihotajakoulutus alkoi.  Ja ne vanhatkin ovat joutuneet "päivittämään" koulutuksensa, luulen.

Vierailija
6/6 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkintävaxi/Lähihoitaja tienaa kuussa Pshp:llä n. 2200€/kk+vuorolisät, ikälisät ym. Vaxeja ei ole koulutettu enään aikoihin, vaan ensihoitoon suuntautunut lähihoitaja täyttää vaxin tontin. Sairaanhoitoon, ja huolenpitoon suuntautunut Lh voi myös toimia vaxina, jos hänellä on koulun puolesta järjestetty jo kattava immobilisaatio (kipsaus) osaaminen. Vaxin tontti vaatii paljon, ja jatkuva koulutus on se A ja se O!!! Ensihoitokeskukset järjestävät koulutuksia, sekä talot/piirit itse. Myös itse voi anoa niin kutsuttuja U päiviä koulutuksia varten. Itse olen ollut mm. Ambulansissa, sekä auktorisoidun haavanhoitajan (Sh) matkassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi