Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miten sinä koet suihinoton

Vierailija
26.10.2020 |

Me kaikki naiset emme koe suihinottoa samalla tavalla. Täällä on ollut siitä paljon keskustelua. Olenko poikkeava?
Pikainen gallup aiheesta.

Nainen, miten sinä koet suihinoton

Vaihtoehdot

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen3567 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te miehet joiden naiset pitää sitä alistavana, annatteko te naisillenne suuseksiä?

Ei halua. Eikä kyllä halua muutakaan..

Kuulostaa tosi masentavalta :/

Sitä se on.

Vierailija
22/58 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En anna miehelleni suuseksiä. En pitäisi sen antamista alistamisena, vaan pidättäydymme siitä siksi, koska toimimme molemmat terveyshuollon ammattilaisina ja tunnistamme siinä piilevät mahdolliset terveysriskit joten siksi se ei vaan sytytä.

Koetteko näin myös pitkäaikaisessa vaki suhteessa?

Satunnaisissa suhteissa tuo selvää.

Olemme olleet onnellisesti naimisissa yli 15 vuotta ja näin me sen molemmat koemme. Suhtautumisemme on puhtaasti ammattimaista. Mieheni on odontologi ja minä eläinlääkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En anna miehelleni suuseksiä. En pitäisi sen antamista alistamisena, vaan pidättäydymme siitä siksi, koska toimimme molemmat terveyshuollon ammattilaisina ja tunnistamme siinä piilevät mahdolliset terveysriskit joten siksi se ei vaan sytytä.

Olemme olleet onnellisesti naimisissa yli 15 vuotta ja näin me sen molemmat koemme. Suhtautumisemme on puhtaasti ammattimaista. Mieheni on odontologi ja minä eläinlääkäri.

Odontologi 😂

Vierailija
24/58 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kiihotun ja tulen ihan märäksi kun annan suuseksiä miehelle. Ihanaa olla siinä polvillaan. Mutta seksipalstan naiset tähän gallupiin vastaajina ei välttämättä edusta ihan keskivertoväestöä 🙂

Vierailija
25/58 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kiihotun ja tulen ihan märäksi kun annan suuseksiä miehelle. Ihanaa olla siinä polvillaan. Mutta seksipalstan naiset tähän gallupiin vastaajina ei välttämättä edusta ihan keskivertoväestöä 🙂

Mahdollisesti valtaväestöä kuitenkin

Vierailija
26/58 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin, että annan, koska rakastan miestäni. On se myös kiihottavaa, mutta en koskaan ota suuhun loppuun asti. Se on aika mahdotonta, hän ei laukea pelkällä suulla millään. Voi tehdä mitkä temput vaan keksii. Pakko vaihtaa käsitöiksi ja siltikin kestää tooosi kauan. On aina ollut hidas laukeamaan. Eli annan suuta aina aluksi omaksi kiihotukseksi, pidän siitä. Jatko on ihan vain toisen rakastamista, jos alkaa menemään puolesta tunnista, tunnista yli.

En itse ole saanut suuseksiä juuri kokeilua enemmän. Mieheni sanoo hänellä olevan niin kuivan suun, ettei tykkää sitä antaa. En ole koskaan oppinut siitä tykkäämään, mutta arvelen, et toki se varmaan mukavaa olisi.

Eli annan suuseksiä usein, varmaan tuhansia kertoja on tullut annettua. Kertaakaan ei ole siihen pelkästään lauennut. En ota asiasta paineita siis, otan sen aikaa, kuin jaksan ja haluan. Ei ole mitään 'velkaa'.

Vierailija
27/58 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odontologi 😂

Googlaamisen arvoinen sana. Jokainenhan meistä on käynyt odontologilla useita kertoja, vaikka odontologin puoliso ehkä tässä tavoittelikin jotakin hieman vähemmän arkista tunnelmaa. Eipä sillä, minäkin olisin mieluusti vaikka hävittäjälentokapteenikardiologI, vapaa-ajalla lippueamiraali 😀

Vierailija
28/58 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan miehelleni suuseksiä ja otan loppuun asti, kiihotun ja nautin siitä myös itse. Vastasin.

Tämä riippuu paljon myös miehestä. On miehiä, joiden kanssa en mene ollenkaan sänkyyn toista kertaa. On myös miehiä, joille olen pistänyt parastani ja nauttinut todella paljon seksistä heidän kanssaan ainakin alkuhuumassa (lyhyimmillään yksi vkl) kunnes olen todennut "mikä urpo" ja seksi ei enää olekaan kiinnostanut. Nykyisen puolisoni kanssa suuseksiä on aina ollut. Nyt aivan viime aikoina ei ole ehditty sitä harrastaa koska olen alkanut saada orgasmeja yhdynnässä yllättävän simppelisti juurikin ilman muita tapoja, parhaiten siis näin ja varsinkin miehellä on into näissä, joten ainakaan loppuun asti en ehdi miestä imeä kun haluaa yhdyntää. Mutta varmaan tämä vaihe vielä tasoittuu niin, että halutaan sitäkin vaihteluksi.

Vierailija
29/58 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä luen tätä gallupia. Jopa 3/4 osaa näyttää himoitsevan sitä, että saa miehen laukeamaan suihinotossa. Ottamatta kantaa oman parisuhteeni tilanteeseen, missä asennossa annatte suihinottoa kun laukeaminen tapahtuu?

Vierailija
30/58 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä luen tätä gallupia. Jopa 3/4 osaa näyttää himoitsevan sitä, että saa miehen laukeamaan suihinotossa. Ottamatta kantaa oman parisuhteeni tilanteeseen, missä asennossa annatte suihinottoa kun laukeaminen tapahtuu?

En ole tällä hetkellä... eli vaihtelee.

Vierailija
31/58 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkennus... siis en ole tällä hetkellä naimisissa. Kyselystä sai sen kuvan, että se on kohdennettu vain pariskunnille.

Vierailija
32/58 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkennus... siis en ole tällä hetkellä naimisissa. Kyselystä sai sen kuvan, että se on kohdennettu vain pariskunnille.

Se ei kai vaikuta onko naimisissa tai ei kun suuseksiä antaa, mikä on asento jossa miehen saa laukeamaan. Otatteko miehen seistessä, ollessa vuoteella selällään, istuessatai vai 69?

Vierailija
33/58 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei kai vaikuta onko naimisissa tai ei kun suuseksiä antaa, mikä on asento jossa miehen saa laukeamaan. Otatteko miehen seistessä, ollessa vuoteella selällään, istuessatai vai 69?

Tässä viimeisimmät: Mies seisoo, itse olen polvillaani miehen edessä,. Molemmat istuen ( autossa😉),

Vierailija
34/58 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä viimeisimmät: Mies seisoo, itse olen polvillaani miehen edessä,. Molemmat istuen ( autossa😉),

Evoluutio ohjaa tuohon asentoon jossa mies seisoo, nainen polvillaan. Mies voi myös ohjata syvyyttä laukeamishetkellä kiihkonsa mukaan.

Vierailija
35/58 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joko seisoo ja nai suuhuni, tai istuu tuolilla ja ohjaa kädellä päätäni oikeaan rytmiin. Ei jostain syystä tykkää olla makuullaan tuota tehdessä. 69 ei meiltä senkään tähden luonnistu, että en itse nauti suuseksin saamisesta.

N31

Vierailija
36/58 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies joko seisoo ja nai suuhuni, tai istuu tuolilla ja ohjaa kädellä päätäni oikeaan rytmiin. Ei jostain syystä tykkää olla makuullaan tuota tehdessä. 69 ei meiltä senkään tähden luonnistu, että en itse nauti suuseksin saamisesta.

N31

Mieheltä miehekäs ohjaus ja naiselta aneleva katse, tule jo!

Vierailija
37/58 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Minä kyllä nautin siitä :)

N31

Vierailija
38/58 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Minä kyllä nautin siitä :)

N31

Naiset nauttivat olemalla miehekkäälle miehelleen tärkeitä!

Vierailija
39/58 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako neitsyt mies vastata? :D Vähä vaikee sanoo, ku ei tollasis ollu ikinä, mut jotenki se vaikuttaa tuhmalta ja kielletyltä. :D Ja se et naisen kasvot o siinä lähellä, nii se varmana tuntuu kivalta ja läheiseltä. :) M25

Vierailija
40/58 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun olet miehen toivenainen. Ymmärrät miten mieskin saadaan palvomaan sinua, kuuntelemaan rivien välistä.