Nainen, miten sinä koet suihinoton
Me kaikki naiset emme koe suihinottoa samalla tavalla. Täällä on ollut siitä paljon keskustelua. Olenko poikkeava?
Pikainen gallup aiheesta.
Kommentit (58)
Ennen arastelin ottaa suihin, koska usein tuli vastaan haisevia palleja tai ehkä mies saattoi olla muuten epämiellyttävä tai jotain muuta. Eivät itse halunneet antaa minulle suuseksiä...
Nykyiseltäni rakastan ottaa suihin. Hän on aina puhdas, maistuu hyvältä, näen kuinka hän nauttii siitä ja se saa minut kuumaksi ja kiimaiseksi. Erityisesti silloin kun hän on siistinyt karvoituksensa ja voin nuoleskellä aina välilihalle asti. Ihanaa kiusoitella ihan orgasmin partaalle ja sitten siirtyäkin hyväilemään vaikka reisiä tai kaulaa. Ja aloittaa taas uudestaan.
Otan suihin loppuun astikin. En niele, spermaa tulee niin paljon. :D
Vierailija kirjoitti:
Vastasin "Annan miehelleni suuseksiä ja otan loppuun asti, kiihotun ja nautin siitä myös itse" koska jokainen parisuhde on erilainen. Kaikkiin ei suuseksi kuulu, ja se on ihan ok. En halua tuputtaa sitä kenellekään. Itse kiihotun siitä ja se on meillä esileikkiä joka kerta.
Samoin vastasin. Ei se jokaisessa parisuhteessa ole nautittavaa ja luonnollista, eikä sen tarvitsekaan olla.
Rakastan antaa sitä! Ja onneksi mies tykkä myös, ja sanoo, että olen hyvä. Itselleni ehkä vieläkin ihanampaa silti. Voi että on ihanaa olla polvillaan kun vaikka kynttilät palaa ja mies istuu nojatuolissa....nyt tekee taas mieli; (vaikka saanut tänään jo 2 kertaa).
Täällä myös, on ihanaa antaa nautintoa, mihenikin minua kaikin tavoin huomioi ja haluan antaa hänelle myös. Kiihotun siitä itsekin aina ja on se vaan niin upeaa kun ne murinat ja puhinat kuuluu hoidellessani hommia. joku muukin vastaili samoin tosta nielemisetä, miehelläni kanssa aikamoiset lastit yleensä, joten nieleminen harvemmin onnistuu. Kivaa on kyllä, tosin harvoin saan ottaa loppuun saakka kun hän jo kääntää eteensä polvilleni
Minulla ei ole miestä joten en vastannut ollenkaan gallupiin, mutta rakastan suuseksiä ja hyvään seksiin kuuluukin olennaisena osana suuseksi, eli otan mielelläni seksipartneriltani suihin ja aidosti tykkään siitä.
Koen sen tosi kiihottavaksi myös antavana osapuolena, sanoisin että minulla on jopa jonkinlainen fetissi siihen.
Nyt 36 vastausta.
Puolet meistä😏 vastaajista nauttii, kiihottuu ja ottaa loppuun asti pitäen sitä luonnollisena hyvässä parisuhteessa.
Ja kaikkiaan noin 70 % nauttii, kiihottuu, pitää luonnollisena ottaa loppuun asti, mukana varmaan vastaajia jotka eivät vaki suhteessa.
Noin 22 % pitää sitä velvollisuutena, ikävää...
Kolme vastaajaa (8%) pitää suuseksiä naisen alistamisen.
Nähdään että eri näkökulmia on, kaikki ovat oikeassa omasta näkökulmastaan.
Ap.
Ja on se kumma että juuri minun naiseni kuuluu tuohon kaikkein niuhoryhmään, joka pitää suihinottoa alistamisena. Sitä se ei ole vaan nimenomaan suuseksin antaminen on ihanaa, kun näkee miten toisen voi saada helposti nauttimaan ihan täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Ja on se kumma että juuri minun naiseni kuuluu tuohon kaikkein niuhoryhmään, joka pitää suihinottoa alistamisena. Sitä se ei ole vaan nimenomaan suuseksin antaminen on ihanaa, kun näkee miten toisen voi saada helposti nauttimaan ihan täysillä.
Sama täällä, ja joka ikinen kerta se lähäri kun on tapahduttava pimeässä. Kesäyössäkin täytyy olla pimennysverhot vaikka ulkoisesti olemme upea pari.
Vierailija kirjoitti:
Sama vika.
Te miehet joiden naiset pitää sitä alistavana, annatteko te naisillenne suuseksiä?
Annan lähes joka kerta esileikkinä. Itse en muuta tarvitsekaan kostuakseni. Mies tosin on lauennut suihinotosta vain kerran. Haluaa mieluummin laueta sisälle.
kuulostaa hyvältä kun on noin seksuaalinen nainen itselläkin tässä alkaa tekee mieli
Vierailija kirjoitti:
Annan lähes joka kerta esileikkinä. Itse en muuta tarvitsekaan kostuakseni. Mies tosin on lauennut suihinotosta vain kerran. Haluaa mieluummin laueta sisälle.
Haluan lähes aina laueta ensin suuhun, se tuntuu niin mahtavalta. Kovetun uudelleen alle 10 minuutissa, annan sen ajan naiselleni nuolentaa ja sitten voin tykittää kunnolla, en enää laukea helposti.
Vierailija kirjoitti:
Te miehet joiden naiset pitää sitä alistavana, annatteko te naisillenne suuseksiä?
Ei halua. Eikä kyllä halua muutakaan..
Rakastan antaa suuseksiä miehelleni. Penis ja kivekset ovat minusta esteettiset ja niitä on kiva pitää hyvänä. Välilihaa saa hyväillä kevyesti ja enköhän minä sen pyllynkin vielä kesytä. ;) Mies antaa nautintonsa näkyä ja kuulua ja se on aivan tajuttoman kuumaa. Useimmiten suu- ja käsipelit ovat esileikkejä, mutta välillä mennään loppuun astikin. En valitettavasti pysty nielemään mälliä, koska olen vähän herkkäkurkku ja se maistuu aika suolaiselta. Pystyn kuitenkin ottamaan sitä suuhun, annan vain sitten valua suupielestä.
Ja totta kai mies hoitelee minut hyvin, mutta se onkin jo toinen tarina.
En anna miehelleni suuseksiä. En pitäisi sen antamista alistamisena, vaan pidättäydymme siitä siksi, koska toimimme molemmat terveyshuollon ammattilaisina ja tunnistamme siinä piilevät mahdolliset terveysriskit joten siksi se ei vaan sytytä.
Vierailija kirjoitti:
En anna miehelleni suuseksiä. En pitäisi sen antamista alistamisena, vaan pidättäydymme siitä siksi, koska toimimme molemmat terveyshuollon ammattilaisina ja tunnistamme siinä piilevät mahdolliset terveysriskit joten siksi se ei vaan sytytä.
Pidättäydyttekö elämässä kaikesta muustakin vastaavanlaisia mahdollisia terveysriskejä sisältävistä asioista? Alkoholi? Sokeri, ja varmaan melkein mikä tahansa ruoka-aine, josta joku tutkija on halunnut riskejä löytää? Liian vähäinen liikunta? Liika liikunta? Liian myöhään valvominen? Liian pitkään nukkuminen? Liika auringonpaiste? Kaamoksen yliannostus? Negatiiviset ihmiset? Kateutta herättävät positiiviset ihmiset? Liika stressi joka aiheutuu terveellisten elintapojen loputtomasta tavoittelusta? Ihanmikävaan?
Vierailija kirjoitti:
Koetteko näin myös pitkäaikaisessa vaki suhteessa?
Satunnaisissa suhteissa tuo selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei halua. Eikä kyllä halua muutakaan..
Kuulostaa tosi masentavalta :/
Vastasin "Annan miehelleni suuseksiä ja otan loppuun asti, kiihotun ja nautin siitä myös itse" koska jokainen parisuhde on erilainen. Kaikkiin ei suuseksi kuulu, ja se on ihan ok. En halua tuputtaa sitä kenellekään. Itse kiihotun siitä ja se on meillä esileikkiä joka kerta.