Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjaksi villasukat? Kyllä vai ei?

Vierailija
26.10.2020 |

Vielä ehtisi kutoa sukat pukinkonttiin aatoksi, mutta onko lahjaideana ihan huono vaiko erinomainen? Voisitteko perustella vastauksenne kiitos.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erinomainen, jos tiedät lahjan saajan käyttävän villasukkia ja osaat tehdä oikean kokoiset.

Tiedän että käyttävät ja kootkin on tiedossa.

No sitten vaan puikot heilumaan <3 Ihana lahja.

Vierailija
22/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan melkein joka joulu villasukat ja se on ihan jees, koska jalkani palelevat melkeinpä aina. Mieheni kohdalla taas sama lahja menee ihan hukkaan koska hän on sellainen kuumakalle, ettei kykene niin lämpimiä sukkia pitämään.

PS. Miksi täällä oletetaan, että lahjansaaja olisi lapsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo sanottu, riippuu lahjan saajasta. Joku arvostaa, toinen ei. Mun lähipiirissä on onneksi paljon ihmisiä, jotka ilahtuvat sukkalahjasta.

Vierailija
24/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 6-12 lapsi ei, jos 50v nainen KYLLÄ.

Ei lapsille? Miksei? Jumalauta että on kiittämättömiä pentuja!! Onneksi olen vela enkä osaa edes kutoa, mutta käsityötaitoa arvostan.

Vierailija
25/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Meillä sellaiset babyvillasukat kuuluu aina pakettiin. Kun kärsii kivuista ja levottomista jaloista nuo on ihanat unisukat

Vierailija
26/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Meillä sellaiset babyvillasukat kuuluu aina pakettiin. Kun kärsii kivuista ja levottomista jaloista nuo on ihanat unisukat

Minun levottomat jalat palaa jos pitää sukkia sängyssä. Muutenkin ihan tuskaisen kuumat jatkuvasti iltaisin.

Vierailija
27/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 6-12 lapsi ei, jos 50v nainen KYLLÄ.

Meillä taas 6-12v lapset tykkäävät, jos saavat villasukkia joululahjaksi, samoin 13-19 vuotiaat teinit. Mutta 21v ja 50v naiset tekevät meillä villasukkansa mieluiten itse. Ja 50v mies ei edes käytä villasukkia.

Mieheni (sen, joka ei käytä villasukkia) äiti tykkää neuloa villasukkia, jotka ovat sopivia alle 5 vuotiaille lapsille, ja on nyt loukkaantunut, kun ne eivät enää kelpaa meidän lapsillemme.

Vierailija
28/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 😊 itse kudon paljonkin villasukkia, mutta annan niitä aina jonnekkin lahjaksi tms. On ihana itse saada lahjaksi sukat ja kun en saa aikaiseksi itselleni tehtyä 😄

Vierailija
29/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat<3 Tykkään myös villahousuista.

Vierailija
30/36 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo valinta on pumpulisukat.

Vierailija
31/36 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen niitä itse, ja kyllä, molemmat aikuiset lapseni saavat sellaiset, itse asiassa kaksi paria kumpikin. Miehelle teen sulovilen-pipon.

Vierailija
32/36 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Vierailija
33/36 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietää että saaja niitä käyttää niin tottakai.

Minä en saa ikinä lahjaksi sukkia ja hyvä niin kun minulla taitaa olla parisataa paria varastossa. Käytän toki paljonkin mutta eihän ne juuri mihinkään kulu. Teen itsekkin sukkia mutta taidot ei ole vielä niin hyvät että muille tekisin.

Nuo sukat olen saanut mummoltani joka on pitänyt jo 40 vuotta huolen että suvulla riittää sukkia. Perin äitini ja hänen siskon kuoltuaan heidän sukkavarastot joten minulla riittää sukkia loppuelämäksi ja varmaan perinnöksikin :)

Vierailija
34/36 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulojaan tiedän hyvin kuinka paljon aikaa, kärsivällisyyttä ja rakkautta jokaiseen sukkapariin kuluu. Joten ehdottomasti kyllä! Olisin kovin otettu jos joku näkisi minun eteeni niin paljon vaivaa <3   Neulojana kuitenkin tiedän myös kuinka pahalta tuntuu jos lahjansaaja ei osaa arvostaa työtäni, joten villasukat lahjaksi vain sellaiselle ihmiselle joka on sen neulomisen arvoinen.  

Vierailija
35/36 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ei. En koskaan pidä villasukkia.

Vierailija
36/36 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvokas lahja kun sukan kutoja on käyttänyt aikaansa siihen. Itse tehtyä ei voi ostaa millään rahalla. 

Sille joka ulkoilee hyvät villasukat ja -lapaset rukkasten alle on tärkeä varuste