Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjaksi villasukat? Kyllä vai ei?

Vierailija
26.10.2020 |

Vielä ehtisi kutoa sukat pukinkonttiin aatoksi, mutta onko lahjaideana ihan huono vaiko erinomainen? Voisitteko perustella vastauksenne kiitos.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lahjan saajasta. Itse tykkäisin.

Vierailija
2/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen!

Mutta ei saa olla lapsen ainoa lahja. Saa toki olla ainoa lahja sinulta, mutta sen lisäksi muiltakin jotain muuta kuin vaatetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen, jos tiedät lahjan saajan käyttävän villasukkia ja osaat tehdä oikean kokoiset.

Vierailija
4/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ilahdun aina villasukista, sillä en niitä osaa itse tehdä.

Vierailija
5/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tykkää saada villasukat lahjaksi. Mutta esim minun mieheni ei käytä villasukkia ollenkaan. Hän saa usein sukulaisilta niitä lahjaksi, harmittaa kun ei oikein kehtaa sanoa ettei tarvitsisi :/ arvostamme kuitenkin käsitöitä paljon.

Vierailija
6/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lahja aikuiselle.

Vierailija
7/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilahtuisin kovasti villasukista! Jos tiedät lahjansaajan koon ja mistä väristä tykkää, niin minusta oikein hyvä lahjaidea. 

Vierailija
8/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erinomainen, jos tiedät lahjan saajan käyttävän villasukkia ja osaat tehdä oikean kokoiset.

Tiedän että käyttävät ja kootkin on tiedossa.

Vierailija
9/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni taitaa olla sillä linjalla että vaatteita ei, mutta villasukat on tähän poikkeus. Eli yleensä ok.

Itselläni on kymmeniä pareja, teen niitä itsekin eikä silti kyllä haittaa saada lisää :)

Vierailija
10/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ilahtuisi, käyttää villasukkia kesät talvet. Itse taas en sisätiloissa käytä sukkia ollenkaan eikä villasukille ole oikein muutenkaan käyttöä.

Vierailija
11/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän villasukkia kesät talvet. Toivon ainakin 4 kpl tänä jouluna. Pörrösukatkin on jees.

En tiedä, tykkäävätkö alle kolmikymppiset.

Vierailija
12/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lahjan saajasta. Meidän perheessä ne ovat aina olleet haluttua tavaraa, kun ei ole oman perheen jäsenille käsityötaitoja siunaantunut. Onneksi suvusta löytyy taitoisia, ja mikä tärkeintä, intoisia kutojia. Toki varmaan niitäkin on jotka villiksiä karsastavat, mutta onnekkaita olemme me, joiden isoäidit lykkäävät sukkia pukinkonttiin lähes vuosittain "kun ei nää muille kelpaa...".

Vierailija
13/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan villasukkia, en käytä. Vaikka lapaset mieluummin.

Vierailija
14/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan. Mutta miettisin kuosia, ei se lapsi välttämättä ilahdu ruskea pinkeistä (tai vastaavista jämälangoista tehdyistä) sukista. Meillä nyt äiti osaa tehdä ja kysyä mielikuositkin niin jopa poika tykkää ...Mummo aikanaan teki maailman rumimmista väreistä/ jämälangoista niin ne ei niin ilahduttanut oikein ja vielä sama juttu joka joulu.

Vierailija
15/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 6-12 lapsi ei, jos 50v nainen KYLLÄ.

Vierailija
16/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en välittäisi saada. Käytän harvoin villasukkia, ja niitä on jo kaapissa ties kuinka monet lahjaksi saadut. Nehän kestää loppuelämän jos ei niitä päivittäin käytä.

Vierailija
17/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihana saada joka joulu uudet sukat. Mulla on sukkia arkielämään, metsälle, vaellukselle, kotiin, ja vaikka vähän parempiin tilaisuuksiin, joissa ollaan pääsääntöisesti kengät jalassa. Löytyy eri varren mitalla ja eri kuvioilla. Jalat ovat 247 jäässä.

Vierailija
18/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paras lahja. Varsinkin toisen tekemänä. Teen itse sukkia, mutta itselle harvoin. Ja jos saisi vielä pitkät varret niin olisi ihan paras!!

Nim. Aina villasukat jalassa, kesäisin ja talvisin

Vierailija
19/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras lahja: itsetehdyt villasukat ja rasia Brunbergin suklaatryffeleitä.

Vierailija
20/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itselleni joululahjaksi lähes joka vuosi villasukat jostain myyjäisistä. Käytän kesät talvet joka päivä hellepäiviä lukuunottamatta. Tykkään itse tehdyistä, mutta en osaa itse tehdä kunnollisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän