Apua! Söin Runebergin tortun. Voinko nyt lähteä ajamaan?!
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 16:43"]
Tortun? Ettet vaan olis vetäissyt molempia siitä rasiasta...
[/quote]Söin vaan toisen! Olen kohtuukäyttäjä. Säästän huomiseksi toisen.
Niin ja esanssia noissa ei pitäisi olla. Ainakin ainesosaluettelossa lukee ihan rommi. (sinänsä mulle ihan sama onko oikeaa vai ei, koska maku on hyvä)
ap
[/quote]
Otat huomenna lisää, hmm. Sulla on nyt putki päällä! Monenko päivä ruunebergintorttuputkia sulla oikeen on? Piilotatko torttulaatikoita ja syöt salaa? Vastaa rehellisesti sillä tuo haiskahtaa rippuvuudelta.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 20:08"]
Niin ja esanssia noissa ei pitäisi olla. Ainakin ainesosaluettelossa lukee ihan rommi. (sinänsä mulle ihan sama onko oikeaa vai ei, koska maku on hyvä)
ap
[/quote]
Otat huomenna lisää, hmm. Sulla on nyt putki päällä! Monenko päivä ruunebergintorttuputkia sulla oikeen on? Piilotatko torttulaatikoita ja syöt salaa? Vastaa rehellisesti sillä tuo haiskahtaa rippuvuudelta.
[/quote]Tiedätkö... ostin nyt illalla uuden rasiallisen :( Kun oli tarjouksessa! Söin nyt kuitenkin sen toisen ekasta rasiassa. Nyt on kamala morkkis ja hienoinen pöhnä päällä. Olen ehkä Runebergintorttukoukussa...
ap
Kannattaa mennä ihan oma-aloitteisesti suoraan katkolle. Sinne sut kuitenkin viedään.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 16:34"]
Ethän vaan ole kotona yksin lasten kanssa?
[/quote]Olen! Tuleeko nyt sossut ja vie lapset? :(
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 16:36"]
Oliko nammua? Ne iihania.
Dieetillä, ei voi.
[/quote]Oli niin niin herkkua njam njam... ap
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 16:24"]
Kannattaa mennä ihan oma-aloitteisesti suoraan katkolle. Sinne sut kuitenkin viedään.
[/quote]*pää painuksissa* "Hei, olen ap ja olen Runebergintortisti."
Kostukkeena Runebergin kakussa on yleensä 2 ravintola-annosta rommia (punssia joskus). Kotona voidaan tehdä mitä tahansa, mutta ruokalanormi on tämä. Ylittää 0,5 promillea. Voi kyllä olla vaikeuksia selitellä poliisille, uskon sen. Silti, jätä menemättä autolla!
ap
On se nyt kumma kun tommoset Runebergintorttuistit tekee lapsia! Pitäisi vähän ajatella niitä lapsiakin ja mitä tommoinen addiktio heidän elämäänsä vaikuttaa!
Et todellakaan lähde ajamaan, mutta nukkumaan voisit mennä ja sen jälkeen katkolle!
On se nyt kumma kun tommoset Runebergintorttuistit tekee lapsia! Pitäisi vähän ajatella niitä lapsiakin ja mitä tommoinen addiktio heidän elämäänsä vaikuttaa!
Et todellakaan lähde ajamaan, mutta nukkumaan voisit mennä ja sen jälkeen katkolle!
[/quote]Niinmuttaku... ihan tälleen kerran vuodessa vaan! Ovatko lapseni nyt piloilla? :(
ap
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 16:45"]
Harvoin on oikeaa punssia tai rommia, yleensä esanssia.
[/quote]
Tämä muuten ei pidä paikkaansa. Tutkittiin asiaa joskus 3 vuotta sitten, Lidl ja oliko Tuurin kyläkauppa olivat ainoita, joissa sitä esanssia oli, muissa oli kyllä tiukkaa kamaa.
Jos otat, et aja. Jos ajat, et ota. Selvä peli.