Kadonnut coton-poika etsii kotiaan, mitä mieltä?
Varmaan täälläkin porukkaa joka kuullut tästä karkulaisesta, mitä mieltä olette tästä hypetyksestä yhden piskin ympärillä? Lähes puolitoista vuotta kateissa ollut koira, en todellakaan usko että on elossa, vaikka olevinaan havaintoja sieltä täältä. Ja eikö ihmiset tajua että JOS se olisi elossa ja saataisiin kiinni, niin ei siitä enää sellaista ihmisläheistä sylikoiraa tule? Se on villiintynyt ja traumatisoitunut pahoin. Anteeksi nyt vain, mutta mielestäni tämä on ollut älytöntä vouhkaamista koko asian tiimoilta! Mielipiteesi?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 16:27"]
Tällä hetkella luulen että se on kasvattajan markkinointi keino.
Koira voi oikeasti olla vielä elossa, mutta en ymmärrä koko vihamielisyys asiallisiin kommentteihin palstalla. Kaikki on niin salaista ja pitää vaan hengessä olla
mukana.
Mielenkiintoinen näkökanta! Itse en tuota rahankeräystä ole tullut ajatelleeksi. Joku kyllä koko hommassa haiskahtanut alusta asti, ilmeisesti en ole ainoa.
-ap-
Suuri rahankeräys, joka nyt on kokonaa unohdettu.
Saivat hienon summan rahaa, ja oikeata apua ei haluta. Eli huijaus koko homma.
[/quote]
Olen kuullut tästä, mutta mistään meuhkaamisesta en ole tietoinen. En usko itsekään, että jos tämä saadaan kiinni, että helppoa elämää viettäisi hetkeen...
Kyllä siitä voi tulla ihmisläheinen sylikoira hyvinkin. Tiedän tapauksia jotka on kauan olleet pois ihmisen luota ja ehtineet vähän villiintyä, mutta ovat palanneet ihan entiselleen kunhan on taas hetken sopeutuneet kotioloihin...
Tällä hetkella luulen että se on kasvattajan markkinointi keino.
Koira voi oikeasti olla vielä elossa, mutta en ymmärrä koko vihamielisyys asiallisiin kommentteihin palstalla. Kaikki on niin salaista ja pitää vaan hengessä olla mukana.
Suuri rahankeräys, joka nyt on kokonaa unohdettu.
Saivat hienon summan rahaa, ja oikeata apua ei haluta. Eli huijaus koko homma.
eikös cotonit oo sillä tavalla jalostettuja, etteivät oikein itse saa ruokaansa pyydystettyä, kuono ei tarpeeksi pitkä esim. Ja trimmaamatta karvat kasvavat niin, etteivät näe eteensä. Ei pärjää luonnossa vuotta. Mut jokuhan on voinut löytää ja ottaa lemmikiksi.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 16:28"]
eikös cotonit oo sillä tavalla jalostettuja, etteivät oikein itse saa ruokaansa pyydystettyä, kuono ei tarpeeksi pitkä esim. Ja trimmaamatta karvat kasvavat niin, etteivät näe eteensä. Ei pärjää luonnossa vuotta. Mut jokuhan on voinut löytää ja ottaa lemmikiksi.
[/quote]
Kyllä ne esim. pienjyrsijöitä pystyvät saalistamaan. Ja kyllä se turkkikin karsiintuu pöpeliköissä möyriessä...
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 16:32"]
[/quote]
Kyllä ne esim. pienjyrsijöitä pystyvät saalistamaan. Ja kyllä se turkkikin karsiintuu pöpeliköissä möyriessä...
[/quote]
Pienjyrsijöitä ei tainnut esim. viime talvena olla tarjolla oikein missään päin suomea, kun oli luminen tavi. Että selisesli vaan, sen on joku ottanut itselleen.
Ja toi turkkikin on sellanen, että jos sitä ei hoida, niin siinähän koira tarttuu sit turkistaan sinne pöpelikköön uikuttamaan.
Meillä on samanrotuinen. Kuono ei ole mikään tylppä, eli se ei ole este. Turkki onkin sitten eri juttu. Meillä takkuuntuu pahasti jo muutamassa päivässä. Aiheuttaa tulehduksia ja kipuja jos noin pitkään on ollut karkuteillä. Aika jännä että yleensä ihmisläheinen koira pysyttelee karkuteillä näinkin pitkään.
Ai niin, piti vielä mainita että meidän Coton jahtaa omalla pihalla hiiriä..
Ja trimmaamatta karvat kasvavat niin, etteivät näe eteensä.
[/quote]
Cottoni EI OLE trimmattava rotu.
Koirat syö paskaakin, joten hyvin selviävät luonnossa.
Siis mikä juttu tää oikein on? Linkki? Onko tästä muka ollu iltalehdissä yms juttua?
Up