Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokaisella naisella on geeneissään haluta Oikea merkkilaukku,

Vierailija
03.02.2014 |

mammat on vaan niin vasta puusta pudonneita, etteivät tätä tajua.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti minua nolottaisi kantaa jotain merkkilaukkua. En kyllä itse kiinnitä kauheasti huomiota muiden laukkuihin.

Vierailija
2/12 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, en tunne edes yhtään. Vain pinnalliset muodin perässä juoksijat haluavat merkkilaukkuja jonkun merkin takia, ei väliä vaikka olisi miten ruma.

Laukku pitää olla käytännöllinen, hienon näköinen ja sopivan hintainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä, joilla on mahdollisuus hankkia Oikea merkkilaukku, ei ole päähänpinttymää asiasta. He joko ostavat mieleisensä Oikean merkkilaukun tai viisveisaavat laukkunsa merkistä. Niille, joilla ei ole varaa tai laukku pitäisi kinuta mieheltä, tuntuu olevan pakkomielle laukkuihin. Pettymys mahtaa olla suuri, kun elämänlaatu ei parantunutkaan uuden laukun myötä vaan edelleen aurinko nousee idästä ja laskee länteen.

Vierailija
4/12 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole :)

mulla kylläkin on, jopa useampia merkkilaukkuja yms -tavaroita.

Vierailija
5/12 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi käydä edes se peruskoulu loppuun niin olisi nämä geeniasiatkin paremmin hallussa.

Vierailija
6/12 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ole. :)

Vierailija
7/12 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko? Mun geenit ei sitten vaan ymmärrä asiaa?

Geenit sanoo aamuisin, että onko tuo kassi pakko ottaa mukaan... eikö kamat / työläppäri mahtuisi taskuun...

Ehkä mä en sitten ole vaan tavannut sitä Oikeaa...rahaa kyllä olisi.

Vierailija
8/12 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole, eikä tule. Ei vois vähempää kiinnostaa mitkään merkkilaukut.

Vierailija
9/12 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 15:21"]

Niillä, joilla on mahdollisuus hankkia Oikea merkkilaukku, ei ole päähänpinttymää asiasta. He joko ostavat mieleisensä Oikean merkkilaukun tai viisveisaavat laukkunsa merkistä. Niille, joilla ei ole varaa tai laukku pitäisi kinuta mieheltä, tuntuu olevan pakkomielle laukkuihin. Pettymys mahtaa olla suuri, kun elämänlaatu ei parantunutkaan uuden laukun myötä vaan edelleen aurinko nousee idästä ja laskee länteen.

[/quote]

Tässäkin olen ilmeisesti poikkeus =) Varaa ei todellakaan ole minkään sortin merkkilaukkuihin mutta enpä moista kyllä edes halua.

En omista tällä hetkellä minkäänlaista laukkua. Kaikki mitä kannan mukana, mahtuu taskuihin.

Vierailija
10/12 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain naisilla taitaa olla geeneissä keksiä mitä hassumpia provoja.

Vierailija
11/12 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä omaa tyhmyyttäsi ja heikkouksiasi. Jos sinä olet joka propagandan, mainoksen ja tyrkytyksen uhri, niin ei se sitä tarkoita, että vastaavasti kaikki muutkin olisivat.. =)

Vierailija
12/12 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän käsilaukkuhömpötyksen myötä on aiemmin 35-80 euron laukkujen hinnat nousseet noin kaksinkertaisiksi.