Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset tarvitsee munaa aivan yhtälaillaa kun miehet pimpelirautaa

Vierailija
03.02.2014 |

Kehitetään keskustelua otsikosta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten trollailin aiheesta. Silloin onnistuin oppimaan että aikuisten, usein lapsia synnyttäneiden naisten käsitys miesten seksuaalisuudesta rajoittuu "rojut ränniin"-tasolle.
Toistan. Täysikäisten, usein lapsia synnyttäneiden naisten.
En puhu kaikkien miesten puolesta mutta ei se minun kohdalla niin mene.

Vierailija
2/18 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen suht nuori ja ollut seksittä jo 7 vuotta, hyvin on mennyt ja menee edelleen, joten mä en sitä kaipaa ainakaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn täysin otsikon näkemykseen vaikka käytetyt termit ovatkin hieman vieraita. En näe mitään eroa eri sukupuolten seksihaluissa tai -tarpeissa. Olen 33-vuotias nainen ja kymmenettä vuotta parisuhteessa mieheni kanssa. Minä tarvitsen enemmän munaa kuin mieheni tarvitsisi pimperoani ja näin on ollut melkein jokaisessa heterosuhteessani. Miehillä seksinnälkä on suurinta parisuhteen alussa ja hiipuu usein suhteen arkistuessa. Minulla nälkä on pysynyt suurena ihan suhteiden kestosta riippumatta - ajattelenkin että olen vain miestäni seksuaalisesti aktiivisempi ihminen. 

Vierailija
4/18 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten trollailin aiheesta ja jatkan edelleen.

Vierailija
5/18 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pimpelirauta? Toki naisten täytyy syödä munia, varsinkin vanhemmiten!

Vierailija
6/18 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 14:20"]

Kehitetään keskustelua otsikosta.

[/quote]joo mutta ei sentään jännäapinoilta.

Vierailija
7/18 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, en viitsi käyttää niinkään rumia sanoja. Siksi yritin siistiä vähän.

Vierailija
8/18 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 18:41"]Okei, en viitsi käyttää niinkään rumia sanoja. Siksi yritin siistiä vähän.[/quote]

Pimpelirauta on kyllä ihan helvetisti rumempi sana, kun ne yleisemmin käytettävät ns. "rumat" sanat.

Vierailija
9/18 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yleensä tarkastelevat näitä kysymyksiä lähitasolla ja miehet laajemmin. Nainen voi tarvita miehen "munaa" (paljonpa penis liskon tai linnun munalta näyttääkin) jos on rakastunut mieheen, mutta ennen rakastumista mies on naiselle kuin harmaa puistopatsas, joka tulee lihaksi tunteiden kautta. Mies on sen sijaan kiinnostunut naisen vartalosta itsessään. Nainen on siis miehelle harrastus ja tutkimuskohde kuten esim.lintubongaus, autot, vieraat kielet tai muu intohimoinen kiinnostuksen kohde. Nainen ei osaa kiinnostua miehestä ilman tunnesidettä ja taustakutinaa. Nainen voi kyllä ilmeisesti kiinnostua esim.kissasta tai rotasta ilman tunnesidettä kuten mies, mutta tässä ei tietenkään ole mitään seksuaalista kummankaan sukupuolen kohdalla. Nainen voi lukea vaikka kirjan "Hamsterin sielunelämä" mutta ei lukisi kirjaa "Kivesten taika". Mies voi sen sijaan opiskella naisen pimpelirautaa.

-Mies 28v-

Vierailija
10/18 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä huttua taas.

Vierailija
11/18 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppelirauta on se kanki, joka sinne pimppaan laitetaan. Ei sitä kovinkaan moni mies kaipaa, jotkut tosin.

Vierailija
12/18 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto!

Vierailija
13/18 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Minä sen tiedän kun olen ilman ollut 3v.

Seksi on energiaa, voimaa, hyvää oloa.

Vierailija
14/18 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpelirauta kuulostaa oudolta. Sori.

Itse asiaan - olen 40v, lapsia kolme ja olen aina pitänyt seksiä tärkeänä osana parisuhdetta. Koskaan, missään suhteessa, se ei kuitenkaan ole ollut niin antoisaa, täydellistä ja molemminpuolista kuin nykyisessä, pari vuotta vanhassa suhteessani. Mun mielestä on aina ollut outo ajatus, että naiset antaa ja miehet saa. Olen monessa vaiheessa elämääni ollut ilman, ihan puutteessa, enkä ole saanut.

Vierailija
15/18 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse.

Seksi on kirosana.

Vierailija
16/18 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kehitellä järkevää keskustelua ihmisen kanssa joka käyttää pimpelirauta sanaa...enemmän kiinnostaisi keskustella millainen ihminen puhuu noin?

Vierailija
17/18 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tarvitse. No tietty, eihän ne miehetkään kaikki tarvitse.

Vierailija
18/18 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tarvitsee!