Kuinka moni on itkenyt omissa häissään?
Olen itkenyt tähän mennessä kaikissa häissä, joissa olen ollut vieraina. Siskoja ja läheisiä ystäviä siis. Jotenkin liikutun vain niin helposti. Mietin omia häitä. Jännittääkö silloin niin paljon, että ei tule itkettyä, tai entäs jos pillahdankin itkuun vihkimisen hetkellä? Onko täällä moni kyynelehtinyt omissa häissään?
Kommentit (4)
Itken aina, omissanikin. Siinä vaiheessa alkoi virrata kun näin että mieheni kyynelehti.
Rakaaastan häntä! <3
En ole. Olen vasta vanhemmiten tullut vähän herkemmäksi itkemään. Silloin nuorena en vielä liikuttunut iloisista asioista.
Kyllä itkin. Se oli ihana päiviä, niin täynnä tunnetta. Itkin kirkossa, kun pappi puheessaan viittasi edesmenneen äitiini. Itkin lisää, kun katsoin miestäni hänen pidätellessään herkistyneenä itkuaan, tuntui että pakahdun siihen rakkauteen. Kolmannen kerran ehdin pillittää kirkossa ihan lopussa, kun ystävämme lauloi meille erään laulun. Ei tullut kauniita kuvia punasilmäisestä morsiamesta kirkossa ei, mutta oli ihanaa jotenkin oivaltaa, että mun ei tartte pidätellä kyyneliä, tiedätkö itkeä valtoimenaan ja olla niin mielettömän täynnä tunteita sillä hetkellä!! Loppupäivä menikin iloisissa merkeissä, mutta sitten taas seuraavana päivän pillahtelin itkuun aina välillä, kuin muistelin miten ihana päivä meillä oli. =)
Itken aina, omissanikin. Siinä vaiheessa alkoi virrata kun näin että mieheni kyynelehti.
Rakaaastan häntä! <3