Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset silmälasit käy ”neliönmalliselle” naamataululle?

Vierailija
26.10.2020 |

Olen kasvoiltani ja ruumiinrakenteeltankvähän kirveellä veistetty eli kulmikas, roteva (en ylipainoinen), lihaksikas ja ”raskastekoinen”, siis esim nilkat ja ranteet on vahvat ja paksut.
Millaiset rillit kävisi neliönmalliselle naamalle jossa vahva leuka ja korkeat poskipäät? Vaikeaa on ilman kuvaa toki päätellä miltä näytän mutta jos on muita ”kuutiopää”-mallisia niin millaiset rillit teille sopii?
Optikko ehdotti pyöreitä laseja. Näytti järkyttävältä. Ongelma on se että ohimoisen kohdalta olen ”leveä” eli kapeahkot lasit vielä pahentavat sitä että kasvot on neliömäiset.
Piilarit ja näköleikkaus ei onnistu lääketieteellisistä syistä (silmän kuivuus ja keloiditaipumus).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen parhaat voi olla kulmikkaat ja mustat.

Vierailija
2/6 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni samanmuotoinen pää, ja olen kokenut parhaaksi hieman kissamaiset lasit, eli ulkonurkista nousevan muodon. Nämä sopivat leveään naamatauluun ja tuovan mielestäni hieman naisellisuutta kasvojen muotoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissamainen on kyllä yllätysveto. Ehkä pitää kokeilla.

Kokeilin myös muutamia suorakaiteen muotoisia ja leveitä kehyksiä ja nekin korostivat kasvojen leveyttä ja neliömuotoa. Ehkä tosiaan pitää olla joku erilainen muoto, esim juuri kissamaiset.

Ap

Vierailija
4/6 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreänmalliset, jotka hiukan kaartuvat kissamaisesti ylös. Pyöreät on ihan kamalat :D  Itselläni samanlaiset kasvot, lasien pitää myös olla aika suuret, niin naama näyttää sirommalta. Kulmikkaita laseja en ottaisi, vaan keskiverron ohuet sangat, selkeälinjaiset ja pyöreät. Kokeilemalla ahkerasti löydät parhaat.

Esimerkiksi Quai (joku sen tapainen nimi?) digilasien malli zalandosta (musta kehys) on erinomainen.

Vierailija
5/6 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöreänmalliset, jotka hiukan kaartuvat kissamaisesti ylös. Pyöreät on ihan kamalat :D  Itselläni samanlaiset kasvot, lasien pitää myös olla aika suuret, niin naama näyttää sirommalta. Kulmikkaita laseja en ottaisi, vaan keskiverron ohuet sangat, selkeälinjaiset ja pyöreät. Kokeilemalla ahkerasti löydät parhaat.

Esimerkiksi Quai (joku sen tapainen nimi?) digilasien malli zalandosta (musta kehys) on erinomainen.

Quay Australia day job  blue light on digilasien nimi. Tuollaiset silmälasit on mulla ja kun keskiosa nenän päällä vielä nousee ylemmäs, kasvoista tulee huomattavasti siromman näköiset.

Vierailija
6/6 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Quay Australia day job  blue light on digilasien nimi. Tuollaiset silmälasit on mulla ja kun keskiosa nenän päällä vielä nousee ylemmäs, kasvoista tulee huomattavasti siromman näköiset.

Nämä näyttivät hyvältä. Täytyypä kokeilla tuollaisia, ja niitä kissamaisia. Viimeksi tuskanhiki selässä sovitin varmaan 30 erilaista suorakaidetta joita optikko suositteli. Yksiäkään kissamaisia ei suositellut enkä itse tajunnut pyytää.

Kiitokset vinkeistä!

Ap