Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takakireät palstalaiset

Vierailija
03.02.2014 |

Oletteko huomanneet, että mikä tahansa aihe on kyseessä, niin aika pian tulee se takakireä paikalle jonka on pakko ilkeillä jotain? Tai puuttua aiheeseen joka ei hänelle millään lailla kuullu. Esim. aiheena olisi rakkauskirjat ja mitä suosittelette, niin eiköhän sinne tule joku kommentoimaan että rakkauskirjat on täyttä p*skaa, kuka sellaisia lukee, minä luen sitä ja tätä. Eikö voi vaan skipata aihetta, kun se ei selvästikään ole hänelle kohdennettu? Keskustelu on tarkoitettu niille jotka haluaa suositella rakkauskirjoja.

En tiedä onko kyse luetun ymmärtämisestä vai onko jotkut ihmiset oikeasti vaan niin takakireitä, että pitää omaa negatiivista jakaa ympäriinsä. Lähes kaikki keskustelut torpataan jossain vaiheessa, melkein koskaan ei mistään aiheesta päästä varsinaisesti keskustelemaan näkemyksistä, kun siirrytään mölisemään ja jankkaamaan.

Missään muilla palstoilla en ole törmännyt samaan ilmiöön kuin täällä, etenkään tässä mittakaavassa. Siksi se onkin niin hämmästyttävää, luulisi että juuri tällä palstalla olisi näkemyksiä ja rakentavaa keskustelua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan sama mieltä. Kaksplussalla on paljon leppoisampi tunnelma. Ehkä palstan akateemikot lietsovat negatiivisuutta (pun intended).

Vierailija
2/9 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen huomannut, että missä tahansa netin keskustelupalstalla on niitä, jotka yrittää tahallaan ärsyttää. Voihan ne olla jotain teinejä tms. En jaksa edes provosoitua niistä, vaan jätän huomiotta kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tämän palstan paska puoli ja asiaa ei yhtään piristä se, että joskus tuntuu kuin tuo tahallinen tökkiminen tulisi ylläpidolta. Varsinkin sunnuntait ovat sellaisia päiviä.

Vierailija
4/9 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on lähes huvittavaa, kun joku kysyy vaikka ihmisten lempiruokia, niin sen sijaan, että jokainen vastaisi kysymykseen omalta kohdaltaan, niin jotkut alkavat haukkua toisten suosikkeja.

Vierailija
5/9 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika älytöntä jos tökkiminen todella tulisi ylläpidolta, mutta tosiaan, sitä "keskustelutyyliä" kyllä ylläpidetään ketjusta toiseen..

Olen huomannut että palstoilla jonne mielipiteet julkaistaan vasta tarkistuksen jälkeen, selvästi valikoidaan kiihkoilua ja mölinää. Olen muutaman kerran ihmetellyt mille raiteille keskustelu on ajautunut ja kirjoittanut alkuperäiseen aiheeseen liittyvän perustellun kommentin, mutta sitä ei julkaista. Kuitenkin julkaisut siitä harhaan menneestä mölinästä ja tappelusta jatkuu, ja aiheet sinkoilee sinne tänne. Sen takia jätänkin ne palstat arvoonsa.

Tällä palstalla mielipiteet julkaistaan suoraan joten ns. järkevämpi keskustelun pitäisi olla ihan mahdollista. Ja varmasti näillä ihmisillä olis paljon hyviä juttuja puhuttavanakin :)

Vierailija
6/9 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä keskustelu onnistu, mua olis tänään huvittanut oikeesti keskustella yhdestä aiheesta. Kommentit oli yhden sanan luokkaa(siis haukkumisia) perusteluun ei kukaan kyennyt.

Vierailija
7/9 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ja myönnän olevani takakireä sanan kaikissa merkityksissä. Palstan nimi houkutteli minut paikalle.

Vierailija
8/9 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko takakireät myös peräänantamattomia?

Vierailija
9/9 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, jos sinulla on tapana tehdä tuota torppaamista ja aiheiden sotkemista, niin miksi ihmeessä? Mölinä ja hölmöily on jo nähty, mutta aiheista voisi päästäkin jonnekin jos keskustelua ei aina sotkettaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä