Ystäväni mies lähentelee
Luin tuon "ystäväpariskunnan mies ihastui minuun" -aloituksen ja sen rohkaisema kerron oman tilanteeni.
Minulla on tosi hyvä ystävä vuosien takaa, lapsuudesta asti. Olen tuntenut myös hänen miehensä lähes yhtä kauan ja olemme paljon tekemisissä nelistään. Miehemme ovat hyviä kavereita keskenään ja käyvät kahdestaankin esim. kalassa. Minun mieheni on muualta kotoisin ja kaveripariskunta on tutustunut häneen minun kauttani kymmenisen vuotta sitten
Kaverin mies on tosi kiva ja huumorintajuinen, porukan kuoliaaksinaurattaja :) Kaikki on ollut tähän mennessä luontevaa ja mutkatonta. Mutta.
Pari viikkoa sitten päätimme lähteä aikuisten kesken autolla sunnuntailounaalle naapurikaupunkiin, koska oli erään meistä merkkipäivä. Mieheni ajoi, etupenkillä oli lastenistuin, jota emme viitsineet alkaa irrottamaan vaan kävimme takapenkille siten, että minä istuin oikeassa reunassa, ystävättäreni (pienikokoisin) keskellä ja hänen miehensä vasemmassa reunassa. Matka taittui mukavissa merkeissä, kunnes yhtäkkiä tunsin jonkun sormet niskassani hiusten alla. Jähmetyin paikalleni. Tajusin, että kaverin miehen käsi oli rennosti auton takaikkunalla suorana, joten sormien oli pakko olla hänen. Ajattelin ensin, että hän teki sen vahingossa luullen niskan olevan hänen avovaimonsa, mutta se ei ole mahdollista, koska avovaimolla on aivan lyhyet hiukset ja minulla pitkät. Tyhmempikin mies tajuaisi eron.
En ollut huomaavinani koko asiaa. Olisi pitänyt, vaikka pistää asia leikiksi tyyliin "hei, se on valitettavasti minun niskani, heh heh, miten noin erehdyit" ja se olisi varmaan loppunut siihen ja unohdettu.
Nyt en enää tiedä, miten suhtautuisin mieheen. Minua lähinnä ällöttää tuo temppu. En todellakaan voi kertoa asiasta kenellekään. Sekä hänen avokkinsa että minun mieheni ovat kovin mustasukkaisia ja heille olisi takuulla hankalaa todistaa, että meillä ei ole ollut mitään koskaan keskenämme. Tuon miehen kanssa en myöskään halua asiasta puhua, en vain pysty ja pelkään, että jos otan asian puheeksi ja hän huomaa sen olleen minusta huono juttu, hän voikin kääntää kaiken minun syykseni.
Mitä ihmettä teen? En ikinä halua katkaista välejä ystävääni (joka on myös lapseni kummi) mutta en myöskään halua hirveästi olla tuon miehen kanssa tekemisissä. En osaa olla oma itseni.
Ja toistan siis, että en ikinä ole tuntenut tuota miestä kohtaan muuta kuin kaveruutta. Nyt kun ajattelen, hän on ehkä joskus aiemminkin katsonut minua liian pitkään silmiin. Tai sitten kuvittelen.
Kommentit (20)
Kuulostaa ihan provolta. Huoh. mutta jos on totta, niin älä tee mitään. Seuraavan kerran, kun tapahtuu samanlaista -lyö leikiksi. Jos olette kahdestaan, pidä miehelle tiukkasanainen puhuttelu. Sun ei pidä kertoa miehelles tai kaverilles mitään.
Anna asian olla. Mistäs voit edes olla varma ettei ollut vahinko?
No nyt unohdat tän jutun kokonaan. Jos toisen kerran tapahtuu jotain vastaavaa, sanot heti isoon ääneen iloisesti, että hei, nyt erehdyit niskasta, se on mun niska. Tai että hiplaile vaan vaimoasi, älä mua.
Provolta? Miksi? Mitä minä siitä saisin, jos keksisin päästäni tällaisen jutun (ja ei kyllä mielikuvitus edes riittäisi :) )?
Enkä tosiaan halua ottaa asiaa miehen kanssa puheeksi. Jotenkin pelkään, että hän saa minut naurunalaiseksi ja sanoo sen olleen vahinko tai pahimmassa tapuksessa kertoo eteenpäin, että kuvittelen hänestä sellaista. :(
Ja olen varma, ettei ollut vahinko. Kyllä sellaisen asian vain tietää. Hän oikeasti hiveli niskaani niin, ettei se vain voinut olla vahinko. Ja tosiaan jähmetyin joksikin aikaa, kunnes vaihdoin asentoa kauemmaksi, silti hän yritti venyttää kättään sinnekin. :(
Hiveli niskaasi kun oma vaimo istui siinä teidän välissä, eli yli hänen harteiden...Se hätisteli jonkin ötökän pois. Näin.
Hiveli niskaasi kun oma vaimo istui siinä teidän välissä, eli yli hänen harteiden...Se hätisteli jonkin ötökän pois. Näin.
Vahinko, luuli vaimonsa niskaksi. Kun huomasi, otti käden hissukseen pois.
Ehkä ei luullut vaimonsa niskaksi eikä tajunnut sinun niskaksi. Ensimmäisenä ei itselle tulisi mieleen, että miekkonen lähentelee :D
Olen samma mieltä kuin tuo edellinen neuvoja: et tee nyt mitään, mutta jos toistuu, niin isoon ääneen ihmettelet: Mitä ihmettä sinä nyt teet! Mies on saattanut aistia sinusta, että olet arka pitämään puoliasi ja ettet uskalla panna vastaan. Tee se heti, niin tulee selväksi asia ettet halua mitään salamyhkäistä hänen kanssaan. Pelimiehiä kiihottaa kaikki salainen ja kielletty.
Toi oli selvä niska raiskaus!
Sulla ei ole muuta vaihtoehtoa enää kuin tehdä avn trio, se on ainoa mikä toimii (avn testaama).
Ensin eroat kaikista ja sitten teet ls-ilmon ja lopuksi otat yhteyttä mt palveluihin.
Että ottaa päähän nuo provon huutelijat.
Onko täällä sitten yhtään "oikeaa" ketjua? Millainen se on, jos tämäkin on jonkun mielestä provo? Miten se provous tulee tästä ilmi?
T. ap
Tiedäm tunteen, ystäväni mies kävi keittiössämme kiinni rintoihini. En sanonut mitään. Tuo toistu ja pakenin tilanteesta. En uskaltanut sanoa mitään koska pelkäsin miten ystäväni reagoi. Hän sitten erään kerran kutsui meitä kylään ja sanoin että on varmasti parempi ettei tavata. Ja hän tietysti kysyi syytä. No kerroin, että miehensä on pariin kertaan käynyt minuun käsiksi ja että olemme jutelleet asiasta kotonakin ja myös mieheni on sitä mieltä että toistaiseksi on parempi olla tapaamatta. No niinhän siinä kävi että lopulta ei sitten enää tavata. Kurja juttu, kun kaverini olisin kuitenkin halunnut pitää ja olen kyllä kutsunut kahville, teatteriin ym. mutta eivätpä tule. Toisaalta hyvä ettei minun tarvitse jännittää, mutta toisaalta aika raukkamaista käytöstä mieheltä ettei uskalla kohdata kun asiasta sanotaan :(
Elui en osaa neuvoa kannattaako ottaa puheeksi ja miten, mutta jos itse kärsit tilanteesta niin yritä ainakin selvittää....tosin se saattaa johtaa välien menemiseen, mutta toivottavasti sinun tuttusi ovat fiksumpia :)
Minä luulen, että tuo oli vahinko. Ahdas auto ja mies yritti mahtua penkkiin. Ap:n mielikuvitus vain lähti laukkaamaan.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 14:23"]
Tiedäm tunteen, ystäväni mies kävi keittiössämme kiinni rintoihini. En sanonut mitään. Tuo toistu ja pakenin tilanteesta. En uskaltanut sanoa mitään koska pelkäsin miten ystäväni reagoi. Hän sitten erään kerran kutsui meitä kylään ja sanoin että on varmasti parempi ettei tavata. Ja hän tietysti kysyi syytä. No kerroin, että miehensä on pariin kertaan käynyt minuun käsiksi ja että olemme jutelleet asiasta kotonakin ja myös mieheni on sitä mieltä että toistaiseksi on parempi olla tapaamatta. No niinhän siinä kävi että lopulta ei sitten enää tavata. Kurja juttu, kun kaverini olisin kuitenkin halunnut pitää ja olen kyllä kutsunut kahville, teatteriin ym. mutta eivätpä tule. Toisaalta hyvä ettei minun tarvitse jännittää, mutta toisaalta aika raukkamaista käytöstä mieheltä ettei uskalla kohdata kun asiasta sanotaan :(
Elui en osaa neuvoa kannattaako ottaa puheeksi ja miten, mutta jos itse kärsit tilanteesta niin yritä ainakin selvittää....tosin se saattaa johtaa välien menemiseen, mutta toivottavasti sinun tuttusi ovat fiksumpia :)
[/quote]
Juuri tuota pelkään! Ja oma mieheni on niin mustasukkainen, että hänelle en ainakaan halua kertoa. Hän takuulla miettisi ainakin mielessään, että olen antanut kaverille aihetta moiseen.
Ja aivan jokainen nainen takuulla erottaa, milloin tuollainen koskettelu on vahinko ja milloin tahallista.
Ihanaa, että joku tietää, mistä puhun.
ap
Minäkin uskon ap:tä. Itse olen myös niin "kiltti" tai reppana, että minulle voitaisiin ehdä myös noin ja mies voisi olla varma, ette nkerro kenellekään. Olen vaan niiin arka. Onneksi ei ole paljoa kavereita, ainakaan miehellisiä.
15. jatkaa vielä sen verran että mietin toki itse moneen kertaan olisinko jotenkin voinut antaa huomaamattani signaalia miehelle, mutta en vain keksinyt. Siitä olen iloinen että mieheni otti asian hyvin ja uskoi kun itku kurkussa kerroin etten ole tehnyt mitään sellaista joka olisi antanut ymmärtää väärin. Tavallaan jälkikäteen voisi miettiä että oisihan tuo oma mieheni voinut olla vähän mustasukkaisempikin, mutta oikein hyvä näin etten joutunut ikävään välikäteen hänenkin kanssaan. Mutta ota asia rohkeasti esille, minua asia vaivasi n.1,5v kunnes keräsin rohkeuteni ja kerroin (no miehelleni kerroin sillon samana iltana kun tuo tapahtui) mutta kaverilleni vasta seuraavana päivänä.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 14:43"]
15. jatkaa vielä sen verran että mietin toki itse moneen kertaan olisinko jotenkin voinut antaa huomaamattani signaalia miehelle, mutta en vain keksinyt.
[/quote]
Kannattaa aina muistaa, että miehet ymmärtää naisen lähettämät signaalit yleensä eritavalla kuin nainen ne tarkoittaa. Ja toisaalta, vaikkei nainen omasta mielestään lähettäisi mitään signaaleja mies saattaa silti niitä luulla tulevan.
Ystävällinen hymyily ja lempeä puhe riittää miehelle oikein mainiosti signaaleiksi, vaikka nainen ei niillä haluakaan mitään viestittää, muuta kuin ehkä pyrkiä olemaan kaveri ja antamaan itsestään kivan kuvan.
Sä oot huora,himokas typerys..sait samalla mitalla kyllä mua sellaiset lutkat ihmityttää kun et oo pistänyt vastaan!!!! Teillä ei oo käyttäytymistapoja-kuljette vähissä vaatteissa,kyllä mies reagoi naisten puoli tai alipukeutumiseen eihan miehet impotentteja ole...Minun käy sääliksi miehiä heitä kiusataan melkein paljastamalla itsensä...sitten typerät akat ihmittelevät että miksi mies koskettele mun pakarat..no kun te ite kerjätte-mies on mies;häntäkiin vois kunnioitta ja pukeutua -tää alastomuuskultturi Suomessa on ihan outoa.