Muut aviomiehet: ottaako teitäkin päähän vaimonne "luonnolliset" äänet
Suhteen alussa käydään ujopissalla ja yskitään kun kakkonen putoaa pönttöön, ettei toinen kuulisi ja oikeasti piereskellään ja röyhtäillään salaa. Sitten tulee helpottunut olo kun hetken päästä aletaan pitää ääniä normaaleina eikä kumpikaan enää niistä välitä.
Mutta mitä sitten kun alkaa oikein tosissaan v***ttamaan vaimon jatkuvat piereskelyt ja röyhtäilyt? Hän on tosi hyvä niissä, ei paljoa puutu että ikkunat helisivät. Ongelmia on vatsan kanssa, joten ilmaa kertyy, mutta siis häpeilemättä jopa ruokapöydässä. Katse ei auta, vaikka hän selvästi näkee että mua inhottaa. Pitääkö tästä tehdä riita ennen kuin joku muuttuu? Mites te muut?
Kommentit (40)
Olisit ottanut akateemikon - ne eivät pasko, piere ja röyhtäile! (ja akateeminen on eri asia kuin akateemikko, mutta ens kerralla ole sitten tarkempi)
Minullakin akateeminen koulutus. Meillä oli oikein yliopistolla kurssi, jossa kerrottiin ettei ruokapöydässä saa pierrä ja röyhtyä.
valitettavasti meillä amiksilla ei tuota pieru kurssia löytynyt, jonka vuoksi päästelen ilmoja ravintloissa, bussissa, vähän missä sattuu. En amiksena ymmärrä että näin ei saa toimia.
Mitä väliä sillä on jos omassa kodissaan pieree ja röyhii? Missä sitten? Toki on viisasta ollapaskomatta kun toiset syö mutta muuten en ymmärrä tollasta teeskentelyä. Ihan normaaleja ihmisen toimintoja. Jopa lääkäri sanoimulle kerran että suuri syy vatsavaivoihin on se ettei nykyään kehdata päästellä ilmoja pihalle!
Meillä molemmat oli suhteen alussa hienotunteisia noissa kehonäänissä. Mutta kun tultiin tutummaksi ja alettiin olla toisen seurassa kuin kotonaan, niin kyllä meillä piereskellään ja röyhtäillään ihan avoimesti, tosin ei se jatkuvaa ole. En menisi yksin ollessani vessaan yhden pikkupierun takia, joten en mene mieheni läsnäollessakaan.
Joskus jos miestäni häiritsee että pieraisen, hän saattaa komentaa vessaan :D Sama toimii toisinkinpäin. Ollaan peruskohteliaita ja huomioon ottavia, ei sikailla, mutta ei pieru tai röyhtäys toisinaan haittaa, pahoitellaan yleensä "anteeksi".
Itse olen käynyt vain peruskoulun ja omaan silti käytöstavat. En näe tarvetta ilmaista itseäni pieruilla. Ehkä se on sitten se puutteellinen varhaiskasvatus joka joillain on jäänyt väliin.
En viitsisi edes vastata tähän, mutta en voi käsittää, että piereskellään toisten edessä jopa ruokapöydässä ja kaiken huipuksi vielä kehuskellaan sillä.
Meillä kumpikin pesee wc-pytyn kakalla käytyään. En voisi kuvitellakaan ,että mies jättäisi kakkaraidat pönttöön lähtiessään. Tämä sille, jolla "ei tosiaan ole raikastimia vessassa". Toivottavasti en tule koskaan teille kylään.
Täällä taas kiitoshupparijunttipellet rellestää kehuskellen kuinka paskannetaan kaikkien kuullen ja nähden ja että minä en ainakaan ala hienostella!! Ja onneksi aina löytyy "samanhenkisiä" urpoja komppaamaan.
Käytöstapoja ja järkeä voi kuitenkin olla, vaikka juntti olisikin.
Pitääpä yrittää äänittää meidän ihana koti-iltamme joskus ja laittaa äänite johonkin kuultavaksi. Ehkä sitten ymmärrätte miksi nämä mielestänne "normaalit toiminnot" ovat ylittäneet sietokykyni.
AP
En näe kovinkaan paljon tyylikkäämpänä ratkaisua, missä mennään vessaan, paukutellaan niin että saniteettiporsliini likimain halkeaa ja jätetään parhaassa tapauksessa kunnon jarrujäljetkin vielä siivoomatta pyttyyn.
Vahinkoja sattuu eikä tartte nipottaa mutta on minun mielestä vastenmielistä pakottaa toinen olemaan pahalle haisevassa kaasupilvessä koko ajan, voi mennä veskiin välillä taikka ulos
Joku jo vastasikin samalla tavalla, mutta...siis minä piereskelen ja röyhtäilen ihan avoimesti, omassa kodissani, tottakai! Aika vaikeet viimeiset 15 vuotta olisi ollut pidätellessä. Johtuu varmaan siitä, että olen amis.
Mutta milläs selitätte sen, että mieskin oli samanlainen moukka jo kun tavattiin? Vaikka on yliopistosta valmistunut? Jäi tärkein kurssi väliin?
Ja sitten kilpaa huudetaan, kun tulee oikein pahat katkut!
Kai sitä kotona nyt saa olla normaali?
Hehee, ottaa pattiin mun mies, joka paheksuu, kun välillä pääsee pieru. En siis nyt pieremällä piere, mutta joskus luiskahtaa vanhingossa. Tai sitten juotuani pepsi maxia lähtee ihan hirveitä röyhejä. Mies katsoo siis niin loukkaantuneena ettei mitään rajaa... olen miettinyt, että minkä neidin olen oikeasti ottanut.
Vieraiden aikana en ikinä toimi näin :), enkä tosiaan kotona ole jalka pystyssä pieremässä, ikinä.
Joo, meillä mies päästelee myös ruokapöydässä, vieraitten aikana yrittää pidätellä. Mies vaan sanoo että pakko ne ilmat on päästää kun tulee maha kipeeksi. Eilenkin se tässä kulki ja haisi kämppä niin kauheelta että meinas taju lähteä. Eipä se auta siitä tapella, kestettävä on.
Jessus! Meillä saa kaikki piereskellä ja röyhiä vapaasti(uusperhe, yli 10v lapset) Ruokapöydässä sitä ei kukaan tee sen nyt sanoo järkikin. Miten te ihmiset oikeen elätte? Toiselle kiusan tekeminen on tietysti eri asia mutta kyllä kotona kaikkien pitää voida olla kotonaan. Puhutaan miehen kanssa myös usein vatsan toiminasta ihan normaaliin henkeen molemmat, kuten muistakin asioista. Kodin ulkopuolella käyttäydytään kyllä hyvinkin säädyllisesti. On se elämä vaikeeta!
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 14:53"]
Joo, meillä mies päästelee myös ruokapöydässä, vieraitten aikana yrittää pidätellä. Mies vaan sanoo että pakko ne ilmat on päästää kun tulee maha kipeeksi. Eilenkin se tässä kulki ja haisi kämppä niin kauheelta että meinas taju lähteä. Eipä se auta siitä tapella, kestettävä on.
[/quote]Ruokavaliossa vikaa, jos hajut on tommosia.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:18"]
Suhteen alussa käydään ujopissalla ja yskitään kun kakkonen putoaa pönttöön, ettei toinen kuulisi ja oikeasti piereskellään ja röyhtäillään salaa. Sitten tulee helpottunut olo kun hetken päästä aletaan pitää ääniä normaaleina eikä kumpikaan enää niistä välitä.
Mutta mitä sitten kun alkaa oikein tosissaan v***ttamaan vaimon jatkuvat piereskelyt ja röyhtäilyt? Hän on tosi hyvä niissä, ei paljoa puutu että ikkunat helisivät. Ongelmia on vatsan kanssa, joten ilmaa kertyy, mutta siis häpeilemättä jopa ruokapöydässä. Katse ei auta, vaikka hän selvästi näkee että mua inhottaa. Pitääkö tästä tehdä riita ennen kuin joku muuttuu? Mites te muut?
[/quote]
Vaimo on alkanut jo ärsyttämään monella muullakin tasolla? Siitä se alamäki alkaa...Oletko muuten se sama, joka postailee pissaleikeistä, kun anaali kiehtoo noin kovasti?