Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla on rannekello, niin minkälainen se on?

Vierailija
26.10.2020 |

Haluaisin ostaa taas vuosien jälkeen rannekellon. Olen pitkään katsonut ajan vain puhelimesta, mutta nyt haluaisin ajannäyttäjän ranteeseen. Toiveissa olisi joku pienehkö ja kaunis kello, saisi olla ihan laadukaskin, mutta ei mikään monen tuhannen kello kuitenkaan. Mieluiten 200-800 €.

Onko suosituksia?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi halu hommata rannekello mutta kädet on amputoitu ranteista. Onko ehdotuksia?

Vierailija
2/24 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi kaunis, mutta aika kallis:

https://laatukoru.fi/products/longines-l4-374-4-12-6-flagship-naisten-r…

Tällaisesta nahkarannekkeellisestakin tykkäisin, mutta en tiedä onko tuo automaattikello loppujen lopuksi hyvä, kun ei ole kokemusta (ei siis tarvitse pattereita): 

https://laatukoru.fi/products/tissot-le-locle-automatic-lady-t41-1-113-…

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Longines Sport Conquest-automaattikello, hankin koska ekologinen, ei tarvitse vaihtaa patteria. Hintaluokka n. 800 €.

Vierailija
4/24 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Eterna kontiki Diver automaatti rannekello. Kaunis kuin mikä ja tyylikäs. Kun ostaa kunnon kellon niin ei tartte pattereiden kanssa leikkiä. Kellon hinta oli 2200€ ja säästin sitä varten.

Vierailija
5/24 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citizen Eco-Drive on paras, ei tarvitse vaihdattaa paristoja koskaan. Tosin erilaisia malleja on aika vähän. Mulla on se halvin naisten perusmalli, maksoi jotain satasen.

Vierailija
6/24 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi halu hommata rannekello mutta kädet on amputoitu ranteista. Onko ehdotuksia?

Sinuna en murehtisi kelloja, vaan olisin kiitollinen, että pystyisin jopa ilman käsiä kirjoittelemaan vauvapalstalle näitä tärkeitä kommentteja. First things first. 

Vierailija
7/24 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apple Watch cellular. 

Vierailija
8/24 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citizen Eco-Drive. Suosittelen, ihan mahtavaa kun ei tarvii patterista huolehtia. Riittää kun saa päivänvaloa ihan normaalisti. On ollut mulla jo noin kymmenen vuotta ja toimii moitteettomasti, pysyy ajassa hyvin. Teräsranneke ja sininen pohja kellotaulussa.

Vierailija
9/24 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha Leijona -merkkinen noin 3 cm halkaisijaltaan oleva valkopohjainen numerokello. Lasi on ajan mittaan naarmuuntunut, mutta teen työtä, jossa en pysty mitään kännyköitä tiiraamaan ja jossa kello saa välillä kolhuja. Rannekkeen vaihdetaan noin kerran vuodessa uuteen samanlaiseen kapeaan nahkaiseen versioon. Hintaa en muista, kun on jo niin vanha.

Vierailija
10/24 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuna en murehtisi kelloja, vaan olisin kiitollinen, että pystyisin jopa ilman käsiä kirjoittelemaan vauvapalstalle näitä tärkeitä kommentteja. First things first. 

Kuka muuten edes näpyttelee tänne esim. puhelimella viestejä, kun voi käyttää nauhoitusta?

Vierailija
11/24 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Citizen Eco-Drive. Suosittelen, ihan mahtavaa kun ei tarvii patterista huolehtia. Riittää kun saa päivänvaloa ihan normaalisti. On ollut mulla jo noin kymmenen vuotta ja toimii moitteettomasti, pysyy ajassa hyvin. Teräsranneke ja sininen pohja kellotaulussa.

Sori, korjaan, ei teräs vaan titaani. Löysin linkin: https://www.kulta-center.fi/kellot/citizen-eco-drive-titanium-rannekell…

Vierailija
12/24 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikivanha Leijona -merkkinen noin 3 cm halkaisijaltaan oleva valkopohjainen numerokello. Lasi on ajan mittaan naarmuuntunut, mutta teen työtä, jossa en pysty mitään kännyköitä tiiraamaan ja jossa kello saa välillä kolhuja. Rannekkeen vaihdetaan noin kerran vuodessa uuteen samanlaiseen kapeaan nahkaiseen versioon. Hintaa en muista, kun on jo niin vanha.

Paristot vaihdatan ehkä 3-4 vuoden välein.

Vierailija
13/24 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä riivaa kun pitää peukuttaa alas? On muuten uimisen kestävä myös.

Vierailija
14/24 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, korjaan, ei teräs vaan titaani. Löysin linkin: https://www.kulta-center.fi/kellot/citizen-eco-drive-titanium-rannekell…

Tuo on muuten oikein kiva kello, mutta haluan naisten mallistosta vähän pienemmän ja siromman. 

AP

Vierailija
15/24 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parikymmentä rannekelloa, hintahaarukka n. 50 - 500 e. Osa "korukelloja", osa peruskelloja, osassa joku "juttu", miksi olen kellon ostanut. On vähän niinkun joka lähtöön =)

Vierailija
16/24 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi kaunis, mutta aika kallis:

https://laatukoru.fi/products/longines-l4-374-4-12-6-flagship-naisten-r…

Tällaisesta nahkarannekkeellisestakin tykkäisin, mutta en tiedä onko tuo automaattikello loppujen lopuksi hyvä, kun ei ole kokemusta (ei siis tarvitse pattereita): 

https://laatukoru.fi/products/tissot-le-locle-automatic-lady-t41-1-113-…

AP

Kyllä nuo ovat ihan hyviä merkkejä, itsellä kokemus Longinesista, joka on hyvä ja luotettava kello. Noista hinnoista kokemukseni mukaan putoaa jonkin verran netissä ilmoitetuista, luulen että sinulle tarjottu hinta on edullisempi, jos kelloa kyselet. Myös tarjouksia on aika ajoin ja silloin hinnasta putoaa pari sataa.

Vierailija
17/24 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama. Olen ehkä 15 vuotta katsonut kelloa vain puhelimesta. Kymmenisen vuotta sitten ostin Michael Korsin muotikellon, sellaisen ison ja painavan. Se oli kyllä ihan kivan näköinen ja toimi hyvin, mutta vähän liian maskuliininen omaan makuuni nykyään. Samaa tyyliä saisi kyllä olla, teräksinen ja helmiäistaululla. 

Vierailija
18/24 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apple Watch käytössä, laatikossa yksi Fossil, yksi Citizen ja joku merkitön.

Vierailija
19/24 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seico Kinetic, kyllästyin paristoijen vaihtoon, niin tuo on ajanut asiansa jo toistakymmentä vuotta. Kesäälä kun ei tule kelloa käytetyä se hyytyy, mutta hetken heiluttelulla alkaa taas  viisarit kiertämään. Normi liike näyttää hyvin riittävän sille.

Vierailija
20/24 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apple watch

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi