Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä iltavuoron eväiksi?

Vierailija
03.02.2014 |

Nyt olis edessä monta viikkoa pelkkää iltavuoroa, joten myös olis hyvä sauma vähän laihduttaa. Yleensä syön lämpimän ruuan ennen töihin lähtöä, joten evääksi vois ottaa jotain vähän kevyempää, mut kuitenkin niin että jaksaa vuoron loppuun. 

Mitä teillä yleensä eväänä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä salaatti (vihreää + tomaattia/kurkkua/porkkanaa/ananasta/paprikaa/papuja/viinirypäleitä/avokadoa... siiis mitä sattuu olemaan) + jotain proteiinia, esim. kanafile tai savukalaa tai raejuustoa ja keitetty kananmuna tms. Pitää tosi hyvin nälän pois ja ei tule kuitenkaan mikään ähky olo.

Vierailija
2/8 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yleensä iltavuorossa eväänä

-Joku salaatti

- rahkaa ja hedelmä

- Pari palaa ruisleipää + jugurtti/rahka/hedelmä

-Joku keitto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö miksi 8 tunnin työvuoroon tarvii jotain eväitä?

Syö kotona lähtiessäsi lämmin ruoka, töissä pari kuppia kahvia ja illalla kotona taas ennen nukkumaan menoa lämmin ruoka. 

Vierailija
4/8 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖ, miksihän? Mä ostan matkalla yleensä jonkun valmiin ´mikrolämmitettävän keiton ja elossa olen yhä edelleen.

Vierailija
5/8 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä sä teet työkses nro.3? Näyttää siltä et käyt töissä vaan syömässä :D Meille iltavuorossa on 20min ruokkis ja muuten painetaan hommia, kun työlista huutaa!

Vierailija
6/8 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, että tällaista tänään?

Vierailija
7/8 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaattikeittoa, kananmunia, paistettu kyljys, salaattia, rahkaa ja leipä josta voi taikoa mikrossa lämpimän leivän. Siis yhdessä tai erikseen, riippuu miten nälkä on. Sen ruokatunnin voi ajatella sellaisena nautinnollisena lepohetkenä  :)

Vierailija
8/8 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakas on mun vakioeväs.