Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tilannut tuotteita Amazonista?

Vierailija
26.10.2020 |

Saitko, mitä tilasit? Vastasiko laatu odotuksia?

Pohdin lähinnä sitä, että saako sieltä tilaamalla jotain Wish -laatuista skeidaa vai voiko sieltä saada rahalleen vastinetta...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta oon ollut amazonin aktiivinen asiakas. Laatu on aina ollut erinomaista ja sähkötuotteitakin on uskaltanut hyvillä mielin ostaa. Nykyisin vaan saa olla tarkempi keneltä tilaa koska Amazon avasi ovensa jokin aika sitten myös kiinalaisille. Vieläkin tilaan mutta katson mistä tuote tulee

Vierailija
2/12 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisia elokuvia olen tilannut ja suurin osa tullut todella nopeasti nyt korona-aikanakin. Yksi seikkaili pari kuukautta. Laatu vastannut odotuksia, jos ei omia mokia lasketa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazon on vähän niinkuin ostoskeskus, siellä on erillisiä kauppoja jotka vastaavat omista tuotteistaan itse.

Vierailija
4/12 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazon on enemmän välittäjä. Sieltä voi saada hyvää laatua tai sitten ei. Tosin itse Amazonin tarjoamasta "tuotteesta" eli siitä välittämisestä minulla ei ole huonoa sanottavaa. Palautukset ja reklamaatiot ovat aina sujuneet vaivatta, toisin kuin ebay:ssä (tarkoitan tässä online-kauppoja, en yksityisiä myyjiä)

Vierailija
5/12 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazonin tavarat ovat sitä merkkiä mitä väittävätkin olevansa. Toki siellä voi varmaan olla jotain yksittäisiä marketplace-myyjiä jotka ovat huijareita, mutta jos Amazonilta itseltään tilaa, niin ei ole ongelmia.

Vierailija
6/12 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, hyvää tavaraa oon saanu. Kannattaa lukea arvostelut & katsoa, että millanen lafka sitä tuotetta kauppaa.

Vierailija
7/12 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 vuotta oon ollut amazonin aktiivinen asiakas. Laatu on aina ollut erinomaista ja sähkötuotteitakin on uskaltanut hyvillä mielin ostaa. Nykyisin vaan saa olla tarkempi keneltä tilaa koska Amazon avasi ovensa jokin aika sitten myös kiinalaisille. Vieläkin tilaan mutta katson mistä tuote tulee

Kiitti, toi oli hyvä tietää, että sielläkin pitää huomata välttää kiinalaisia myyjiä. Itsellä hakusessa tuote, jollaista en suomalaisista kaupoista/nettikaupoista löydä kun taas Amazonissa olis just sellanen, mitä etsin.

Vierailija
8/12 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti, toi oli hyvä tietää, että sielläkin pitää huomata välttää kiinalaisia myyjiä. Itsellä hakusessa tuote, jollaista en suomalaisista kaupoista/nettikaupoista löydä kun taas Amazonissa olis just sellanen, mitä etsin.

Jos päädyt ostamaan, niin muita käyttäjiä auttaaksesi arvostele tuote.

Vierailija
9/12 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tilannut koska ei ole mitenkään halpa.

Tuo että tilaus tulisikin yllättäen Kiinasta, tarkoittaa tulleja ja alv-selvityksiä. Ei houkuttele.

On esimerkkejä, missä kauppa itse vaihtaa toimitusosoitteeksi Kiinan, asiakkaan voimatta vaikuttaa asiaan.

Vierailija
10/12 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ilmaisen postituksen tuotteet myy Amazon itse tai sitten firmat ovat sopineet Amazonin hoitavan postituksen. Jeff Bezos on maailman rikkain mies ja monien maiden hallitukset ovat suuressa viisaudessaan antaneet hänen firmalleen verovapauksia ja oikeuden postittaa tuotteita muita halvemmalla. Tuotteet ovat aitoja, ei mitään wish-skeidaa.

Vierailija
11/12 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tilannut koska ei ole mitenkään halpa.

Tuo että tilaus tulisikin yllättäen Kiinasta, tarkoittaa tulleja ja alv-selvityksiä. Ei houkuttele.

On esimerkkejä, missä kauppa itse vaihtaa toimitusosoitteeksi Kiinan, asiakkaan voimatta vaikuttaa asiaan.

Tuote ei tule Kiinasta vaan heidän joltain euroopan varastoltaan eli ei alveja tai tulleja.

12/12 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan Saksan Amazonilta melkein kaiken. Kirjat, kosmetiikan, kahvit, vaatteet, kengät, sukulaislasten joululahjat. Olen aina ollut todella tyytyväinen, ei mitään ongelmia.

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme