Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaan paikkaaminen laserilla, kokemuksia?

Hammaslääkäripelkoinen
26.10.2020 |

Onko kenelläkään kokemusta hampaan paikkaamisesta laserilla? Siis potilaana olosta mieluiten. Mulla olisi nyt pieni reikä hampaassa ja ajattelin varata ajan Turun Hammaslaser Juliaan laserpaikkaukseen. Vähän jännittää, onko oikeasti mukavampi kuin normi pora?

Viimeksi porattu normiporalla noin 20 vuotta sitten ja oli kamalaa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kommentoinut, mutta vastaanpa nyt silti itse tähän, jos joku muu etsii vastausta samaan kysymykseen jonain päivänä.

Kävin siis eilen Hammaslaser Juliassa paikkaamassa reiän hampaasta laserilla ja oli kyllä paljon miellyttävämpi kuin normaali pora. Ei tuntunut oikein miltään ja äänikin oli tosi pieni, sellainen pöpöpöpöpöpö pöpöpöpö pöpöpö. Sinne jäi hammaslääkäripelko ja hintakin oli sama kuin tavallisella poralla. Suosittelen.

Ap

Vierailija
2/5 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko puudutuksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otitko puudutuksen?

Otin varmuuden vuoksi, lääkäri kyllä sanoi, ettei yleensä ole tarpeen. Mä en halunnut ottaa riskiä siitä, että menee sen takia kokemus pieleen. Seuraavaksi kokeilen ehkä ilman, 20 vuoden päästä.

Ap

Vierailija
4/5 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut. Tavallinen pora parempi. Puudutuksen tarvitsin sen laserin kanssakin ja sen jäljiltä hammas jomotti monta päivää pahemmin kuin tavallisen poran käytön jälkeen.

Vierailija
5/5 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut. Tavallinen pora parempi. Puudutuksen tarvitsin sen laserin kanssakin ja sen jäljiltä hammas jomotti monta päivää pahemmin kuin tavallisen poran käytön jälkeen.

Ok. Mulla ei jomota ja puudutus ei ole ikinä ollut ongelma, en edes huomaa kun sitä laitetaan :D mutta tavallinen pora on jotain hirveää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi