Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Millä verukkeella voisi perua ajan, joka on jo parin tunnin kuluttua?
26.10.2020 |
Mikä on hyvä syy olla menemättä jonnekin?
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sano että sulle tuli flunssan oireet ja alkoivat just.
Plussat: uskottava ja toimii näin korona-aikana
Miikat: joudut olemaan karanteenissa ja käymään koronatestissä, jos vielä joskus haluat käydä jossain ja tavata ihmisiä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kerro se syy, mikä sinulla on, siis se ap:n veruke!
Voithan tietty sanoa: Nyt ei huvita!
Mikä siinä on kun ei voi olla rehellinen? Siihen voi saada ihan hyvin vielä jonkun ajan mahtumaan jos toimit nopeasti. Ja ellei saa niin lekuri tms voi hyödyntää ajan jotenkin muuten.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vatsatauti.