Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastunut pikkuserkkuun, mitä mieltä?

Vierailija
02.02.2014 |

Onko mielestäsi hyväksyttävää jos pikkuserkut seurustelevat keskenään? Olemme kuin luodut toisillemme ja haluaisin viettää loppuelämäni kyseisen miehen kanssa, mutta ainoa asia mikä ahdistaa on tämä sukulaisuussuhde. Emme ole olleet ollenkaan tekemisissä esimerkiksi lapsuudessa, joten en osaa kuvitella miestä sukulaisenani. Lähinnä mietityttää suvun reaktiot ja että aletaanko meitä katsoa kieroon jos tästä nyt tulisi jotain vakavampaa. :/

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuserkut ovat kaukaisia sukulaisia, eikä Suomessa ole tapana naida serkkuja eikä pikkuserkkujakaan. Joten en usko että olisi mitään riskiä sairaisiin jälkeläisiin. Serkkujen lapset, ei ollenkaan outoa minusta.

Jossain muualla, missä ensimmäiset serkut ovat lisääntyneet keskenään jo useita sukupolvia, ei ole järkevää yhtyä edes kaukaisen sukulaiseen.

Vierailija
22/26 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, ei muuta kun actioon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tätäkö ei saisi kammoksua? Pikkuserkku on verisukulainen, joka tarkoittaa osittain samaa geeniperimää. Mikä tarkoittaa lisääntyessä suurempia riskejä jne. Anteeksi jos pahoitin 23 mielen, mutta onhan tuo liian läheltä minun mielestäni. Itse en itseäni jalustalle nosta, mutta vanhempani eivät ainkaan ole sukua toisilleen!!

ja siis jo se että ihmiset varoittavat "sisäsiittoisuudesta" luulisi olevan todellinen turn off!!!

Vierailija
24/26 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopan kuningaspareista huomattava osa on serkuksia. Siis ensimmäisiä serkkuja, ei pikkuserkkuja. Sattuu sitä paremmissakin piireissä.

Vierailija
25/26 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen rakastunut pikkupikkuserkkuuni, eli isovanhempamme ovat serkuksia. Tuntuuko sekin vastenmieliseltä? D:

Vierailija
26/26 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Olen ihastunut myös pikkuserkkuuni. Tilanne on kamala. Tiedostan, että sukulaisten kanssa ei seurustelua sallita... kuitenkin olin kuin pikkulapsia karkkikaupassa aina kun näin hänet. En saanut katsetta pois hänestä ja flirtti oli useamman kuukauden ajan. Kerran se sitten tapahtui. Ja jumalista sekaisin olikin. Molemmat saivat orgasmeja ja samaa menoa on jatkunut jo usean kuukauden ajan. Mutta... miten tuon asian päivänvaloon. Kukaanna ei tiedä suhteestani sukulaiseeni. Onhan sitä aavisteltu...mutta minä kiellnäin suhteen julkistamisen. Sukulainen on kertonut veljelleen ihastuneensa minuun. Minä en muuta kuin hänelle.