Perheloma Thaimaassa aiheutti miehelle kuulemma hermoromahduksen..
Oltiin 10pvää Thaimaassa 4v ja 6v lasten kanssa ja viimeisenä lomapäivänä mies sitten ilmoitti että " on tämä ollut kyllä ihan hirveetä" kun ihmettelin miksi vaan murjottaa koko ajan.
Mikä hitto tota vaivaa? Lapset oli hiljaa ja kiltisti kaikki lennot ja muutenkin! Taisi olla miehelle tosi järkyttävää viettää perheen kanssa aikaa 24/7 kun yleensä on aina vaan töissä..Hohhoijaa,me muut kyllä nautittiin lomasta miehen lapsellisesta kiukuttelusta huolimatta!
Kommentit (50)
Kai se nyt on miehelle hirveää viettää perheensä kanssa 24/7 kun on seksin kehdossa eli thaimaassa, ellei ole eunukki....Olisit antanut sille päivän vapaata niin olisi naama loistanut kun naantalin aurinko kun pikkunen thai-nainen olisi hoidellut sen.
Miksi tuollaista kiukuttelua pitäisi kenenkään sietää? Kyseessä on aikuinen mies, joka ei kestä perhettään. Mitä sellaisella miehellä oikeasti tekee?
Valitettavasti uskon, että miehellä on tosiaan toinen nainen, ja siksi oli hirveää, kun oli niin kova ikävä ja on tehnyt jo pidempään pesäeroa perheeseensä.
Minä vaatisin mieheltä selitystä. Sanoisin, että lapset kiukuttelevat, kun muut eivät tee heitä onnelliseksi mutta aikuinen on vastuussa omasta viihtymisestään. Jos ei kestä lapsia, voi ryhtyä etäisäksi.
Mun exä oli samanlainen. Aina perhelomien jälkeen sen piti saada lomaa meistä ja muutenkin vinkui joka asiasta mikä liittyi perheen yhteisen ajanviettoon. Aikani sitä kattelin ja lopulta pakkasin kamat. Sanoin, että nyt me etitään lasten kanssa mies, joka viihtyy meidän kanssa. Näin tehtiin!
Oletko kotirouva ja miehesi uraohjus? Ehkä hän on tottunut viettämään aikaansa todella kovatasoisessa seurassa?
oletteko aiemmin matkustelleet lasten kanssa perheenä? joistan ihmisistä kuoriutuu hirviöitä aina matkalla ollessa. eräs kaverini on todella järkyttävää matkaseuraa: saa ihme raivareita ja on todella raskas, kotioloissa taas täysin eri persoona...
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:24"]
Oletko kotirouva ja miehesi uraohjus? Ehkä hän on tottunut viettämään aikaansa todella kovatasoisessa seurassa?
[/quote]
hah, haista sinä nyt paska. Terv. Ei-ap
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:09"]
Olisi tuollainen minustakin aivan hirveää. En lähtisi, vaikka pääsisin ilmaiseksi. Eivät kaikki nauti perhelomista. Mitä ihmeellistä siinä on?
[/quote]
on se mun mielestä perheelliseltä erikoista käytöstä. nauti ja nauti, ei tässä elämässä kaikesta aina niin helvetisti nauti, mutta kyllä nyt perheellinen ihminen yleensä niitten lastensa kanssa jotain koittaa tehdä. En mäkään nauti siitä, että huomenissa pitää herätä ennen seiskaa laittamaan lapsille aamupalaa, mutta kai mä nyt silti herään ja laitan leivät ja kaakaot pöytään, enkä vaan lähde lätkimään tai murjota aamulla sängyssä, että yhyy, mä en nauti tästä.
Sama lomamatkoilla, kyllä mä nautin niistä enemmän ennen lapsia, nukuttiin kymmeneen, pantiin, syötiin myöhäinen aamiainen, hurviteltiin päivät, kirjan lukua auringossa, vähän drinkkejä päivän mittaan, illallinen pitkän kaavan mukaan, lisää seksiä, 12h unta ja sitä rataa, kivaa oli. Mutta nyt sitten yrittää elellä niin, että ne lapsetKIN voivat nauttia elämästään ja pääsevät joskus lomalle uimaan ja minä sitten herään lomallakin seitsemältä enkä lue kirjoja, vaan vahdin lasten rantaleikkejä... enkä itke puhelin kädessä että onpa helvettiä, koska pääsen takaisin ilmastoituun toimistoon riittävän kauas noista saastaisista metelikasoista, joita omiksi lapsiksikin joskus kutsutaan...
että onhan se ap:n mies vähän erikoinen tavoiltaan, itsekkyydeksikin voisi sitä sanoa, vai?
Kyllä mä myös kallistun sille kannalle että se on kuitenkin AIKUINEN IHMINEN,tai ainakin pitäisi olla joten pitäisi se suukin saada auki jos jotain haluaa/joku harmittaa eikä niin että pilataan kaikkien fiilis typerällä kiukkuamisella.
Olisihan mullakin ollut aihetta kiukuta kun lapsista ei ollut yhtäkään vapaahetkeä,toisin kun miehellä,mutta eikös se ole just sitä perhelomaa ettei viihdytetä vain itseään? En vaan tajua tota ukkoa nyt yhtään..ap
Reps,joo en ole kotirouva ja mies on kaukana uraohjuksesta :D ap
Eipä sitten muuta kuin alat säästellä rahaa seuraavaan lomaan ja lähdet sinne pelkästään lasten kanssa. Mies voi lomailla hiljaisessa talossanne ja kerätä voimia seuraavaan työrupeamaan.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:09"]
Olisi tuollainen minustakin aivan hirveää. En lähtisi, vaikka pääsisin ilmaiseksi. Eivät kaikki nauti perhelomista. Mitä ihmeellistä siinä on?
[/quote]
on se mun mielestä perheelliseltä erikoista käytöstä. nauti ja nauti, ei tässä elämässä kaikesta aina niin helvetisti nauti, mutta kyllä nyt perheellinen ihminen yleensä niitten lastensa kanssa jotain koittaa tehdä. En mäkään nauti siitä, että huomenissa pitää herätä ennen seiskaa laittamaan lapsille aamupalaa, mutta kai mä nyt silti herään ja laitan leivät ja kaakaot pöytään, enkä vaan lähde lätkimään tai murjota aamulla sängyssä, että yhyy, mä en nauti tästä.
Sama lomamatkoilla, kyllä mä nautin niistä enemmän ennen lapsia, nukuttiin kymmeneen, pantiin, syötiin myöhäinen aamiainen, hurviteltiin päivät, kirjan lukua auringossa, vähän drinkkejä päivän mittaan, illallinen pitkän kaavan mukaan, lisää seksiä, 12h unta ja sitä rataa, kivaa oli. Mutta nyt sitten yrittää elellä niin, että ne lapsetKIN voivat nauttia elämästään ja pääsevät joskus lomalle uimaan ja minä sitten herään lomallakin seitsemältä enkä lue kirjoja, vaan vahdin lasten rantaleikkejä... enkä itke puhelin kädessä että onpa helvettiä, koska pääsen takaisin ilmastoituun toimistoon riittävän kauas noista saastaisista metelikasoista, joita omiksi lapsiksikin joskus kutsutaan...
että onhan se ap:n mies vähän erikoinen tavoiltaan, itsekkyydeksikin voisi sitä sanoa, vai?
[/quote]
Amen. olen täysin samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa! Eipä minun tarvitse enää kommentoida kun tässä asia tuli just eikä melkein.
Aikamoista AVta taas tarjolla tuutin täydeltä.
Mitäs jos AP kysyisit mieheltäsi, että mistä hän ei tämäntyyppisessä lomassa nauttinut, kuuntelisit senkin mitä se mies vastaa ja sitten pyrkisitte perheenä löytämään seuraavalla kerralla sentyyppisen loman, josta kaikki voisivat nauttia.
Täältä et taida kovin hyviä neuvoja löytää.
No tottakai kysyinkin ja vastaus oli se että kun ei ollut hetken rauhaa ja ei saanut tehdä mitä haluaa,vaikka siis miehellä sitä vapaa-aikaa oli varsin runsaastikin matkan aikana.Olisi siis nauttinut perhelomasta ilman perhettä :D ap
Minä olin perheen ensimmäisellä lomamatkalla ap:n miehen tapainen kiukutteleva pikkulapsi. Mulle tuli shokkihoitona se, että "eihän tää oo kivaa ja en nauti" (--> tiedän, pirun lapsellista). Olin kuin perseeseen ammuttu karhu ja pirun väsynyt, hävettää vieläkin niin s-tanasti.
olin tottunut matkustamaan paljon, ennen lapsia. Juuri tuota lunkia meininkiä mitä joku kuvasi aiempana (nukutaan, pannaan, juopotellaan&syöpötellään pitkän kaavan mukaan jne) ja se todellisuus perheen kanssa iski kovaa vasten kasvoja. Muistan miettineeni, että ei luoja tällastako tää tulee aina olemaan.
Mekin olimme lomalla poikani ja ukkoni kanssa . Ukko oli päivät niin kännissä ,että käveli ihmisten päälle . Meno oli yhtä h....tiä .kakarat parkui koneessa koko matkan jo mennessä . Ei oma . Hotellissa manaattia muistuttavat hienot emännät olivat utareet paljaana joka paikassa .Poika sanoi ,että hän heittää sammakolla tuota lihavinta .Tulomatkalla taas sama parku .Meillä ei murjotettu .Ukko nukkui usein päivan .Oli kivaa pojan kanssa...
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:52"]No tottakai kysyinkin ja vastaus oli se että kun ei ollut hetken rauhaa ja ei saanut tehdä mitä haluaa,vaikka siis miehellä sitä vapaa-aikaa oli varsin runsaastikin matkan aikana.Olisi siis nauttinut perhelomasta ilman perhettä :D ap
Millainen mies on arkena? Viihtyykö perheen kanssa, "kestääkö" lasten meteliä? Jos vastaus on ei -> mies vaihtoon!
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:00"]
Niin ja puhelinta piti raplata KOKO AJAN ja auta armias jos netti pätki tms,loman jälkeisenä päivänä lähti mökille ja laittoi puhelimen kiinni vuorokaudeksi..niin ihmeellistä touhua että tekis mieli laittaa eropaperit vetämään! ap
[/quote]
Lähti mökille loman jälkeen ja laittoi puhelimen kiinni? Ei hyvältä kuulosta, oliko edes oikeasti mökillä. Millainen perheenisä laittaa puhelimen kiinni, eikö pitäisi yhteys kuitenkin olla, mitä jos lapsille tai sinulle sattuisi jotain ja häntä ei saada kiinni? Ainakin itsekästä touhua, oli sitten pettämisellä tai ilman.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:28"]
[/quote]
En minä ainakaan osaa teeskennellä nauttivani lasten seurasta, jos en siitä nauti.
Jep,ja nyt mies pääsi töistä 22 eikä ole tullut kotiin ja puhelin kiinni...veikkaan hyvin pitkälti toista naista nyt kyllä :( Voi vittu sentään että ärsyttää! ap
Jos se muulloin on aina töissä, niin oli varmaan kiukkuinen ja stressaantunut väsymyksestä ja pakosta olla seurallinen ja iloinen. Ehkä se olisi tarvinnut ihan vaan aikaa hengähtää hyvässä ilmapiirissä. Olisi ehkä pitänyt hyvällä ja kivalla tavalla sanoa, että ota rennosti, ukko armas. Mä vien lapset päiväksi rannalle.
Onko mies taloudellisesti päävastuussa perheestä? Ehkä häntä myös ahdisti rahanmeno kalliilla matkalla.
Kännykän räpäläämisen ja mökille painumisen tulkitsen ihan huudoksi siitä, että kaipasi omiin oloihinsa sulkeutumista jollakin tavalla edes vähäksi aikaa. Omaa rauhaa huoahtaa.