Ai kun kiva, vastaan juossut lenkkeilijä niisti nenänsä suoraan mua kohti ilmaan parin metrin päässä
Ketäänhän ei pakoteta esim käyttämään maskeja tai pysymään pois tapahtumista. Olisikohan kuitenkin liikaa vaadittu, ettei kuitenkaan syöksisi räkää toisten päälle lenkkipolullakaan? Noin niinkuin yleensäkään, mutta ei ainakaan pandemia-aikaan.
Oon itse menossa leikkaukseen, ja elänyt siksi lähes karanteenia muistuttavissa olosuhteissa, ettei leikkaus vain enää peruuntuisi, ja etten vain veisi koronaa sairaalaan. Yritän olla tosi jämpti ja vastuullinen. Ainoa asia, mitä teen, on ulkoilu. Oispa hauskaa, jos ei siellä tarvitsisi olla toisten tahallisten räkäsuihkujen kohteena.
Kommentit (23)
Onks joku oikeasti niin kujalla, että luulee tietävänsä oman kroppansa virussisällöt. "Mulla ei ole mitään tauteja".
Eih, mikä ihmisiä oikeesti vaivaa Keskuspuistossa? Monta kertaa viikossa jonkun on pakko tuutata räkänsä ilmaan! Miksi?? Mun puolesta meidät uusimaalaiset voi eristää tänne vaikka loppuiäksi jos jengi on kerran niin s*****nan tyhmää, ettei kykene olemaan suihkimatta räkäänsä yhteiseen ilmatilaan tahallaan.
No just. Mua kyllä hämmentää, miten tällaisesta voi edes joutua huomauttamaan. Miten ihmeessä kukaan on ikinä saanut päähänsä, että rään levittely ilmaan olisi ok?