Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Pohjois-Korea: Turvallinen matkailumaa."

Vierailija
02.02.2014 |

Pakkohan se on uskoa, kun lähetystön sivulla näin sanotaan. Pitää varmaan lähteä lasten kanssa käymään.

http://www.finland.or.kr/public/default.aspx?contentid=65706&nodeid=35144&contentlan=1&culture=fi-FI

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on ihan oikeasti ehkä maailman turvallisin maa tavalliselle länkkärituristille, joka noudattaa ohjeita eikä ala sooloilla. Olen käynyt siellä joten tiedän mistä puhun.

Vierailija
2/10 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 21:17"]

No se on ihan oikeasti ehkä maailman turvallisin maa tavalliselle länkkärituristille, joka noudattaa ohjeita eikä ala sooloilla. Olen käynyt siellä joten tiedän mistä puhun.

[/quote]

En välttämättä mainostaisi turvalliseksi maata, jossa telotetaan mielivaltaisesti ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ne heti turisteja teloittaa, jos tosiaan pysyy siellä, missä pitää. Turistienhan pitää liikkua edustusalueilla, en tiedä miten käy, jos erehtyy liikuskelemaan sivumpaan...jossa paljastuu miten siellä suurin osa elelee. Tai jos heittää hauskaa läppää ymmärrettävästi Kimistä. Sekin tietää varmaan sapiskaa :)

Vierailija
4/10 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se turvallinen matkailumaa kun ei siellä pääse mihinkään :D Joka askelta valvoo joku valtion agentti ettei vaan näe vilaustakaan todellisuudesta.

En ole kyllä ikinä kuullut että perusturistille olisi siellä mitään käynyt.

Vierailija
5/10 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 21:37"]

No onhan se turvallinen matkailumaa kun ei siellä pääse mihinkään :D Joka askelta valvoo joku valtion agentti ettei vaan näe vilaustakaan todellisuudesta.

[/quote]

Niin, koska ne eivät ole enää päässeet siitä kertomaan...

Vierailija
6/10 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali maa se on turistille. Harvoin turistit edes loma-alueelta edes poistuvat. Se on jännä, kun p-Koreassa on sitten pakko poistua loma-alueelta.

Normaalisti perusturistit loikoilevat vain rannalla ja ovat hotellin läheisyydessä...

Vierailija
7/10 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 21:17"]

[/quote]

En välttämättä mainostaisi turvalliseksi maata, jossa telotetaan mielivaltaisesti ihmisiä.

[/quote]

Rikollisia ja yhteiskuntajärjestystä vastaan kapinoivia. Minusta se kuulostaa paratiisilta.

Vierailija
8/10 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä luin kerran tapauksesta, jossa joku turistinainen olisi ammuttu Pohjois-Koreassa, koska oli mennyt turisteilta kielletylle rannalle.

Vierailija
9/10 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 21:53"]

[/quote]

Mä luin kerran tapauksesta, jossa joku turistinainen olisi ammuttu Pohjois-Koreassa, koska oli mennyt turisteilta kielletylle rannalle.

[/quote]

Minäkin olen lukenut mustanaamiota.

Vierailija
10/10 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti siellä ei pääse vahingossakaan mihinkään kiellettyyn paikkaan,ne turistivisiitit on niin tiukkaan rajattuja ja valvottuja.Eri asia sitten nämä extremedokkarien kuvaajat jotka joskus ovat jopa onnistuneetkin jostain aidan yli salaa kuvailemaan ym,mutta he siinä kyllä ottavat ihan tietoisen riskin enkä siksi lukisi perusturistiksi heitä.