Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teillä paino nousee aina talviajan seurauksena?

Vierailija
25.10.2020 |

Kun liikunta aina näin pimeän tullen loppuu ja jäädään sohvan nurkkaan makaamaan niin paljonko se näkyy kiloissa? Itse huomaa että paino nousee kilotolkulla ja keväällä ei meinaa millään päästä enää liikunnan kanssa rytmiin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ongelma? Miksi sitten et vaan jatka sitä liikkumista, jos mielestäsi se jotenkin vaikuttaa painoosi? Mietin vaan.

Vierailija
2/12 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas nousee kesäisin, kun tulee syötyä jäätelöä joka välissä. Syksyllä sitten laihdun ja olen koko talven kesän kynnykselle asti hoikkanen, kunnes taas kerään ärsyttävät kesäkilot huomaamattani.

Mulla vaikuttaa painoon syömiset paljon enemmän kuin liikkuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta. Itseasiassa minä ja koirani nautitaan pitkistä lenkeistä, kun on viileää. Käyn myös säännöllisesti joogaamassa näin syksystä kevääseen. Kesällä minä laiskistun.

Vierailija
4/12 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin juuri päinvastoin: kiloja tulee kesällä kun herkkuja tulee syötyä enemmän ja loikoiltua, siihen päälle tietysti vielä terassit. Syksy ja talvi on mukavaa aikaa liikkua ulkona, kun ei ole koko ajan hiki ja porukkaakin on vähemmän kuntopoluilla liikkeellä.

Vierailija
5/12 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kg taas tarkoituksena saada lisää kun kerkeää ravata salilla, koska ei ole muutakaan tekemistä.

Vierailija
6/12 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ongelma? Miksi sitten et vaan jatka sitä liikkumista, jos mielestäsi se jotenkin vaikuttaa painoosi? Mietin vaan.

Koska on pimeää eikä näe, koiran kanssa lenkit jäävät 1km, ei enää ole niitä tunnin kestäviä lenkkejä. On meillä 1000lm otsalamppu, mutta ei se riitä.

Vierailija
7/12 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulunpyhinä tulee 2 kiloa lisää mutta siinä se. Ei talvi mua lihottaisi vaan liika syöminen

Vierailija
8/12 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska on pimeää eikä näe, koiran kanssa lenkit jäävät 1km, ei enää ole niitä tunnin kestäviä lenkkejä. On meillä 1000lm otsalamppu, mutta ei se riitä.

Nyt on raskaasti tekosyyn makua tässä. Mutta mikäpä siinä, eihän liikkuminen mitään pakollista ole.

Vierailija
9/12 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talviaika, sehän sua lihottaa.

Vierailija
10/12 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuusta helmikuuhun olen lihonnut 5kg ja enemmänkin monena vuotena jotka sitten laihdutin keväällä pois. Pimeä vuodenaika saa makean himon nousemaan.

Vierailija
11/12 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on raskaasti tekosyyn makua tässä. Mutta mikäpä siinä, eihän liikkuminen mitään pakollista ole.

No en usko että itsekkään lähtisit lenkkeilemään sysipimeään maastoon, lähin naapurin valo on kilometrin päässä ja on pimeää kuin Esterin persiissä. Kyllä se aika tehokkaasti liikunta halut vie.

Vierailija
12/12 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en usko että itsekkään lähtisit lenkkeilemään sysipimeään maastoon, lähin naapurin valo on kilometrin päässä ja on pimeää kuin Esterin persiissä. Kyllä se aika tehokkaasti liikunta halut vie.

Eikö teillä ole siellä teitä, miksi rypeä ryteikössä? Ja muita lajeja, myös kotona tehtäviä, on olemassa, jos et halua kotoa poistua. Voit rehellisesti sanoa, ettei sinua vaan huvita liikkua talvella, ei tarvitse keksiä tekosyitä.