Osaisiko joku lääkäri esittää arvauksia mikä minua vaivaa?
Tämän vuoden puolella minulta on mennyt keskittymiskyky lähes täysin. En pysty edes katsomaan tv-ohjelmaa ilman että ajatus karkailee. Lukeminen on mahdotonta. Asioiden suorittaminen ja muisti takkuilee myös. Olen perusterve 48-vuotias.
Kommentit (20)
Ylivirittyneisyys, liikaa tehtävää päällekkäin, päivärytmi sekaisin ja rutiinit hävinneet
Varmasti, koska lääkärit tykkäävät iltaisin päivystää mammapalstalla ja arpoa diagnooseja tuntemattomille ihmisille joita he eivät ole koskaan tavanneet.
Liiallinen älypuhelimessa ja vauvapalstalla roikkuminen.
Hoito: kävele enemmän ja treenaa itsesi lukemaan laittamalla ajastin esim. 20 minuutin päähän ja päätä, että sen ajan luet.
Kaikki terveyskeskuslääkärit pystyvät esittämään arvauksia siitä mikä sinua vaivaa. Mene sinne vaan rohkeasti.
Vaihdevuodet. Jos olet mies niin testojen lasku aiheuttaa samantyyppistä oireilua.
Ö - vitamiinin liikasaanti nyt ainakin.
Raudan puute.
Mulla oli vakavia monenlaisia oireita jotka kaikki johtuivat vakavasta raudanpuutoksesta.
Ei millään pahalla, mutta nuo oireet ovat samat kuin edesmenneellä työkaverillani. Käy lääkärissä ja heti
mies52v
Näin näkemättä ihmistä tulee mieleen liika informaatio. Ongelma voi olla psyykkinen tai fyysinen. Jos tilanne on todella häiritsevä, kannattaa mennä lääkäriin. Voisit kokeilla vaikka kahden viikon jaksoa että luovut kaikista sähköisistä välineistä, puhelimesta, netistä, radiosta ja tv:stä. Ulkoilet ja teet vain tavallisia asioita. Jos se ei auta, kannattaa tutkia, missä on vika.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet. Jos olet mies niin testojen lasku aiheuttaa samantyyppistä oireilua.
Tämä. Mene heti gynekologille
stressi577