Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin pari viikkoa sitten Hulluilta päiviltä Elizabeth Ardenin käsivoiteen ja nyt mun kädet on ihan kuivat koppurat!

Vierailija
25.10.2020 |

Aiemmin käytössä on ollut mm. Body Shopin hamppukäsivoide, Neutrogenan tiivistevoide, Lumenen herkän ihon käsivoide sekä ACOn kuivan ja herkän ihon käsivoide. Välillä myös ihan Orionin perusvoiteet, kuten Carbalan. Tuossa Elizabeth Ardenin käsivoiteessa lukee, että Eight Hours Cream, Intensive moisturizing hand treatment... moisturizes for up to eight hours. Hintaa muistaakseni noin 14 euroa Hulluilta Päiviltä, voiteen koko 75 ml. Nyt olen parisen viikkoa käyttänyt vain tuota voidetta käsiini ja kädet on huonommassa voinnissa mitä koskaan! Ihan kuin jonkun vanhan mummon kädet, kuivat ja ryppyiset.

Muilla kokemuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo aineisosaluetteloa, tuossa voiteessa ei näytä olevan erityisemmin sellaisia ainesosia, että se olisikaan hyvä kosteuttava ja pehmentävä käsivoide.

Haluaahan sitä joskus aina kokeilla jotain erilaista. Parhaita ehdokkaita voit löytää, kun tarkistat millaiset ainesosat parhaimpina pitämissäsi voiteissa on ja etsit samanlaisia. Jollei pakkauksia ole tallella, nimellä ja inci tai ingredients yleensä löytää netistä.

Vierailija
2/9 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytätte käsivoidetta? Ilman on ihan hyvä. Kai kädet alkavat kuivua, jos niihin laittaa käsivoidetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo aineisosaluetteloa, tuossa voiteessa ei näytä olevan erityisemmin sellaisia ainesosia, että se olisikaan hyvä kosteuttava ja pehmentävä käsivoide.

Haluaahan sitä joskus aina kokeilla jotain erilaista. Parhaita ehdokkaita voit löytää, kun tarkistat millaiset ainesosat parhaimpina pitämissäsi voiteissa on ja etsit samanlaisia. Jollei pakkauksia ole tallella, nimellä ja inci tai ingredients yleensä löytää netistä.

Joo täytyy heittää loppuvoide menemään ja uskoa, että virheostos. Yksi parhaista on yllättäen ollut isossa pakkauksessa suhteellisen edullinen Orionin Carbalan plus-voide. Hajuttomana se on suorastaan jopa vähän pahanhajuinen ja arjen luksus on kaukana mutta toimii hyvin. 

ap

Vierailija
4/9 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän nykyään käsivoita, pieni purkki ja maksaa 8-9 e mutta kun joudun töissä pesemään kädet noin 15-20 kertaa työvuorossa.

Vierailija
5/9 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän nykyään käsivoita, pieni purkki ja maksaa 8-9 e mutta kun joudun töissä pesemään kädet noin 15-20 kertaa työvuorossa.

Ja tässä voissa ei ole säilytysainetta niin menee aika nopeasti täytyykin käyttää.

Vierailija
6/9 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kiinnostaa, minkä merkkistä? 

ap

Vierailija
7/9 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin Carbalania kuukauden verran, sitten iski aivan karmea allerginen reaktio, iho paloi käsistä. Sen jälkeen vuosien ajan en oikein voinut käyttää mitään rasvoja ja sain tosi vahvan allergialääkityksen

Vierailija
8/9 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo noi Orionin perusvoiteetkaan ei käy kaikille. Usein liian vesipohjaiset käsivoiteet kuivattaa ja ärsyttää käsiäni.

Vierailija
9/9 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo täytyy heittää loppuvoide menemään ja uskoa, että virheostos. Yksi parhaista on yllättäen ollut isossa pakkauksessa suhteellisen edullinen Orionin Carbalan plus-voide. Hajuttomana se on suorastaan jopa vähän pahanhajuinen ja arjen luksus on kaukana mutta toimii hyvin. 

ap

Joo ei kovin hienolta kuulosta :) Saatko käytettyä sitä sellaiseen aikaan/sellaisissa paikoissa ettei ole niin väliä, ja jotain kivempaa sitten iltaisin tai milloin luksusta kaipaatkaan? Minulla on useissa paikoissa kotona käsivoidetta: yöpöydällä, sohvapöydällä ja työpöydällä.

Body shopin hampun lisäksi heidän mantelikäsivoiteensa on hyvä, oletko kokeillut? Paljon paremman hajuinen ja tuntuinen kuin hamppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi