Meillä on mökin ovi auki öisin. Outoa olisi jos olisi
Kommentit (7)
jos ei ole mitään arvokata, niin ei ole pakko lukkoon laittaa. toisaalta mökin verhot voi jättää auki, niin vieraat voivat ikkunasta nähdä ettei ole mitään vietävää ja eivät ala turhaan ovea hajoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
jos ei ole mitään arvokata, niin ei ole pakko lukkoon laittaa. toisaalta mökin verhot voi jättää auki, niin vieraat voivat ikkunasta nähdä ettei ole mitään vietävää ja eivät ala turhaan ovea hajoittamaan.
Eikö henkesi ole arvokas? Kyllä sinne maallekin voi joskus joku hullu eksyä...
Saa sitä omaa ovea pitää auki jos haluaa, kannattaa jättää auki myös kun lähtee mökiltä pois. Pankkitunnukset voi jättää pöydälle, niin ei varkaan tarvitse mökkiä turhaan sekoittaa.
Mä jätin nuorena mökin oven aina yöksi auki. Siis olin parikymppinen nainen ja yksin siellä.. Tuntuu ihan hullulta jälkeenpäin. No oli mulla 2 koiraa siellä, että oli mulla jotain turvaa, mutta silti. Iän myötä jotenkin oon tullut vaan varovaisemmaksi kaikessa ja pelkään hulluja kun kuulee kaikenmaailman juttuja.
Tosin jos joku hullu sinne hyökkää tappamismielessä niin ei sitä mitkään lukotkaan estä, mutta saanpahan ainakin aikaa varustautua.
Laitanko kahvit valmiiks, tullaan käymään.
Tunnistat meidät Latvian kilvissä olevasta tummasta pakusta. ;)
Meillä ei edes ole lukkoa paitsi tuvan ovessa, siellä on kaikki arvokkaampi. Vierasmökissä, saunassa ja grillikodassa ei edes ole lukkoja ovessa.