Mies avautu kännissä että on kyllästynyt jo 15 vuotta sitten joka torstai syömään hernekeittoa ja pannukakkua
Tuli ihan puskista, nyt itkettää kun olen kohta kaksikymmentä vuotta keittänyt ja leiponut turhaan.
Kommentit (10)
Voi kyynel. Viisitoista vuotta ihan kankkulan kaivoon!
Sinua nyt tuntuu kaikki aina itkettävän.
Palstan vakioitkijä.
Vanha pariskunta jutteli. Kävi selville, että toinen tykkää kanan siivistä ja toinen koivusta mutta ovat aina antaneet rakkaalleen sen mielestään paremman osan.
En tiedä, onko totta tää, mutta puhukaa tarpeistanne ja toiveistanne avioliitossa olevat. Oletukset romukoppaan.
Mies kävi työnantajansa kanssa syömässä ja tarjolla oli ollut kahta ruokaa. Karjalanpaistia ja jotain muuta. Mies oli sanonut, ettei ota karjalanpaistia, kun vaimo tekee sitä niin usein. En ollut huomannut näin tekeväni, eikä ikinä minulle sanonut asiasta mitään. Nyt olen vähentänyt sen tekemistä.
Ei kai se turhaa ole ollut, jos itsesi olet myös ruokkinut ja ollut tyytyväinen. Kas kun ei ole 15 vuoteen ole tarjoutunut torstaikokiksi ja rikkonut kaavaa. 😉
Mulle yks mies sai sanottua vasta eron jälkeen ettei voinut sietää yhtä valmistamaani kasviskeittoa.🙄
Ettei sit aiemmin saanu suuta auki...
Vaikea sanoa tuohon mitään.