Miksi jotkut itsepintaisesti soittaa eikä laita viestiä
Jatkuva puhelimen soiminen päivällä kun pitäisi tehdä töitä. Useimmat jotain kauppaajia tai muuta outoa sakkia.
En vastaa enää. Sähköposti tai tekstiviesti kiitos niin vastaan.
Useimmat näistä numeroista vielä sellaisia että jos erehtyy soittamaan takaisin paremmalla ajalla, kuuluu vain nauhoitus että numeroon ei voi soittaa tai vastaavaa.
Kommentit (15)
Tänään tullut vasta 7 "Epäillään häiriösoittajaksi, tai puhelinmyyjäksi" puhelua, no, en vastaa, sitten saattaa tulla hetken päästä perään tekstivisti, ollaan tavoiteltu. Parhaimpina päivinä liikutaan siellä 10-20 paikkeilla.
Kauppaajista pääsee helposti eroon laittamalla numeron salaiseksi ja kieltämällä kaupustelun. Jos joku sattuisi soittamaan niin voi laittaa puhelimen kiinni tai voi sille soittajalle sanoa että suksi vvvttuunn.
Vierailija kirjoitti:
Kauppaajista pääsee helposti eroon laittamalla numeron salaiseksi ja kieltämällä kaupustelun. Jos joku sattuisi soittamaan niin voi laittaa puhelimen kiinni tai voi sille soittajalle sanoa että suksi vvvttuunn.
Juu voi, mutta ei ole järkeä, kun on pieni yrittäjä.
Itse en vastaa tuntemattomien puheluihin ollenkaan. Katson kyllä keneltä soitto tuli numerotiedustelun kautta ja soitan takaisin tarvittaessa jos siltä tuntuu. Mitään kauppoja en tee puhelimen välityksellä kun kaikkia olennaisia tietoja ei koskaan kerrota. Kun olen pyytänyt laittamaan tarjouksen sähköpostiin niin koskaan ei ole tullut viestiä (sähköyhtiöt, liittymämyyjät jne) eli jotain kieroa heidän kaupankäynnissään on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on vaan vastattava ja yritettävä saada puhelu nopeasti loppuun.
Kiireisempi tai vaikka jopa hätinki asia- ja siinähän löysässä hirressä roikuskelet että koskahan mahtaa katsoa viestit vai katsookohan ollenkaan?
Mä oisin halunnut ilmoittaa sulle perinnöstä jonka siat isotädiltä, mutta olkoon, kun et viitsi vastata.
Olen todellakin ihmetellyt miten vielä löytyy niin egoistisia ja jääräpäisiä tuote-edustajia, etteivät voi käyttää sähköpostia. Ja jos haluavat tavata, ottaa yhteyttä hyvissä ajoin, eikä viime tipassa. Ylipäätänsä, jos emme ole hankkimassa juuri tällä hetkellä mitään, niin ei sitä mitkään myyntipuheet muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on vaan vastattava ja yritettävä saada puhelu nopeasti loppuun.
Tässä taannoin aloin itse myymään puhelinkauppiaalle tuotteita, väänsin vastaan niin saatanasti että ymmärsi lopettaa.
Salainen numero ja/tai mainoskielto.
Miksi sinulla on puhelin päällä, jos sinun pitää keskittyä töihin?
Vierailija kirjoitti:
Mä oisin halunnut ilmoittaa sulle perinnöstä jonka siat isotädiltä, mutta olkoon, kun et viitsi vastata.
No hyvä että tuli ilmoitus tätä kautta perille.
En todellakaan ilmoita viestillä, että täällä olisi lapsi kipeänä, tulepa hakemaan se kotiin.
t. päiväkodin työntekijä
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, mutta en tarvitse isotädin sikoja.
Aamen.