Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras markettishampoo- ja hoitoaine?

Vierailija
25.10.2020 |

Kerro oma suosikkisi!

Mun parhaaksi havaitsemani kombo on Linna-shampoo ja Elvitalin hoitoaine värjätyille hiuksille (punainen pullo).

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Frantsilan yrttishampoo.

Prismasta tosiaan saa näitä nykyisin, ja pullokin oli tyylikkäämpi kuin ennen. Täytyypä kokeilla kun nykyinen shampoo loppuu :)

Mitä tekemistä pullon ulkonäöllä on?

Itse tykkään tyylikkään näköisistä pulloista kylppärissäni. Ei mitään kirkuvanpinkkejä tai vastaavia tule ostettua vaikka olisi kuinka hyvä tuote.

Vierailija
42/61 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yleensä kampaamotuotteita, mutta Lorealin Full resist-sarjan shampoon ja hoitoaineen olen todennut kelpotuotteiksi kuiville hiuksilleni. Ja tuoksukin on suht mieto esanssinen mansikkakarkki. Minulle on tärkeää, että hiukset on nätit ja tuuheat föönattuina ja tuo sarja toimii siinä. Huono puoli on vaan isosta määrästä silikonia, mikä huonontaa pikkuisen hennan tarttumista siitä huolimatta, että pesen syväpuhdistavalla shampoolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän LV:n shampoota ja hoitoainetta, sopivat herkälle päänahalleni parhaiten.

Vierailija
44/61 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat välttää kemikaaleja niin N.A.E shampoo on hyvä ja pesee hiukset ilmaviksi. Hoitoaineesta en osaa sanoa.

Ihan on normaalit kemikaalimömmöt näissä, tuote on pahimman laatuista viherpesua kun sanotaan että 97% aineista luonnosta. Joo, mutta äärimmäisen käsiteltyjä luonnonaineita. Netistä löytyvä shampoon INCI, kovine sulfaatteineen sun muineen:

AQUA, AMMONIUM LAURYL SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, LAURYL GLUCOSIDE, CITRIC ACID, CAPRYLYL/CAPRYL GLUCOSIDE, PARFUM, DECYL GLUCOSIDE, SODIUM BENZOATE, POLYGLYCERYL-4 CAPRATE, SALVIA OFFICINALIS LEAF WATER**, BENZOIC ACID, MENTHA PIPERITA LEAF EXTRACT**, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT**, POLYGLYCERYL-3 RICINOLEATE, LINALOOL, LIMONENE, GLYCERIN***, SODIUM HYDROXIDE, POTASSIUM SORBATE ** 

Varsinkin kun nykyään kuluttajat ostaa kun lukee luonto, eko tai muuta vastaavaa. Luonnossakaan kun kaikki ei ole terveellistä.

Vierailija
45/61 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreal Elvital värjätyille hiuksille. Se punainen pullo. Käytän sekä shampoota että hoitoainetta. Välillä testaan kampaamo tuotteita, mutta aina palaan tuohon Lorealiin. Ihan paras. Hiukset pysyy sileinä ja kauniin värisinä vaikka värjään ja leikkaan vain 2 kertaa vuodessa hiukset kampaajalla ja latvatkin pysyy hyvänä.

Vierailija
46/61 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan pesevyyttä; x-tra shampoo

Kevyempi pesu; xz sulfaatiton

Kevyt hoitoaine; x-tra

Silottavampi hoitoaine; L'Oreal keltainen pullo

Vierailija
47/61 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hius on kuolluttaa ainesta joten kaikki pesuaineet toimii samalla tavoin. Muu on mielikuvamarkkinointia. Eli kannattaa aina ostaa halvinta.

Tämä on totta

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/05/08/markettishampoon-ja-kampaamotu…

Vierailija
48/61 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on testissä Tokmannin oma Pisara-sarjan tuuheuttava shampoo. Ihan hyvä hintaisekseen. Minä tykkään, että hiukset tuoksuu, joten itselleni kriteereinä on aina tuoksu ja ettei mielellään sisällä keratiinia tai silikonia, jotka lätistävät ja rasvoittavat ohuet hiukseni.

Tästä minäkin olen tykännyt. Hoitoaine hintaisekseen tosi hyvää.

Vierailija
49/61 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tigit ne jätit 2pavkit.nytkin maksoi 13.99e yhteensä eli taitaa olla myös halvimpia litrahinnaltaan.

Vierailija
50/61 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lv palasaippua ja kookosöljy. Rakastin nuorempana niitä garnier fructisseja ja xz myöten on nuo koluttu ja vaikka toiminnallisuudeltaan ei ole niin haukkumista, se luonnollinen palasaippua vaan pesee ja tuuheuttaa parhaiten. Silloin tällöin kookosöljyhoito kirkastaa vielä vaaleaa sävyä, vähän niinkuin aurinkoraidat. Näihin kun siirtyi, huomasin ettei enää tarvitse aina edes harjata pitkää tukkaa kun ei ole koko ajan takkuinen ja sähköinen.

Vierailija
51/61 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Lidlin Cien shampoo teki hiukset natisevan puhtaiksi, mutta kuivatti samalla pörröiseksi ja takkuuntuvaksi.

Vierailija
52/61 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linna lastenshampoot on ihan parhaita.

Miten eroavat oikeasta Linnasta?

Eivät ole yhtä peseviä. Itselläni perus Linnasta kutiaa päänahka, lasten versioista ei. Ja kaupan päälle tuoksu. Normi Linnaa voi käyttää silloin tällöin muotoiluainejäämien tehopesuun, mutta päivittäisessä käytössä lastenshampoo hellävaraisempi.

Vierailija
53/61 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hyvä shampoo kuivalle päänahalle? Jotenkin kun löydän hyvän niin viidennen pesun jälkeen kuivattaa taas päänahan ja järjetön kutina seuraa. Vai onko juju siinä että tuotteita pitää vaihdella jatkuvasti?

Vierailija
54/61 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kertoa, koska sen jälkeen hyllyt olisivat aina tyhjänä kun tarvitsisin uuden erän shampoota XD. Mutta se oli todellinen yllättäjä!! Ostin kerran hätävaraksi, mutta huomasinkin, että on ihan superhyvä halpis!!

Minä en osta ikinä silkkarishamputtia, koska se tekee tukasta lättänän. Aina himottaisi Glissit sun muut, mutta kauppaan jäävät, silikonin takia :(( Olen todennut ihan tarpeeksi monta kertaa, että ei sovi minun tukalleni. En muutenkaan ymmärrä ajatusta, että hiuksiin jää silikonikerros. Onko se sitten puhtautta.

Yksi ainoa shamputti oli todella huono, se kuivatti ihan liikaa ja minulle tuli hilsettä! Minulla ei ole melkein ikinä hilsettä. No pari kertaa riitti ja nykyään jää sekin shampoo kauppaan.

Vierailija
55/61 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikkini on Erittäin hieno suomalainen Sport 3in1 shampoo. Tässä on yhdessä samassa harmaassa pullossa  suihkusaippua, shampoo, hoitoaine. Mieto tuoksu. Säästää rahaa, aikaa, tilaa koska ei tarvitse ostaa erikseen kaksi tai kolme pullollista erilaisia aineita.

Vierailija
56/61 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tresemme botanical ja muut Tresemme shampoot ovat hyviä.

Vierailija
57/61 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hyvä shampoo kuivalle päänahalle? Jotenkin kun löydän hyvän niin viidennen pesun jälkeen kuivattaa taas päänahan ja järjetön kutina seuraa. Vai onko juju siinä että tuotteita pitää vaihdella jatkuvasti?

Ehkä vika ei välttämättä olekaan shampoossa. Vaan vika saattaa olla siinä että sinä ehkä peset päänahkasi liian kuumalla vedellä? Kuumempi vesi kuivattaa enemmän ihoa kuin viileämpi vesi. Jotkut ihmiset säätää suihkuveden lämpötilaksi jopa yli +43c eli ihan järjettömän kuumaksi.

Vierailija
58/61 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvital 2 in 1 vihreävalkoinen pullo. En olisi ikinä uskonut, mutta voittaa kampaamoshampootkin.

Ei rasvoitu heti uudestaan ja hiukset jäntevät.

Vierailija
59/61 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun täytyy kesät talvet pestä miedoilla shampoilla, että päälaki ei kuivu. Sensitive shampoo on silloin hyvä ratkaisu ja oli merkki mikä hyvänsä.

Vierailija
60/61 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Head n shoulders 2in1 toimii täällä hyvin.