Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras markettishampoo- ja hoitoaine?

Vierailija
25.10.2020 |

Kerro oma suosikkisi!

Mun parhaaksi havaitsemani kombo on Linna-shampoo ja Elvitalin hoitoaine värjätyille hiuksille (punainen pullo).

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin ääni Erittäin hienoon suomalaiseen, se sininen puteli. Ihana paksu koostumus ja ihana tuoksu. Jättää hiukset ilmaviksi. Oikein arjen luksusta vaikkei maksakaan paljoa.

Vierailija
22/61 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minultakin ääni Erittäin hienoon suomalaiseen, se sininen puteli. Ihana paksu koostumus ja ihana tuoksu. Jättää hiukset ilmaviksi. Oikein arjen luksusta vaikkei maksakaan paljoa.

Erittäin Hieno ja Linna ovat molemmat niin ytyä tavaraa, että kuiva päänahkani kutisee pesua seuraavana päivänä/yönä niin, että järki lähtee. Harmi, koska pesee kyllä hiukset todella puhtaiksi ja tykkään tuoksusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa marketeissa vielä Vidal Sassoon shampoota. Oli upean tuoksuinen ja laadukas tuote muutenkin.

24/61 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punainen Tigi.

Resurrection? Ääni näille minultakin.

Toinen suosikki on EHS hajustamattomat shampoo & hoitis. Hoitis on silikoniton, silti ihanan hoitava.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
25/61 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Respons Oat Milk Delicacy Hellävarainen, Hoitava Shampoo

Hyvä tuoksu ja hiuset selkeästi tuuheammat ja pehmeät pesun jälkeen.

Vierailija
26/61 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hius on kuolluttaa ainesta joten kaikki pesuaineet toimii samalla tavoin. Muu on mielikuvamarkkinointia. Eli kannattaa aina ostaa halvinta.

Vierailija
27/61 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linna lastenshampoot on ihan parhaita.

Vierailija
28/61 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan mielelläni suomalaisia tuotteita. Niitäkin löytyy aika paljon shampoohyllyistä ja ovat yhtä hyviä kuin kaukaa tuodut.

Vierailija
29/61 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on testissä Tokmannin oma Pisara-sarjan tuuheuttava shampoo. Ihan hyvä hintaisekseen. Minä tykkään, että hiukset tuoksuu, joten itselleni kriteereinä on aina tuoksu ja ettei mielellään sisällä keratiinia tai silikonia, jotka lätistävät ja rasvoittavat ohuet hiukseni.

Vierailija
30/61 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linna lastenshampoot on ihan parhaita.

Miten eroavat oikeasta Linnasta?

Vierailija
31/61 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ehdottamasti Lidlin cien sensitive 0% shampoo ja hoitoaine. Hintaa on alle 2€ /purkki.. Ainoa joka sopii mun päänahalle, ja jättää silti hiukset hyvännäköisiksi!

Vierailija
32/61 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Head and shoulder sopii minun päänahalle ja hiuksetkin on mukavan tuntuiset.

Vierailija
33/61 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvital 2in1

Vierailija
34/61 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Frantsilan yrttishampoo.

Prismasta tosiaan saa näitä nykyisin, ja pullokin oli tyylikkäämpi kuin ennen. Täytyypä kokeilla kun nykyinen shampoo loppuu :)

Mitä tekemistä pullon ulkonäöllä on?

Vierailija
35/61 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras ehdottamasti Lidlin cien sensitive 0% shampoo ja hoitoaine. Hintaa on alle 2€ /purkki.. Ainoa joka sopii mun päänahalle, ja jättää silti hiukset hyvännäköisiksi!

Niin on, ja olin jo kirjoittamassa sitä tuonne ketjun alkuun, mutta ajattelin, etteivät ihmiset kuitenkaan usko.

Vierailija
36/61 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dove öljyshampoo ja hoitis, miellyttävä tuoksu ja jättää hiukset pehmeiksi, myös punainen elvital hyvä.

37/61 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linna Vadelma lastenshampoo on aika ihana.

Se ”oikea” Linna on niin voimakkaasti hajustettua tavaraa, että ei varmaan sovi kaikille. Pesutehoja siinä kyllä piisaa.

EHS omenashampoo on myös kiva.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
38/61 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mustikkahoitoaine!! Se pinkki pullo. Toiv ei lopeta valmistusta ikinä..

Vierailija
39/61 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Garnierin banaanisarja, siis koko kombo shampoosta hoitsikkaan ja hairfoodiin asti. Ikinä ei ole ollut näin komea tukka.

Minulle ei sopinut lainkaan.

Vierailija
40/61 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hius on kuolluttaa ainesta joten kaikki pesuaineet toimii samalla tavoin. Muu on mielikuvamarkkinointia. Eli kannattaa aina ostaa halvinta.

Vaikka onkin kuollutta ainetta, niin kyllä pesu voi hiuksen ulkonäköön vaikuttaa esim sillä kuinka auki tai kiinni hiussuomut jää pesun jäljiltä, jääkö hius sähköiseksi vai ei jne.