Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

25+ parinhaku nykyään. Kuinka nopeasti pitää olla valmis seksiin?

Vierailija
25.10.2020 |

Kun ollaan loppuelämän parisuhdetta + perhettä etsimässä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tilanteen ja omien mieltymystesi mukaan itse päättää sinulle sopivan tahdin. Seksi on nautintoa varten, joten sinun ei tarvitse olla valmis seksiin nopeammin kuin sinusta tuntuu hyvältä.

Henkilökohtaisesti en tapaile sellaisia naisia, joiden kanssa en ole harrastanut seksiä. Haluan, että jos molemminpuolinen vetovoima on ilmeistä, ollaan ensin ihokkain ja mietitään sitten, olisiko aineksia enempään. Kaikki kolme pitkää parisuhdettani alkoivat juuri näin.

Vierailija
22/29 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on. kirjoitti:

Jos ei kolmansillakaan treffeillä, herää ajatus, että deitti on aseksuaali tai ainakin estynyt ja matalalla libidolla varustettu. Tai sitten ei vain ole kemiaa, joten on turhaa jatkaa.

Juuri näin. Aina, kun olen odottanut pidempään, olen saanut pettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän tilanne kysymys. Jos munaa tai pillua haluaa yhdenillanhoitona niin silloinhan se olisi suotavaa saada sitä saman päivän aikana. Jos taas etsii parisudetta ja vastapuolen kannssa synkkaa ja on muutenkin hyvä olla niin silloin seksin aika on silloin kun se on. Itse en henkkoht parisuhdemielessä ole suosinut ns helppoja tapauksia.

Vierailija
24/29 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän tilanne kysymys. Jos munaa tai pillua haluaa yhdenillanhoitona niin silloinhan se olisi suotavaa saada sitä saman päivän aikana. Jos taas etsii parisudetta ja vastapuolen kannssa synkkaa ja on muutenkin hyvä olla niin silloin seksin aika on silloin kun se on. Itse en henkkoht parisuhdemielessä ole suosinut ns helppoja tapauksia.

Sinulla onkin madonna/h.ora-kompleksi. Kannattaa hankkia lisätietoja.

Itse en ottaisi parisuhteeseen kuin naisen, joka rakastaa seksiä ja jolla on siihen hyvin luonteva ja mutkaton suhtautuminen.

Vierailija
25/29 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ottaisi parisuhteeseen kuin naisen, joka rakastaa seksiä ja jolla on siihen hyvin luonteva ja mutkaton suhtautuminen.

En kyllä tunnista itsessäni ko. kompleksin piirteitä. Tästäkin näkee hienosti että meitä ihmisiä on erilaisia, minun näkemykseni selvästikkin ovat erilaiset kuin sinulla ja se on ihan mulle ihan ok.

Vierailija
26/29 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tunnista itsessäni ko. kompleksin piirteitä. Tästäkin näkee hienosti että meitä ihmisiä on erilaisia, minun näkemykseni selvästikkin ovat erilaiset kuin sinulla ja se on ihan mulle ihan ok.

Jos sinulle kelpaa "helppo" nainen satunnaispanoksi mutta ei parisuhteeseen, olet ihan klassinen tapaus.

Vierailija
27/29 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähintään 3 kertaa mamma pitää juottaa ja syöttää. Tuo on hyvä suhde

mies52v

Kyllä pitää irrota jo yhdellä ruokinnalla. Jos nainen maksaa itse niin sitten ei.

Vierailija
28/29 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nopeammin sen paremmat mahdollisuudet selviytyä jatkoon.

Vierailija
29/29 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha mieli tuli, ku tulin lukee tätä keskusteluu. :/ Kaikki varmaan pitää outona, jos noihi hommiin haluu ryhtyy vasta sitten, ku on rakastunu. Hautakiveen varmaan pitää kaiveruttaa neitsyt-sana. :D M25

Muista, että kyllä meitä vähän vanhempia neitsyitä on muitakin kuin vaan sinä. Ja muutenkin on olemassa ihmisiä, jotka syystä tai toisesta haluavat edetä vähän hitaammin. Ei kannata luovuttaa tai masentua ainakaan minkään nettikeskustelun takia! N28