Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

25+ parinhaku nykyään. Kuinka nopeasti pitää olla valmis seksiin?

Vierailija
25.10.2020 |

Kun ollaan loppuelämän parisuhdetta + perhettä etsimässä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 3 kertaa mamma pitää juottaa ja syöttää. Tuo on hyvä suhde

mies52v

Vierailija
2/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerralla. Muutoin ei tule toista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot nainen, niin heti pitää olla lettu levällään.

Vierailija
4/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden tunnin sisällä tapaamisesta.

Vierailija
5/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko neiti  h u o r a

Vierailija
6/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella kerralla keskimäärin panohommiin.

Vierailija
7/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa pelottavalta. Kierrän tollaset kaukaa deittirintamalla, ihan sama milloin olisit valmis seksiin.

Vierailija
8/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kolmansillakaan treffeillä, herää ajatus, että deitti on aseksuaali tai ainakin estynyt ja matalalla libidolla varustettu. Tai sitten ei vain ole kemiaa, joten on turhaa jatkaa.

Vierailija
9/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa pelottavalta. Kierrän tollaset kaukaa deittirintamalla, ihan sama milloin olisit valmis seksiin.

Tilastotietoa. Kuinka kauan tunsitte puolisonne kanssa ennen?

Vierailija
10/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi seksiin kuin vasta sitten kun olisin siihen itse valmis ja halukas. Vaikea tähän on mitään aikarajaa asettaa sen kummemmin. Itse en ole toistaiseksi kohdannut ketään, jonka kanssa olisin ollut valmis ja halukas seksiin ennen kuin "vasta" aikaisintaan muutaman tapailukerran jälkeen; en siis aina silloinkaan. 

Mutta ei tästä minun kokemuksestani mitään yleispäevää sääntöä voi tehdä. On ilm. heitäkin, jotka ovat valmiita ja ilm. myös halukkaitakin harrastamaan seksiä "jo" ensimmäisten treffien yhteydessä.   

Sinkkumies

Vierailija
11/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me tavattiin baarissa. Seuraavana päivänä kahville ja siitä mun luo. Illalla seksiä 3 krt ja oli oikeesti hyvää. Yhdessä nyt 6v.

Vierailija
12/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostuisi seksiin kuin vasta sitten kun olisin siihen itse valmis ja halukas. Vaikea tähän on mitään aikarajaa asettaa sen kummemmin. Itse en ole toistaiseksi kohdannut ketään, jonka kanssa olisin ollut valmis ja halukas seksiin ennen kuin "vasta" aikaisintaan muutaman tapailukerran jälkeen; en siis aina silloinkaan. 

Mutta ei tästä minun kokemuksestani mitään yleispäevää sääntöä voi tehdä. On ilm. heitäkin, jotka ovat valmiita ja ilm. myös halukkaitakin harrastamaan seksiä "jo" ensimmäisten treffien yhteydessä.   

Sinkkumies

Aika nopea tahti tuokin on, ajattelin ennemmin esim. puolta vuotta.

Vierailija
13/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa nuoruudessani taisi olla enemmän seksinhakua, josta sitten saattoi seurata parisuhde, jos tyypin kanssa natsasi muutenkin kuin vaan halut. 20v sitten olin kysyjän ikäinen (nainen). 

Vierailija
14/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastotietoa. Kuinka kauan tunsitte puolisonne kanssa ennen?

Ehkä tunnin?

Kertooko joku muuten lapsilleen rehellisesti että tavattiin muuten äiteen kanssa Pub Räkälässä hyvässä simassa ja siirryttiin siitä sitten isin kämpille tarkoituksena harjoittaa sukupuoliyhteyttä?

Vierailija
15/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mieli tuli, ku tulin lukee tätä keskusteluu. :/ Kaikki varmaan pitää outona, jos noihi hommiin haluu ryhtyy vasta sitten, ku on rakastunu. Hautakiveen varmaan pitää kaiveruttaa neitsyt-sana. :D M25

Vierailija
16/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei oo heti ensitapaamisella suu auki valmiina imemään niin se jää siihen.

Vierailija
17/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Aika nopea tahti tuokin on, ajattelin ennemmin esim. puolta vuotta.

Ei se, että olisin ollut valmis ole johtanut siihen, että se olisi samanaikaisesi johanut vamiudesta tekoihin. - Hyvä kannattaa minusta odottaa ja kyllä olisin myös valmis odotamaan tuon puolikin vuotta mahd. kauemminkin.

Mutta olen myös joskus ollut tilanteessa, jossa nainen olisi halunnut seksiä paljon aiemmin kuin minä.

- Ehkä se on ainkain osaksi saanut mielikuvien tasolla kysymään aiempaa nopeammin, että voisinko hurjimmissakaan mielikuvissani haluta tai olla valmis seksiin n.n naisen kanssa, jota tapailin; tai olen nyt tapaillut muutaman kerran. 

Ensi vaikutelma ei ole koko totuus, mutta kyllä silläkin on usein enemmän vaikutusta kuin on valmis aina myöntämään itselle.

Onneksi olen ollut kärsivällinen ja vaikka minusta ja treffikumppanisani ei välttämätä olsi ullu paria, niin on ollut mahd. tutustua ja oppia tuntemaan huippu tyyppejä vaikka he eivä heti ns. sytyttäneet.       

Sinkkumies

Vierailija
18/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa mitään rajaa ole. Jotkut jaksavat kauemmin katsella suhteen kehittymistä ilman seksiä kuin toiset. Ja myös riippuu siitä mitä etsii.

Itse haen sellaista täydellistä molemminpuolista kolahdusta, jossa molempien mielestä seksi on jo ekoilla treffeillä hyvä idea. Jos ei ole, uutta tapaamista ei tule.

Vierailija
19/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan panna mieluiten eka tapaamisella. Viimeistään kolmansilla treffeillä.

Vierailija
20/29 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä?

Sehän on ihan tilannekohtaista ja riippuu paljon siitäkin, missä tavataan.

Jos tutustun mieheen kesäyönä kadulla, niin luontevasti siitä mennään samantien panemaan, mutta jos tutustun mieheen vaikkapa opinnoissa, töissä tai kavereiden kautta, niin voi mennä ensitapaamisesta pari vuottakin siihen, että seksiin päädytään.

N28