Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilman meikkiä todella ruma, meikin kanssa kaunis!

Vierailija
02.02.2014 |

Mulla on sellaiset geenit ja piirteet, että olen ilman meikkiä todella ruma. Meikin kanssa laittautuneena olen taas jopa todella kaunis. Tämä ei ole mitään omaa kuvitelmaa. Saan USKOMATTOMAN erilaista kohtelua ihmisiltä ilman meikkiä/meikin kanssa.

Mistäkö tämä johtuu? No ensinnäkin mulla on hyvin hyvin huono iho. Nuorempana olen kärsinyt aknesta, joten iho on täihan täynnä punaisia arpia. Lisäksi minulla on couperosa iho, eli ihoon tulee helposti punaisia läiskiä. Lisäksi hyvin isot ihohuokoset ja paljon pisamia. Olen siis todellinen pizzanaama ilman meikkiä. Olen lisäksi aito punapää. Mulla on ihan vaaleat ripset ja kulmat. Ilman meikkiä olen siis ilmeetön kulmakarvaton avaruusolio.

No, mulla on kuitenkin nätit piirteet. Isot siniset silmät, suora nenä ja kaunis hymy ja olen lisäksi oppinut meikkaamaan hyvin nätisti. Meikin kanssa miehien päät kääntyy ja saan paljon huomiota. Jännää kun samana ihmisenä voi tuntea miltä tuntuu olla todella ruma/kaunis.... ja voin kertoa että ihmisten käytös on hyvin erilaista riippuen siitä että onko mulla meikkiä... Jännää miten ulkonäkö voikin vaikuttaa niin uskomattoman paljon ihmisten käytökseen....

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset :D välillä en esim kaupassa asioidessa itse muista, ettei mulla ole meikkiä, mutta se tulee usein ilmi muiden ihmisten käytöksestä. 

Vierailija
2/20 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet sitten ihan kuin malli. Nehän on ihan kauhean näköisiä ilman meikkejä, tai ainakin suuri osa malleista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, sama ilmiö on suurimmalla osalla naisista. 

-Meikkaaja

Vierailija
4/20 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös on todella vaaleat kulmat ja ripset. Ripsetkin on todella pitkät ja kaarevat mutta auttamattoman ohuet. Meikin kanssa olen huomattavasti kauniimpi. Meikkiäkään ei tarvitse olla välttämättä kun joku foundation (meikkivoide/puuteri riippuen onko kesä vai talvi) rajaukset silmiin, ripsari ja kulmien väritys. Tämä on siis pikameikki joka tuo jo hurjasti näköä. Päivittäin kuitenkin yleensä käytän noiden lisäksi luomiväriä, aurinkopuuteria, highlighteria ja poskipunaa :) tiettyyn aikaan kiertoa mulle tulee finnejä ja niitä piilottelen peitevoiteella. Hyvillä tuotteilla ne lähtee aika pikaseen pois

Vierailija
5/20 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen. En nyt kutsuisi itseäni kauniiksi meikattuna, mutta kuitenkin huomattavasti paremman näköinen, kuin naturellina suohirviönä.

Vierailija
6/20 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuvat ennen ja jälkeen meikin ap?

Vierailija
7/20 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jotenkin usko että olet ruma <3 jokainen on kaunis omana itsenään, jokaisessa on jotain kaunista ja mielestäni luonnollisuus on aina kauniimpaa kuin kovin meikatut kasvot!

Vierailija
8/20 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sama kokemus. Mutta en ajattele olevani ruma meikittä, vain jotenkin väsyneen näköinen. Ja ehkä silloin olenkin. Meikattuna on itsevarmempi olo ja se näkyy, väsyneenäkin.

Vierailija
9/20 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt kuvan Keira Knightleysta ilman meikkiä :O

Vierailija
10/20 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minä olen samanlainen. teininä kärsin siitä valtavasti ja kun yökyläiltiin, nukuin aina meikit päällä. uimareissutkin olivat hankalia. aikuisena sentään tästä pääsin yli...

olen vaalea, kalpea, vaaleat ripset ja kulmat. näytän ilman meikkiä ihan kummitukselta. sitten kun piirrän silmät esiin ja meikkaan kulmat nätisti, vähän meikkivoidetta jne, niin olen ihan kaunis.

Vierailija
11/20 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ovaf rumia ilman meikkiä.

Vierailija
12/20 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin suomalaisena näyttää ilman meikkiä helposti väsyneeltä. Oma naama paranee merkittävästi jo ilman sen erityisempiä silmä-tai huulimeikkejä kun peitän tummat silmänaluset peiteaineella, lisään väriä haaleisiin kulmakarvoihin ja kevyttä meikkivoidetta peittämään epätasaisuudet ja epätasaisen ihonvärin :D Ilman kunnon meikkiä näytän itse vaan todella väsyneeltä ja elottomalta.

Vierailija
13/20 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten samastun. Jos menen esim. (varsinkin parempiin) kauppoihin, minulle hymyillään ja palvellaan aivan eri lailla, kun jos olen meikattuna. Vaikka vaatteet olisivat samat. Toki myös oma fiilis/asenne voi vaikuttaa jonkin verran.. Muistan kun kerran eräällä leirillä eräs miespuolinen henkilö huudahti aamulla jotakin, että voi luoja onneksi naiset käyttää meikkiä! En koskaan unohda sitä. Tuli niin sydämen pohjasta, vaikka olikin kyseessä paska tyyppi.

Ihoni on epätasaisen värinen ja pieniä näppyjä ilmestyy silloin tällöin, vaaleat kulmat ja ripset versus tummanruskeat hiukset. Silmänaluset on tummat ja turvonneet, joten näytän todella väsyneeltä. Ihohuokoset ovat isohkot etenkin poskissa ja mustapäitä nenässä. Huokaus. Pahinta tässä on iho, jos sen meikkaan tasaiseksi, olen jo aika nätti. Voisipa ihon kestovärjätä niinkuin kulmat ja ripset, hah! Piirteeni ovat sievät ja symmetriset ja meikattuna (enkä edes kovin paljon meikattuna, meikkiin menee max vartti!) olen omasta mielestänikin jopa kaunis.

Uuden heilaehdokkaan kanssa joutuu aina ristiriitaan, kun tuntee huijaavansa toista ja tuntuu että toinen pettyy salaa aina nähtyään meikittä, vaikka koettaakin peittää sen. Silti en voisi kuvitellakaan luopuvani meikistä: koen näyttäväni siltä mitä olen meikattuna, en suinkaan meikittömältä surkealta itseltäni. Ja toki nautin huomiosta jota fiiliksesta ja jonka meikki suo.

Uskon kuitenkin että kun löydän oikeen tyypin, hää pitää minua aidosti nättinä myös meikittä!

Vierailija
14/20 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilmiss kirjoitti:

oisipa ihon kestovärjätä niinkuin kulmat ja ripset, hah! Piirteeni ovat sievät ja symmetriset ja meikattuna (enkä edes kovin paljon meikattuna, meikkiin menee max vartti!) olen omasta mielestänikin jopa kaunis.

Uuden heilaehdokkaan kanssa joutuu aina ristiriitaan, kun tuntee huijaavansa toista ja tuntuu että toinen pettyy salaa aina nähtyään meikittä, vaikka koettaakin peittää sen. Silti en voisi kuvitellakaan luopuvani meikistä: koen näyttäväni siltä mitä olen meikattuna, en suinkaan meikittömältä surkealta itseltäni. Ja toki nautin huomiosta jota fiiliksesta ja jonka meikki suo.

Uskon kuitenkin että kun löydän oikeen tyypin, hää pitää minua aidosti nättinä myös meikittä!

Otin joskus sarjahoitona kemiallista kasvojen kuorintaa. Se teki ihmeitä: iho oli tasainen myös ilman meikkiä. Kuorinta poisti myös aknearpia. Voisin ottaa taas hoitoja kun on rahaa ja sopiva vuodenaika. Hoitaja suositteli myös uv-valohoitoa. Sitä voi ottaa ympäri vuoden ja ihosta riippuen eri tyyppisinä hoitoina. Jotkut ovat käyttäneet myös laseria, joten onhan näitä kasvojen "kestopigmentointeja", vaikka ei niistä pigmenttiä tule.

Moni varmaan hyötyisi toki halvemmastakin kasvohoidosta, aknevoiteista jne. jos akne tms. ihon ulkonäköä haittaava tekijä on lievempi. Omasta kem. kuorinnan sarjahoidosta on jo vuosia, mutta olen kokenut ihon pysyneen paljon parempana jopa kaksi vuotta kuorinnan jälkeen. Haittana on monen päivän punoitus per hoitokerta sekä ihon kuoriutuminen, joten aspatyössä on vaikea jaksottaa hoitoja varsinkin kun ovat kalliita. Kävin tuolloin varastoduunissa, joten siellä ei ollut haittaa punakasta hilseilevästä naamasta :)

Vielä jos muistaisin mikä se hiton kätevä aknevoide oli jota myös käytin. Suosittelisin sitäkin.

Vierailija
15/20 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilmiss kirjoitti:

...Ihoni on epätasaisen värinen ja pieniä näppyjä ilmestyy silloin tällöin, vaaleat kulmat ja ripset versus tummanruskeat hiukset. Silmänaluset on tummat ja turvonneet, joten näytän todella väsyneeltä. Ihohuokoset ovat isohkot etenkin poskissa ja mustapäitä nenässä.

...Pahinta tässä on iho, jos sen meikkaan tasaiseksi, olen jo aika nätti. Voisipa ihon kestovärjätä niinkuin kulmat ja ripset, hah!

Toi Lancomen Visionnaire seerumi tekee oikeesti ihmeitä mun epätasaselle ihonsävylle, säännöllisesti käytettynä oon joinain päivinä voinut mennä ihmisten ilmoille ilman meikkivoidetta, siis ekaa kertaa varmaan 15 vuoteen :O

Vierailija
16/20 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/20 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi luonnonruma ilmoittautuu: finninen, kalpea ja pisamainen naama, vaaleat ripset, epämääräiset kulmakarvat, tummat silmänaluset. Hiuksetkin ovat ohuet. Meikki ja hiusten laittaminen tekee ihmeitä. En lähde minnekään ilman perusmeikkiä. Kammoksun vaellusretkiä yms., missä ei voi meikata.

Synnytyssairaalassa olin ilman meikkiä ja lähtiessä meikkasin ja kävin sitten ilmoittamassa minua monta päivää hoitaneille hoitajille, että olen kotiutumassa. Eivät tunnistaneet samaksi henkilöksi :).

Vierailija
18/20 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös luonnonruma mutta meikillä kaunis. 

Luonnontila: Erittäin tummat silmänaluset, sinertävänkalpea iho paitsi poskilta ja nenältä joilla paha punainen couperosa (ihon kalpeutta korostaa että tukka on lähes musta), värittömät huulet, kaksoisleuka ja liian leveät leukaperät

Meikattuna peitän silmänaluset ja couperosat meikkipohjalla alkuun. Huulet väritän luonnollisen värisellä kynällä ja päälle huulirasvaa. Naaman ja nenän muotoa korjailen varjostus- ja korostusväripaletilla. Usein laitan sellaisen meikin että monet ei edes huomaa että on meikkiä, koska esim. ripsiväriä, rajauksia tai selvästi värillistä huulipunaa ei ole, mutta silti pakkelia on naamassa paljonkin. 

Vierailija
19/20 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alottaja minkä ikäinen olet ja oletko vartaloltasi iso,normaali, pieni, lyhyt, pitkä, lihava,laiha, normaali, vain millainen onko lapsia?

Vaimomatskua? Vai ei ?

Aidot punapäät jotkut on tosi seksikkäitä ja hyvännäköisiä vaikka olisi pisamia, söpöjä ja sopii toisille esim:

Kate Mara

Nicole Kidman

Kate Winslet

Amanda Righetti

Lindsey Lohan

Kaikki todellisia namuja

Vierailija
20/20 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ap:n kanssa samikset. Voisin olla tosi näyttävä meikin kanssa. Ilman mitäänsanomaton. Toisaalta ei ole tarvetta olla näyttävä. Viihdyn ihan hyvin näinkin.