Kasvisruokaa tarjoileva ravintola haussa (Helsinki)
Pitäisi viedä mies ulos ja mihinkään amarilloon ei huvittaisi mennä. Kasvisruoka iso bonus. Kiinalaiset ja nepalilaiset eivät oikein maistu. Ehdotuksia?
Kommentit (9)
Silvoplee ei ole illallisravintola. Kaikista ravintoloista saa kasvisruokaa eli pelkästään kasviruokaa tarjoavia ravintoloita ei oikeastaan ole paitsi silvoplee sekä muutama pikaruokapaikka. Jos avaisit hiukan sitä mitä olet hakemassa ja millä budjetilla voisit saada jopa jotain ravintolaehdotuksia.
Hop, olisiko muita paikkoja! Saa ehdottaa myös liharuokaloita, jos löytyy jotain kasviksen tapaista maukasta ruokalistalta.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 16:02"]
Silvoplee ei ole illallisravintola. Kaikista ravintoloista saa kasvisruokaa eli pelkästään kasviruokaa tarjoavia ravintoloita ei oikeastaan ole paitsi silvoplee sekä muutama pikaruokapaikka. Jos avaisit hiukan sitä mitä olet hakemassa ja millä budjetilla voisit saada jopa jotain ravintolaehdotuksia.
[/quote]
Pitäisi lähteä ukkelin kanssa illallistamaan jonnekkin ystävänpäivänä, mutta en ihan mitään ketjuraflaa tahtoisi. Viimevuonna ei käyty yhtään missään, kun olin oksennussesongilla raskauden vuoksi. Ruoka-annoksen hintahaitari 0-20 e/nenä olisi sopiva. -ap
Kokeile antiokia atabaria, on tunnelmallinen ja hyviä kasvisvaihtoehtojakin.
Noilla kriteereillä löytyy varmaan 100 ravintolaa Helsingistä. Eli käytännössä kaikki muut paitsi hienommat paikat ja etniset. Minkätyypoistä ruokaa haluaisit, burgereita, salaatteja, tex-mexiä, italialaista, espanjalaista jne? Entäs sijainti, keskustassa vai missä päin?
Noilla kriteereillä löytyy varmaan 100 ravintolaa Helsingistä. Eli käytännössä kaikki muut paitsi hienommat paikat ja etniset. Minkätyypoistä ruokaa haluaisit, burgereita, salaatteja, tex-mexiä, italialaista, espanjalaista jne? Entäs sijainti, keskustassa vai missä päin?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 18:17"]
[/quote]
En oikein itsekään tiedä. Viimeksi, kun käytiin miehen kanssa ulkona, niin saatiin vielä kirmata dinosaurusten kanssa kilpaa :D Viime aikoina falafelit ja meksikolainen on kotosalla uponnut. Hirveän tulinen ruoka ei omaan mieleen ole. Mies nyt tietty söisi vaikka tarjoilijan uppopaistettuna. Kallio/Hakaniemi/Sörnäinen/Vallila-akseli on suosiossa.
-ap
Kabuki, Bar Teos (tapaspaikka), Sea Horse tosin vain muutama kasvisvaihtoehto mutta sienikaalikääryleet ovat todella herkulliset, Gaijin, Saslik, Kuurna... Olen itse kasvissyöjä ja kaikissa näissä edellä mainituissa ravintoloissa olen saanut mitä loistavinta kasvisruokaa. Pidän myös tuosta turkkilaisesta atabarista, jossa muistaakseni viikonloppuiltaisin napatanssija. :)
Ihan loisto on Silvuplee Hakiksessa.