Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikkeuksellisesti koko viikonloppu yksin kotona, mitä tekisit?

Vierailija
25.10.2020 |

Ah, harvinaista herkkua tulossa pian. Viimeksi varmaan vuosi sitten olen saanut olla kokonaiset 3 päivää yksin. Eihän sitä enää edes muista mitä haluaisi tehdä kun saa päättää vain omasta puolestaan :D mitä te teette kun haluatte nauttia yksinolosta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaah, olisipa ihanaa!

Polttaisin kynttilöitä. Söisin herkkuja ja jotain hyvää ruokaa (vaikka kalaa). Laittaisin kasvonaamion ja tekisin koko kropalle ihon kuorinnan. Lukisin ja tekisin käsitöitä. Ehkä katsoisin jonkun elokuvan. Nukkuisin hyvin. Kävisin kävelyllä. Ehkä jotain pieniä kotitöitäkin pitäisi tehdä.

Vierailija
2/3 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona on tylsää, siitä ehtii nauttia viikolla ihan tarpeeksi. Lähtisin johonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten?? Oletpa onnekas! Minä olen ollut... hmmm... Olikohan viitisen vuotta sitten yhden yön. Oli vielä työpäivät, joten kirjaimellisesti yhden yön. Sitä ennen joskus muinoin ennen lapsia.

Mutta, voi että, hautautuisin sohvaan herkkujen ja hyvän syötävän kanssa. Katsoisin elokuvia, sarjoja ja lukisin kirjaa. Olisin aivan totaalisesti tekemättä mitään muita hyödyttävää. Ovet lukossa, verhot kiinni ja puhelin äänettömällä.

Ja nauttisin niin kauan kunnes olisi aika käydä nukkumaan, koska on vähän kolkkoa olla yöllä yksin. Olen pelkuri. 😅