Suosittele hyvää teräskattilaa
Induktiopohjahan niissä kaikissa kai nykyään on? Hella päivittyy nimenomaan induktiomalliin ja vanhat kattilat ovat kaksikerrospohjalla, jotka eivät ole magneettisia. Sellaista induktiovälilevyä alkää ehdottakaa.
Kommentit (10)
Näin joulun alla kattilat ovat täynnä puuroa, joten suosittelisin valitsemaan sellaisen.
No semmoinen lukittava kattila, on pasta/perunakattilana kyllä kiva. Kökskungen ainakin?
Pirkan kattila on osoittautunut todella hyväksi.
Opan Mari-sarjaa olen aina käyttänyt. En siis omista induktioliettä, mutta ainakin näiden pitäisi silllekin liedelle sopia. Ei turhia koukeroita ja koristeita, helppoja pitää puhtaana, ja kolmikerrossetin jos hankkii, siinä on kattilaa jo useampaankin tarpeeseen.
Olen ollut tyytyväinen Ikean kattiloihin. Lasi-ikkuna kannessa on kätevä. Aika painavia ovat edellisiin alumiinia sisältäneisiin verrattuna. Hinta ratkaisi, laatu ollut ok. Meillä tehdään kaikki ruoka itse, hyvin ovat kestäneet neljän kotikokin käyttöä.
Fiskarsilla on hyviä kattiloita, hyvät hantaakit, kannen otin ei polta näppejä, löytyy eri mallisia isojakin kattiloita ei ei siis pelkästää leveitä vaan myös pienemmälle levylle mahtuvia, jotka on vähän korkeampia.
De Buyerilla on hyviä patoja.